Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@10:11:05 GMT

لزوم حضور جدی دلسوزان نظام در فضای مجازی

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۹۶۰۷

لزوم حضور جدی دلسوزان نظام در فضای مجازی

معاون اجرایی ارتش گفت: باید همه دلسوزان نظام، مخصوصا جوانان بسیجی وفادار و با ایمان در فضای مجازی حضور جدی داشته باشند و به مقابله با حرکات دشمن بپردازند.

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ محمد محمودی معاون اجرایی ارتش در دومین گردهمایی بسیجیان کوی‌های سازمانی ارتش با گرامیداشت یاد و خاطره شهادت جمعی از خدمت‌گزاران نیروی هوایی ارتش در حادثه هواپیمایی ۷۰۷ تاکید کرد: این شهدا رزمندگان خط مقدم جنگ اقتصادی با دشمن بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سالروز خروج شاه از کشور گفت: ۲۶ دی ماه روز خاطره انگیزی برای ملت عزیز  در آستانه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران است و این روز مقدمه ای برای برچیده شدن نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی در ایران بود.

 معاون اجرایی ارتش در بخش دیگری از سخنان خود به برخی مشکلات فضای مجازی اشاره و اظهار کرد: یکی از موضوعات مهمی که در فضای مجازی با آن روبرو هستیم  شایعه پراکنی است؛ در شایعات حقوق اجتماعی عده‌ای پایمال می‌شود و به حیثیت افراد بی گناه خدشه وارد می شود.

 امیر محمودی افزود: شایعه سازی و پخش خبر کذب، کار آدم های فاسد و منافق است که باید توجه جدی به این امر داشته باشیم.

وی با اشاره به سخنان فرمانده کل قوا مبنی بر تلاش دشمنان در فضای مجازی برای دروغ پردازی و شایعه سازی خاطرنشان کرد: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دشمن هجمه‌های سنگینی علیه نظام اسلامی در حوزه رسانه‌ای انجام می‌دهد که باید با هوشیاری با این اخبار برخورد کرد.

معاون اجرایی ارتش با تأکید بر لزوم حضور آگاهانه در فضای مجازی تصریح کرد: هجمه و حمله‌های دشمن در فضای مجازی نباید بی پاسخ بماند و لازم است همه دلسوزان نظام مخصوصا جوانان بسیجی وفادار و با ایمان در فضای مجازی حضور جدی داشته باشند و به مقابله با حرکات دشمنان بپردازند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ارتش جمهوري اسلامي ايران امیر محمد محمودی فضای مجازی معاون اجرایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۹۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش اینترنتی دارو آری یا نه؟

بهمن صبور نائب رئیس انجمن داروسازان تهران در خصوص فروش اینترنتی دارو در فضای مجازی گفت: داروساز به هیچ عنوان مخالف ورود فناوری در این حوزه نیست اما معتقدیم که فروش اینترنتی دارو با این شرایط درست نیست. برای فروش اینترنتی دارو از نظر صاحب نظران و کارشناسان این حوزه استفاده نشده است. 

وی بیان کرد: دارو یک کالای عادی نیست بلکه استراتژیک بوده و باید نگاه ویژه ای به این حوزه در کشور داشته باشیم.
صبور ادامه داد: فروش اینترنتی دارو در دنیا انجام می شود و برای اجرای این طرح باید مطالعات دقیقی داشته باشیم. یکی از چالش های پیش رو برای فروش اینترنتی دارو، صیانت از اطلاعات بیماران خواهد بود.

در فروش اینترنتی دارو باید قیمت تمام شده و اصالت دارو مشخص باشد

وی تاکید کرد: در طرح فروش اینترنتی دارو باید قیمت تمام شده و اصالت دارو مشخص شده باشد.

صبور ادامه داد: اکنون در دورترین نقطه کشور و در نقاط مرزی داروخانه راه اندازی شده و دارو به بهترین شکل عرضه می شود. حدود دو سال این طرح را به صورت زیر زمینی به پیش برده اند.

نائب رئیس انجمن داروسازان تهران بیان کرد: داروهای غیر مجاز از طریق فضای مجازی به فروش می رسد. 

همچنین در این خصوص پژمانفر رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: بر اساس قانون، وزارت بهداشت و ارتباطات مکلف شده اند تا دستورالعملی برای توزیع اینترنتی دارو تدوین کنند و این کمیسیون پیگیر موارد بر زمین مانده است و این مصوبه هیئت دولت است.

وی بیان کرد: بررسی ها نشان می دهد که مسائلی مانند فروش داروهای غیر مجاز در سکوهای تایید شده، انجام نمی شود.

لزوم رفع تبعیض و رفع انحصار طلبی در حوزه فروش دارو 

همچنین حمید قهوه چیان مدیر ارشد سیاستگذاری شرکت عرضه اینترنتی دارو گفت: افزایش تولید از طریق فضای مجازی و شرکت های دانش بنیان موضوعی مهم است که سال ها در این حوزه مفقود بوده است.

وی بیان کرد: رفع تبعیض و رفع انحصار طلبی در حوزه فروش دارو در قانون آورده شده است.

قهوه چیان ادامه داد: اطلاعات محرمانه بدون دستور مقام قضائی به فردی داده نمی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • طنز در فضای مجازی با اقتصاد پیوند خورده است
  • بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی
  • امیر سیاری: بدون حضور دانشگاهیان و جهادیان نمی‌توانستیم «موشک تاو» بسازیم
  • آیا معلم بلاگری از لحاظ حقوقی مجاز است؟
  • لزوم جبران عقب‌ماندگی صنعت برق آذربایجان شرقی
  • نیرو‌های مسلح در قضایای اخیر چهره خوبی از اقتدار خود به نمایش گذاشتند/ لزوم مواجهه با دشمن با تکیه بر نوآوری و ابتکار
  • فیلم| واکنش کاربران فضای مجازی به ماجرای اصفهان
  • واکنش کاربران فضای مجازی به حضور ریز پرنده‌ها در اصفهان + فیلم
  • واکنش کاربران فضای مجازی به حضور ریز پرنده‌ها در اصفهان
  • فروش اینترنتی دارو آری یا نه؟