Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@21:29:12 GMT

سرمربی ژاپن: هدف اصلی ما قهرمانی آسیا است

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۹۹۲۹

سرمربی ژاپن: هدف اصلی ما قهرمانی آسیا است

هاجیمه موریاسو، سرمربی تیم ملی ژاپن می‌گوید تیمش امروز در آخرین بازی خود در مرحله گروهی جام ملتهای آسیا، در مقابل ازبکستان با قدرت بازی کرده و قدرتش را به رخ رقبا خواهد کشید.

به گزارش "ورزش سه"،  هاجیمه موریاسو، سرمربی تیم ملی ژاپن، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با ازبکستان گفت تیمش برای کسب پیروزی به میدان خواهد رفت تا قدرتش را به رخ رقبای خود بکشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژاپن با وجود آنکه دو بازی اول خود را با پیروزی پشت سر گذاشته ولی کمتر از حد انتظار ظاهر شد است. ولی موریاسو می‌گوید تیمش در مقابل ازبکستان جواب انتقادها را خواهد داد.

 

موریاسو گفت سامورایی‌های آبی مصمم هستند با پیروزی مقابل ازبکستان به عنوان تیم اول گروه به مرحله بعد صعود کنند. ژاپنی‌ها در حال حاضر با امتیاز برابر با ازبکستان، به لطف تفاضل گل، صدرنشین گروه F رقابتها هستند.

 

 

موریاسو گفت:" بازی با ازبکستان برای ما فرصتی است تا قدرت ژاپن را نشان دهیم. ما برای پیروزی به میدان خواهیم رفت. با اینکه این بازی تکلیف صدرنشین گروه را مشخص می‌کند ولی هدف اصلی ما قهرمانی در جام ملتها است".

 

موریاسو در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" آرزوی من این است که بتوانم در این تورنمنت از همه بازیکنانم استفاده کنم. ازبکستان از دید بسیاری از کارشناسان یکی از پدیده‌های جام ملتهای 2019 بوده است. ازبک‌ها در بازی اول عمان را 2-1 شکست دادند و در بازی دوم‌شان هم با نتیجه 4-0 از سد ترکمنستان گذشتند. تیم دوم این گروه در مرحله حذفی به مصاف استرالیا، قهرمان دوره پیشین رقابتها، خواهد رفت و بنابراین هر دو تیم مایلند به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی صعود کنند.

 

 

 

ژاپن تیم ملی ژاپن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ژاپن تیم ملی ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۹۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ۶ تیم به جام ملت‌های آسیا و دور بعدی انتخابی جام جهانی فوتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در پایان هفته چهارم از مرحله گروهی رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا، صعود ۶ تیم به دور بعدی این مسابقات قطعی شد.   تیم‌های ملی ایران، ازبکستان، استرالیا، امارات، قطر و عراق با کسب نتایج مطلوب در این هفته، جواز حضور در مرحله دوم انتخابی جام جهانی را به دست آوردند. در گروه A، ایران با ۱۰ امتیاز از ۴ بازی در صدر جدول قرار دارد و ازبکستان با ۱۰ امتیاز در رتبه دوم است. رقابت‌ها در گروه‌های دیگر نیز ادامه خواهد داشت و ۱۲ تیم دیگر جواز صعود به دور بعدی را کسب خواهند کرد.   مرحله دوم انتخابی جام جهانی در قاره آسیا به صورت گروهی برگزار خواهد شد و ۱۸ تیم در سه گروه ۶ تیمی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. دو تیم برتر هر گروه به طور مستقیم راهی جام جهانی ۲۰۲۶ خواهند شد و تیم‌های سوم هر گروه به پلی‌آف راه پیدا می‌کنند تا تکلیف دو سهمیه دیگر هم روشن شود. یک تیم هم از آسیا باید شانس خود را در مرحله پلی آف بین قاره‌ای بیازماید.   جام جهانی ۲۰۲۶ به میزبانی مشترک ۳ کشور آمریکا، کانادا و مکزیک برگزار خواهد شد و نخستین بار با حضور ۴۸ تیم انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • مشخص شدن ۲۰ کشتی‌گیر ژاپن در مسابقات قهرمانی آسیا
  • صعود ۶ تیم به جام ملت‌های آسیا و دور بعدی انتخابی جام جهانی فوتبال
  • صعود 6 تیم به دور بعدی انتخابی جام جهانی در قاره آسیا + عکس
  • صعود ۶ تیم به جام ملت‌های آسیا و دور بعدی انتخابی جام جهانی
  • والیبال در ۱۴۰۲؛ قهر مردم!
  • نتایج کامل دیدارهای دور چهارم مرحله دوم انتخابی جام جهانی در آسیا؛ ۸ تیم صعود کردند
  • بازی آخر با ازبکستان فقط برای سرگروهی
  • ماشاریپوف و اورونوف درخشیدند، ازبکستان به جام ملتها رسید
  • مقدماتی جام جهانی | پیروزی ازبکستان با گلزنی ستاره پرسپولیس
  • ازبکستان با گلزنی ستاره پرسپولیس به جام ملت‌ها رسید