Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی عراق می گوید دیدار با ایران فیزیکی و برخوردهای پیش آمده کاملا عادی بود.

طرفداری- سرچکو کاتانچ سرمربی تیم ملی فوتبال عراق بعد از حضور در کنفرانس خبری شب گذشته در میکسدزون در مورد مسابقه تیمش با تیم ملی ایران گفت:

بازی خوبی انجام شد و هر دو تیم خوب بازی کردند، به نظرم می‌شد از موقعیت‌های گل استفاده‌هایی برد اما در نهایت بازی به تساوی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد در طول بازی اعتراض‌هایی به کارلوس کی‌روش داشته و به نوعی در بیرون از زمین جنگی با این مربی داشته است، گفت:

مشکل خاصی نبود و من هم مشکلی با کی‌روش ندارم. ما یکدیگر را می‌شناسیم و بعد از بازی هم با هم دست دادیم و با یکدیگر به سمت رختکن رفتیم.

کاتانتس در خصوص فضای ورزشگاه نیز گفت:

استادیوم آل مکتوم اتمسفر خوبی داشت و هواداران دو تیم جوی فوق‌العاده را ایجاد کرده بودند.

سرمربی تیم ملی فوتبال عراق در خصوص اینکه تیمش به عنوان تیم دوم گروه به مرحله بعد صعود کرد، گفت:

مشکلی نیست، من قبل از شروع بازی‌ها هم گفته‌ام که باید بازی به بازی جلو بیاییم و هر حریفی را آنالیز کرده و با تمرین برنده مسابقه شویم حالا هم به عنوان تیم دوم به مرحله بعد رفته‌ایم و باید برای مسابقه بعدی به هر شکل ممکن آماده شویم.

وی در پایان در خصوص عملکرد داور مسابقه و شائبه‌هایی که پیرامون خطای سامان قدوس به وجود آمده، گفت:

نمی‌توانم بگویم باید آن بازیکن اخراج می‌شد یا نه چون این تصمیم داور بود. بعضی مواقع داوران تصمیماتی می‌گیرند که باید تابع آنها شد. بازی ما با ایران بازی فیزیکی‌ای بود و بعضاً ممکن است صحنه‌هایی به وجود بیاید که همه آن را تشخیص ندهند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۹۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرمنده‌ام که در کشورم علیه کاپیتان‌مان سوت می‌زنند!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال اسپانیا شب گذشته در بازی دوستانه از برزیل در سانتیاگو برنابئو میزبانی کرد و در یک بازی هیجانی به تساوی 3-3 دست پیدا کرد.  

لوئیس دلافوئنته، سرمربی اسپانیا، تساوی مقابل برزیل در سانتیاگو برنابئو را تحلیل کرد و از سوت‌های اعتراضی تماشاگران علیه آلوارو موراتا بسیار ناراحت شد.

سرمربی اسپانیا درباره اینکه آیا از عدم پیروزی در این مسابقه عصبانی است یا خیر؟ گفت: "ما به عنوان یک تیم بسیار بهتر و برتر بودیم و از برنده نشدن عصبانی هستیم، اما می‌دانیم که در رقابت‌های سطح بالا این جزئیات چیزی است که نتیجه مسابقه را تعیین می‌کند. ما خیلی قوی به میدان آمدیم چون این احساس را داشتیم که تیم می‌تواند خیلی جلوتر برود."

سوت‌های علیه موراتا؟

این که در کشورم سر کاپیتان تیم ملی سوت می‌زنند، روحم را آزار می‌دهد و وقتی آن سوت‌ها را می‌شنوم احساس درد می‌کنم. در نهایت همیشه افرادی هستند که نمره می‌دهند. حمایت در برنابئو قابل توجه بود اما به عنوان یک اسپانیایی وقتی علیه بازیکنی از اسپانیا سوت می‌زنند، احساس شرمندگی می‌کنم. اما اکثریت قریب به اتفاق تماشاگران از اسپانیا حمایت کردند. وظیفه همه این است که در حمایت از تیم ملی آموزش ببینند. اینجا باید رنگ باشگاه‌ها را کنار بگذاریم و این یک کار برای مطبوعات است. بیایید ببینیم آیا همه ما می‌توانیم این را حل کنیم یا نه.

بعد از اشتباه اونای سیمون به او چه گفتی؟

او یکی از بهترین دروازه‌بان‌های جهان است و کاری را انجام می‌دهد که تقریباً در هر بازی به ما موفقیت و سود بخشیده است. او از حمایت کامل ما برخوردار است. یادم هست که با مهار دو پنالتی ما را قهرمان لیگ ملت‌ها کرد.

لامینه یامال؟

عالی است، اما من دوست دارم محتاط باشم، زیرا باید به این بچه‌های جوان و با استعداد وقت داده شود. او به سطح بسیار بالایی خواهد رسید.

آیا طرفدار VAR هستید؟

من طرفدار VAR هستم چون خطر خطا را به حداقل می‌رساند. برای فوتبال خوب است.

آیا در فهرست نهایی یورو تغییراتی ایجاد خواهد شد؟

شرایطی وجود خواهد داشت که ما را مجبور به ایجاد تغییرات می‌کند. ما قرار نیست چیزی را به خطر بیندازیم.

یامال، نیکو ویلیامز و دنی اولمو؟

آن‌ها سه بازیکن برتر جهان هستند که پتانسیل بالایی دارند.

دیگر خبرها

  • حرفهای عجیب سرمربی استقلالی در مورد جادوگری!
  • صحبت‌های جذاب مسی: به همه چیز رسیده‌ام
  • مسی: تا زمانی که بتوانم مفید باشم، به فوتبال ادامه می‌دهم؛ تمام رویاهایم را محقق کرده‌ام
  • قلعه‌نویی از بازیکن محبوب دل نمی‌کند (عکس)
  • شرمنده‌ام که در کشورم علیه کاپیتان‌مان سوت می‌زنند!
  • سید محمد خاتمی: چیزی جز فضیلت‌خواهی، خیراندیشی و نمایاندن چهره رحمانی دینِ خدا و دفاع از حق و حقیقت به‌خصوص حقوق زنان و اصلاح‌جویی از «زهرا شجاعی» ندیدم و نشنیدم
  • زانیولو: بازی برای لاتزیو را نمی‌توانم حتی تصور کنم! دلتنگ ایتالیا هستم
  • قلعه‌نویی کیروش می‌شود؟ / این بار شاید استقلالی‌ها اخراج شوند!
  • دنی کارواخال: از محله‌ای فقیرنشین آمده‌ام؛ اسپانیا کشور نژادپرستی نیست
  • ماشاریپوف: با استقلال حالم خوب است و مشکلی نیست