Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-24@13:53:15 GMT

نمایشگاه دائمی خودکفایی قطعات درساپکو

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۰۲۰۰

نمایشگاه دائمی خودکفایی قطعات درساپکو

ساعت24-گروه صنعتی ایران خودرو در فراخوانی از تمامی قطعه سازان کشور دعوت کرد تا درداخلی سازی قطعات پیشرفته خودرو (های تک)، این خودروساز را در مسیر خودکفایی کامل تولید خودرو یاری کنند.

به گزارش ایکوپرس، درراستای تحقق اهداف و سیاست های تعیین شده اقتصاد مقاومتی، بهره‌مندی از توان، استعداد و دانش متخصصان  متعهد کشور بویژه در دوران سخت تحریم های ظالمانه غرب و به منظور حمایت از توسعه تولید ملی بویژه در دستیابی به فناوری‌های برتر در عرصه صنعت، گروه صنعتی ایران خودرو از قطعه سازان توانمند کشور دعوت به همکاری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این فراخوان از سازندگان دعوت شده تا زنجیره تامین گروه صنعتی ایران خودرو را در این "جهاد خودکفایی" یاری کنند.

برهمین اساس، این خودروساز نمایشگاه دائمی برای عرضه و معرفی قطعات خودکفا نشده در شرکت ساپکو برپاکرده است.

هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنایی قطعه سازان و صنعتگران پرتوان کشور با قطعات پیشرفته با عمق ساخت کم و اعلام آمادگی برای تامین این بخش از قطعات به منظور مقابله با تحریم های بین المللی است تا داخلی‌سازی بخش‌های اصلی محصولات خودروسازان کشور توسط قطعه سازان داخلی انجام پذیرد.

گفتنی است، سازندگانی که آمادگی همکاری با گروه صنعتی ایران خودرودرجهاد خودکفایی تولید قطعات پیشرفته رادارند، می توانندبرای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی ساپکو به نشانی sapco.com/career مراجعه کنند.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۰۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در پی افزایش وقوع سرقت خودرو‌های پراید مدل پائین و همچنین قطعات خودرو در سطح شهرستان اراک، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان مرکزی قرار گرفت.

 سرهنگ چگنی افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و تخصصی یک نفر سارق حرفه‌ای و سابقه دار را در شهرستان اراک شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر کردند.
او گفت: متهم در بازجوئی‌های فنی کارآگاهان و در مواجهه با ادله و مدارک وقوع جرم لب به اعتراف گشوده و به ۱۵ فقره سرقت خودرو پراید و بیش از ۳۰ فقره سرقت لوازم و قطعات خودرو اعتراف و در این راستا تمامی خودرو‌های سرقتی و بخشی از لوازم و محتویات داخل خودرو کشف و تحویل مالباختگان شد.
سرهنگ چگنی در ادامه با اشاره به شناسایی و دستگیری مالخر اموال مسروقه در عملیات جداگانه افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • ساخت و بازسازی بیش از ۲۰۰ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین اهواز
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • ساخت و بازسازی ۲۵۶ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین در فروردین
  • هدفگذاری برای واگذاری ۲۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن طی سه ماه در سمنان
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • در ساخت و تعمیر کشتی به خودکفایی رسیده ایم
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • ساخت و بازسازی ۴۲۰۰ قطعه تخصصی در نیروگاه بندرعباس
  • علت چرب شدن شمع خودرو و نحوه رفع آن
  • ساخت و بازسازی 42۰۰ قطعه تخصصی در نیروگاه بندرعباس