Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@16:46:58 GMT

جریمه سنگین رئیس النصر به خاطر حریف استقلال

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۹۹۳۰

جریمه سنگین رئیس النصر به خاطر حریف استقلال

فدراسیون فوتبال عربستان با در نظرگرفتن جریمه سنگین مالی برای رئیس باشگاه النصر نسبت به بی احترامی او به رقیب استقلال واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، سعود آل سلیم رئیس باشگاه النصر با جریمه سنگین 20 هزار ریالی از سوی فدراسیون فوتبال عربستان مواجه شد تا حسابی نقره داغ شود. این مدیر پرنفوذ فوتبالی در بین سعودی ها چند روز پیش با انتشار توئیتی علیه الهلال، حریف استقلال در لیگ قهرمانان آسیا را مورد تمسخر قرار داده بود که همین امر زمینه واکنش از سوی فدراسیون این کشور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در خبری که رسانه های سعودی منتشر کردند، آمده است:« سعود آل سلیم با جریمه 20 هزار ریالی به خاطر توهین به الهلال روبرو شد». نکته جالب این که باشگاه النصر در واکنش به این حکم ادعا کرد موضع رسمی خود را تا چند ساعت آتی اعلام خواهد کرد.


الهلال و النصر به عنوان دو رقیب دیرینه در شهر ریاض کل کل های فوتبالی گسترده ای با هم دارند و در فصل جاری لیگ عربستان نیز به عنوان مدعیان اول و دوم قهرمانی رقابت نفسگیری در صدر جدول با هم آغاز کردند.

 

عربستان امارات النصر الهلال عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عربستان امارات النصر الهلال عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۹۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد

دیدار تیم‌های فوتبال العین امارات و الهلال عربستان در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ شامگاه دیروز پنجشنبه در ورزشگاه هزاء بن زائد امارات برگزار شد که با برد چهار بر دو میزبان اماراتی همراه بود.

سوفیان رحیمی (۶ و ۲۶-پنالتی و ۳۸-پنالتی) و کاکو (۵۶-پنالتی) برای العین و مالکوم (۴۹) و یاسر الشهرانی (۷۸) برای الهلال گلزنی کردند.

شاگردان هرنان کرسپو در حالی موفق به کسب پیروزی پرگل شدند که الهلال در ۳۶ دیدار قبلی رسمی خود در تمامی مسابقات نتیجه‌ای جز پیروزی نگرفته بود. آن‌ها همچنین ۴۴ بازی نباخته بودند و آخرین شکست آبی‌پوشان فوتبال عربستان به ۲۱ مردادماه ۱۴۰۲ باز می‌گردد.

الهلال با این شکست تلخ حالا در فصلی رویایی در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا هستند تا تمام تلاش‌های اخیر آن‌ها که تبدیل به رکوردی در سطح دنیا شده بود دیگر به چشم نیاید.

دیگر خبرها

  • واکنش جالب هواداران به جریمه کاپیتان: شماره کارت بده!
  • عکس| ستاره ایرانی بلینگام شد!
  • کل کل تکنیکی اورونوف در آبادان
  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • اعتراض تیم رونالدو به لغو دیدار الهلال!
  • اولین واکنش نیمار به شکست سنگین الهلال
  • زیباترین گل دوران فوتبال سعید عزت‌اللهی!
  • زیباترین گل زندگی سعید عزت‌اللهی! (ویدیو)
  • محرومیت حریف استقلال از حضور تماشاگران
  • حکم سنگین برای نایب رییس سابق فدراسیون؛ شهره موسوی به 10 سال حبس محکوم شد!