Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، رضا شاهین فر رئیس جهاد دانشگاهی خراسان شمالی با بیان اینکه فاز دوم و سوم طرح ملی الگوی مشاغل خانگی در استان در حال اجرا است، گفت: نخستین گروه از متقاضیان رشته پوشاک پس از آموزش‌های عمومی و ارائه مشاوره‌های مورد نیاز، جهت اتصال به پشتیبان معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گروه‌های بعدی نیز به تناوب به پشتیبانانی که از قبل آمادگی خود را برای همکاری در طرح، اعلام داشتتد ، معرفی خواهند شد.
شاهین فر گفت: دو هزار و ۵۸۰ نفر در استان در طرح ملی الگوی نوین مشاغل خانگی ثبت نام کردند.

وی بیان کرد: کارگاه‌های آموزشی برای شرکت کنندگان در این طرح در حال برگزاری است و معرفی داوطلبان به شرکت‌های موفق و برقراری ارتباط آنان با بازار در برنامه است.

وی گفت: الگوی جدید توسعه مشاغل خانگی توسط جهاد دانشگاهی با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با هدف استاندار‌سازی‏ محصولات ، ایجاد برند ملی و فروش و اتصال به بازار محصولات خانگی در استان‌های خراسان رضوی ، خراسان جنوبی ، خراسان شمالی ، کردستان ، کرمانشاه ، لرستان ، چهارمحال و بختیاری ، آذربایجان غربی ، ایلام به صورت پایلوت در حال اجراست.

رئیس جهاد دانشگاهی خراسان شمالی اظهار کرد: در این راستا آموزش‌های عمومی و تخصصی رشته‌های پرورش قارچ، گیاهان دارویی، گل محمدی، نساجی سنتی ، زنبور داری و کرم ابریشم و همچنین آموزش‌های عمومی گلیم و آزمون تعیین سطح رشته مترجمی زبان نیز انجام شده است.

انتهای پیام / ب 

اجرای فاز دوم و سوم طرح ملی الگوی مشاغل خانگی در خراسان شمالی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد دانشگاهی اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۹۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان بین مددجویان کمیته‌امداد خراسان‌شمالی

مجید الهی راد در گفتگو با خبرنگار جام جم، با بیان اینکه ایجاد اشتغال و توانمند سازی مددجویان به عنوان مهم ترین راهبرد این نهاد در زمینه خودکفایی مددجویان است، اظهار کرد: یکی از اقدامات این نهاد در زمینه ایجاد اشتغال تقویت صنعت نوغانداری و تکمیل زنجیره ارزش نوغان در استان است. الهی راد با تشریح اقدامات کمیته امداد در زمینه تکمیل زنجیره ارزش نوغان در استان افزود: توزیع 1500 جعبه تخم نوغان بین نوغانداران و توزیع 4500 اصله نهال درخت توت بین مجریان طرح های اشتغال را از اقدامات این نهاد در راستای کمک به تکمیل زنجیره ارزش نوغان در استان نام برد. وی ادامه داد: همچنین این نهاد 600 کیلوگرم پافسول ضدعفونی کننده کرم ابریشم و 500 عدد دماسنج و رطوبت سنج دیجیتالی بین مجریان طرح توزیع کرده است. مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی خاطر نشان کرد: داشتن مناطق مستعد کاشت درخت توت، تقویت بعد اقتصاد خانوار بویژه در مناطق محروم و مرزی، افزایش تولید پیله خام ابریشم، ایجاد انگیزه و تقویت فعالیت شغلی با مشارکت اعضای خانوار، ریسک پایین و مبلغ پایین جهت راه اندازی فعالیت از مزیت های تکمیل زنجیره ارزش نوغان در خراسان شمالی است. گفتنی است؛ کمیته امداد خراسان شمالی در راستای ایجاد آمادگی لازم برای مجریان طرح کلاس های آموزشی را ویژه این افراد در سطح استان برگزار می کند./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی
  • دیدارجمعی ازکارگران خراسان‌شمالی با مقام معظم رهبری
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • پوشاک، اشتغال زا‌ترین صنعت در کشور
  • راه اندازی نخستین هنرستان جوار صنعت در شهرستان البرز
  • جذب حدود ۵۳ میلیارد ریالی تسهیلات دولتی برای مشاغل خانگی نیشابور
  • سپاه امام رضا(ع) در روستاهای ۶ شهرستان خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند
  • سپاه امام رضا(ع) در روستاهای خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند
  • صدور ۳۰۰ مجوز مشاغل خانگی در کاشمر
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان بین مددجویان کمیته‌امداد خراسان‌شمالی