Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، حسین گل محمدی دبیر هیئت تکواندو استان یزد گفت: آرمینا احمدی از یزد، مهسا جدی، مریم ملکوتی‌خواه، شقایق خانجانی و مهلا مومن‌زاده که به دلیل آسیب دیدگی نتوانستند در مسابقات آزاد کشوری شرکت کنند به اردوی آماده سازی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی دعوت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل محمدی افزود: مسابقات انتخابی تیم‌ ملی تکواندو زنان کشورمان با حضور ۲۸ تکواندوکار روز شنبه – ۲۹ دی‌ماه در فدراسیون تکواندو برگزار خواهد شد.

دبیر هیئت تکواندو استان یزد ادامه داد: رقابت‌های انتخابی درون اردویی تیم‌ملی روز شنبه – ۲۹ دی‌ماه با حضور ۲۸ تکواندوکار در فدراسیون تکواندو پیگیری می‌شود.

وی گفت: بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان ۲۵ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه سال آینده به میزبانی ،منچستر، انگلیس برگزار می‌شود. 

هم اکنون ۸۷۰ تکواندو کار زن و ۲ هزار و ۱۰۰ تکواندوکار مرد استان به شکل حرفه‌ای مشغول فعالیت هستند و ۱۵ باشگاه در یزد، تفت، بافق، مهریز، ابرکوه، میبد و اشکذر فعالیت می کنند.

 ۴۷ هیئت ورزشی و ۵۰ هزار ورزشکار در استان یزد وجود دارد.

انتهای پیام/ی

بانوی تکواندو کار یزدی در مسابقات انتخابی تیم ملی حضور خواهد یافت

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تکواندو وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۰۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا

نایب‌رئیس کمیته ملی پارالمپیک برای حضور در مجمع عمومی تکواندو آسیا عازم ویتنام می‌شود.

به‌ گزارش ایسنا، با دعوت اتحادیه تکواندو آسیا، سیدمحمد پولادگر نایب رییس کمیته ملی پارالمپیک ایران و نایب رییس اتحادیه تکواندوی آسیا، در مجمع عمومی این اتحادیه شرکت می‌کند.

مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا، همزمان با رقابت‌های قهرمانی تکواندو و پاراتکواندو آسیا از ۲۴ اردیبهشت تا ۴ خرداد در شهر دانانگ ویتنام برگزار می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • مسابقات انتخابی تیم ملی کاتا
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • تکلیف غایبان کاراته چه می شود/ چرا کتیرایی نادیده گرفته شد؟
  • حضور دو بانوی فوتبالیست همدانی در تاجیکستان
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • حضور ۴ ووشوکار مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی