Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@17:05:14 GMT

پیکر 2 شهید حادثه هواپیمای 707 در بهار تشییع شد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۹۹۷۶

پیکر 2 شهید حادثه هواپیمای 707 در بهار تشییع شد

همدان- ایرنا- پیکر 2 تن از پرسنل نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که در حادثه سقوط هواپیمای بوئینگ 707 شهید شدند، صبح امروز / پنجشنبه / با حضور ارشد نظامی آجا در همدان در شهرستان بهار تشییع شد.

به گزارش ایرنا، 2 تن از شهدای حادثه سقوط هواپیمای بوئینگ 707 به نام های «مصطفی محمودی» و «حمیدرضا لطفیان» ساکن شهرستان بهار بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیکر پاک این شهیدان صبح روز پنجشنبه با حضور امام جمعه و فرماندار بهار، سرتیپ دوم خلبان زال بیگی ارشد نظامی آجا و فرمانده پایگاه سوم شکاری نوژه، جانشین سپاه استان همدان و جمعی از مردم با انجام تشریفات نظامی تشییع شد.
ابتدا آیین تشییع هر 2 شهید از میدان شهدای شهر بهار آغاز و یکی از آنها که ساکن صالح آباد بود به این شهر منتقل شد.
در ادامه پیکر پاک و مطهر شهید محمودی از ابتدای خیابان امام خمینی (ره) مقابل مسجد باب الحوائج تا گلزار شهدای شهر بهار تشییع شد.
همچنین پیکر پاک حمید رضا لطفیان در شهر صالح آباد از ابتدای خیابان بهشتی تا گلزار شهدای تشییع و به خاک سپرده شد.
هواپیمای بوئینگ 707 ارتش که بر اساس اعلام روابط عمومی ارتش به منظور واردات گوشت گرم گوسفند به بیشکک پایتخت قرقیزستان سفر کرده بود، صبح دوشنبه در زمان بازگشت دچار سانحه شد و در فرودگاه فتح استان البرز سقوط کرد.
در این حادثه 15 نفر از سرنشینان این هواپیما در دم جان خود را از دست دادند که 13 نفر از آنان پرسنل نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بودند.
مراسم تشییع پیکر پرسنل جانباخته نیروی هوایی ارتش، صبح روز گذشته /چهارشنبه/ با حضور فرماندهان ارشد نظامی، مدیران کشوری، پرسنل نیروی هوایی و خانواده های داغدار در پایگاه یکم شکاری مهرآباد برگزار شد.
7526/2087

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی سانحه هواپیمایی ارتش شهرستان بهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۹۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است

امیر سرتیپ خلبان واحدی با بیان اینکه نخبگان در رفع مسائل نهاجا نقشی بی بدیل دارند، گفت: امروز نیروی هوایی به برکت خون شهدا، نیرویی آماده، با اقتدار و مطیع فرماندهی معظم کل قوا برای جانفشانی در راه صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و حفاظت از کیان کشور است.

به گزارش ایسنا به نقل از  ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع نخبگان و پژوهشگران دانشگاه هوایی شهید ستاری، گفت: بحمدلله امروز مجموعه دانشگاه هوایی شهید ستاری یک مجموعه منظم، پای کار و علمی است و در عملیاتی شدن نیروی هوایی نقش اساسی را ایفا می‌کند.

وی نقش نخبگان و پژوهشگران دانشگاه شهید ستاری را در رفع مسائل و مشکلات نیروی هوایی بی‌بدیل دانست و از پژوهشگران و نخبگان خواست که در این عرصه به نیروی هوایی کمک کنند؛ زیرا مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خطاب به اساتید و نخبگان دانشگاه هوایی، با بیان اینکه نقش شما برای آموزش جوانان و دانشجویان نقش بسیار مهمی است و الگوپذیری را باید در دانشجویان اجرایی کنید، باید جوانان را به شکلی در مسیر انقلاب اسلامی سوق دهیم که بتوانیم پویایی، شادابی و ارتقا را در نیروی الهی ببینیم.
وی تصریح کرد: سه وظیفه اصلی باید در این دانشگاه در اولویت قرار بگیرد؛ اول پرورش افسر عالم، دوم تولید علم و مسئله سوم اینکه باید به تربیت عالم و تولید علم برای تحول در نیروی هوایی جهت دهیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش اظهار کرد: امروز نیروی هوایی به برکت خون شهدا و وجود جوانانی متخصص و ولایی، نیرویی آماده، با اقتدار و مطیع فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) برای جانفشانی در راه صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و حفاظت از کیان کشور عزیزمان ایران است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • اولین نبرد هوایی یک جنگنده تحت کنترل هوش مصنوعی و انسان انجام شد
  • تشییع آخرین شهید حادثه ترویستی کرمان
  • پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم