Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سناتور ران پال، عضو سابق مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در نشست روز گذشته خود با سناتور‌های جمهوری‌خواه برای اجرای وعده خروج نیرو‌های این کشور از سوریه و افغانستان اعلام آمادگی کرد.

عضو سابق مجلس نمایندگان آمریکا گفت: نه تنها او سیاست خود در سوریه را دنبال می‌کند بلکه واقعا فکر می‌کنم تغییراتی نیز در (تعداد نیرو‌های آمریکا) در افغانستان صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر شما به نتایج نظرسنجی‌ها از مردم آمریکا نگاه کنید آن‌ها با رئیس جمهور هم عقیده هستند و آن‌ها صادقانه از دو حزب (جمهوری‌خواه و دموکرات) که نمی‌خواهند بایستند و بگویند دیگر کافی است، خسته شده‌اند.

ران پال از توضیح درباره اینکه آیا ترامپ درباره زمان دقیق خروج نیرو‌های آمریکا از سوریه و افغانستان صحبت کرده، خودداری کرد. او تاکید کرد ما درباره سوریه صحبت کردیم. او در این باره حرف زد که چگونه می‌توان اطمینان حاصل کرد که داعش در حال حاضر مسئله ساز نیست، اما همزمان ما نمی‌خواهیم برای همیشه در آنجا بمانیم. فکر می‌کنم او در این باره ثابت قدم است.

این اظهارات در حالی بیان شد که روز گذشته بر اثر وقوع انفجار در شهر منبج و در نزدیکی خودروی گشتی ائتلاف بین المللی تحت هدایت آمریکا، دستکم ۶ نفر کشته و ۱۹ نفر زخمی شدند. بنابر آخرین خبرها گروه تروریستی داعش مسئولیت این حمله را برعهده گرفته است. 

این درحالی است که پیشتر مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا مدعی شد داعش شکست خورده است و واشنگتن اکنون می‌تواند جنگ علیه داعش را به متحدان عضو ائتلاف آمریکایی واگذار کند.

کاخ سفید در ۱۹ دسامبر سال گذشته میلادی اعلام کرد نزدیک به ۲ هزار نیروی نظامی آمریکا طی ماه‌های آینده از سوریه خارج خواهند شد. اقدامی که به ادعای رئیس جمهور آمریکا به این حقیقت برمی‌گردد که نیرو‌های آمریکایی وظیفه خود در سوریه، یعنی نابودی داعش، را به انجام رسانده‌اند. این تصمیم ترامپ با انتقادات بسیاری در داخل آمریکا مواجه شد و منجر به استعفای جیمز متیس، وزیر دفاع آمریکا و برت مک‌گرک، نماینده ویژه رئیس جمهور این کشور در ائتلاف بین‌المللی از سمت خود شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمریکا سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۹۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای ماکرون درباره تلاش داعش برای حمله به فرانسه

رئیس‌جمهور فرانسه ضمن ارائه پیشنهاد همکاری به روسیه در زمینه مبارزه با تروریسم، مدعی شد که همان تروریست‌های داعشی که به مسکو حمله کردند، برای حمله به فرانسه نیز برنامه‌ریزی کرده بودند.

به گزارش مشرق، امانوئل ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه با اشاره به اینکه «همان گروه‌های داعش که به مسکو حمله کردند، تلاش کردند فرانسه را نیز هدف قرار دهند»، اعلام کرد که پاریس به روسیه پیشنهاد افزایش همکاری در زمینه جنگ علیه تروریسم را داده است.

در حالی که فرانسه پس از حمله تروریستی در سالن کنسرت «کروکاس» در حومه مسکو وضعیت هشدار امنیتی را به بالاترین سطح رسانده است، ماکرون تأکید کرد که فرانسه به نهادهای امنیتی روسیه و همچنین شرکای خود در منطقه برای افزایش همکاری در جنگ علیه تروریسم پیشنهاد همکاری داده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • سه رئیس‌جمهور و یک هدف؛ شکست ترامپ
  • عاقبت کسی که برای هموطنانش از ترامپ درخواست تحریم کرد+عکس
  • اگر ترامپ و قهرمانان‌اش بر جهان حکمرانی کنند...
  • مسکو: چرا داعش فقط به دشمنان آمریکا حمله می‌کند؟
  • ترامپ هم طرفدار آتش بس در غزه شد
  • افشای دیدار ضدبرجامی جان کری و سعودالفیصل در داخل هواپیما به روایت روحانی /چه کسانی ترامپ را برای خروج از برجام تشویق کردند؟
  • ترامپ خواستار توقف جنگ غزه شد
  • ادعای ماکرون درباره تلاش داعش برای حمله به فرانسه
  • رئیس‌جمهور مکزیک: ایده دیوار مرزی ترامپ کارایی ندارد
  • روحانی عوامل خروج ترامپ از برجام را اعلام کرد