Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به شدت از وزیر ورزش انتقاد کرد.

طرفداری- کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در حاشیه تمرین امروز تیم ملی به شدت از وزیر ورزش انتقاد کرد.

به نقل از فارس، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به پیام تشکر رهبر انقلاب بعد از جام جهانی، گفت:

بعد از آن پیام، وزارت ورزش کاملاً علیه من شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواسته وزیر ورزش این بود که نمی‌خواهد کی‌روش اینجا باشد، هیچوقت از بازیکنان و تیم ملی حمایت نشد و تمام برنامه آماده‌سازی ما لطمه خورد. اگر این تفرقه‌ها به وجود آمده مسئولیتش با او بوده است. در حال حاضر تمام باشگاه‌ها به غیر از یک باشگاه گلایه دارند. یکسری از رسانه‌ها مانند آقای مسعودی مطالب دروغی را مطرح می‌کنند. مطلبی در مورد آقای میک مک درموت و بازی با آرژانتین همه از طرف یکسری افراد مشخص انجام شد. چه کسی اجازه داد این اتفاق بیفتد؟ آن باشگاه و آن مربی تحت اوتوریته چه شخصی هستند؟ 

وی تأکید کرد:

وقتی اینجا مشکلات پایه‌ای مانند غذا وجود دارد ولی چه کسی به آنها اجازه می‌دهد که با پرواز فرست کلاس به ژاپن بروند و برگردند؟ دلیلی ندارد این اتفاق بیفتد. مطلبی که می‌خواهم بگویم و برایم مهم است اینکه ما تا پایان جام ملت‌ها برای هواداران با قدرت خواهیم جنگید.

کی‌روش عنوان کرد:

الان زمان آن است افرادی که وجاهت و شخصیت ما را زیر پا گذاشتند مشخص شوند، اخیراً باز هم داستانی دروغ علیه یکی از مربیان تیم ملی مطرح کردند. سوال من این است چه کسی اجازه داد این اتفاق بیفتد؟ آینده برای من همین امروز است، به توافقاتم با تیم ملی ایران پایبندم اما وقتی نمی‌خواهند ممنونم. حداقل باید از زبان بنده واقعیت‌ها را بشنوند چون تنها یکسری افراد هستند که واقعیت‌ها را می‌گویند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۰۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرنگاران آبادانی نشست سرمربی پرسپولیس را تحریم کردند

خبرنگاران آبادانی حاضر نشدند از سرمربی پرسپولیس سوالی در نشست خبری بپرسند.

به گزارش فارس، اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس بعد از پیروزی 3 بر صفر مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری حاضر شد اما خبرنگاران آبادانی این نشست را تحریم کردند و هیچ سوالی از سرمربی پرسپولیس نپرسیدند و حتی برخی حاضر نشدند حرف های این مربی را گوش کنند!

خبرنگاران آبادانی معتقدند که روز گذشته مدت ها منتظر حضور این مربی در سالن نشست خبری بودند ولی او به سالن نشست خبری نیامد و این مساله را بی احترامی به خودشان تلقی کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سرمربی سابق تیم های پایه پرسپولیس: برای بازیکن نباید اوسمار و غیر اوسمار فرقی داشته باشد اوسمار: باشگاه تلاش کند در بازی تراکتور همه بازیکنان در دسترس باشند

دیگر خبرها

  • بایرن‌مونیخ دست به دامن اسطوره رئال شد!
  • تحریم سرمربی پرسپولیس توسط خبرنگاران آبادانی
  • خبرنگاران آبادانی نشست سرمربی پرسپولیس را تحریم کردند
  • گلایه عنایتی از غیبت برخی سرمربیان در نشست خبری: من هم دکتر تیم را می فرستم!
  • یک ایرانی مربی سال آسیا شد
  • پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آزاد در آسیا شد
  • اتفاق باورنکردنی؛ چاقوکشی مربیان در کشتی نونهالان! + ویدیو
  • امروز، تشییع مربی سابق پرسپولیس
  • سیمئونه: بازیکنان اتلتیکو مادرید در طول مدت بازی، دقیقا برخلاف خواسته‌های من عمل کردند
  • تامین آب آشامیدنی مهمترین خواسته مردم میامی است