Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدعلی شجاعی روز پنجشنبه در نشست با استانداران ادوار و مدیران این استان اظهار داشت: سفارش نمایندگان و یا سایر افراد برای انتصاب ها پیش از این بوده و اکنون به این مشکل افزوده شده است اما از آنجایی که خود را مسئول پاسخگویی به انتصاب ها می دانم، اجازه دخالت در این امور را در این استان نمی دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در باره تغییر مدیران و نیروها در استان افزود: هنر این است که ادامه کار با نیروهای گذشته باشد و روحیه من این است که کار را با نیروهای فعلی ادامه دهم مگر اینکه مدیر خود حاضر به ادامه همراهی نباشد.
شجاعی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به تلاش بدخواهان برای فشار بیشتر و تحریم ها علیه ایران گفت: بدخواهان ما با یکی دو تبصره برای تحریم ها تصمیم گیری نکرده اند و در این باره نگاه ها و برنامه هایشان متحول شده است اما ما در مقابل این تحول چه کرده ایم؟
وی افزود: نگاه ها به تحریم تغییر یافته و تا این حد فشار و تحریم نداشتیم، اما همچنان داریم همان مسیر گذشته می رویم و هیچ تحولی در مسیر نداشته ایم این در حالی است که نیاز است رویکردها و مسیر برای انجام کارها عوض شود.
وی با بیان اینکه برای مقابله با تحریم ها باید نگاه ها و قوانین تغییر یابد، با انتقاد از تمرکز گرایی در پایتخت گفت: وقتی برای پرداخت وام 500 میلیون ریالی، هماهنگی ها باید در تهران انجام شود چگونه می توان کار ها را به خوبی پیش برد؟
وی گفت: ما خواستار افزایش اختیارات مدیران در استان ها هستیم، مدیر باید به اندازه وزیرش اختیار داشته باشد، وقتی مدیر در استان اختیارات لازم را ندارد و در مسیر اجرای کارها باز می ماند، چگونه می تواند من را همراهی کند؟
استاندار خراسان شمالی بر لزوم ایجاد بسترهای لازم برای سرمایه گذاری بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: بدون کمک بخش خصوصی و سرمایه گذاری این بخش راه به جایی نمی بریم.
شجاعی از اجرایی نشدن مصوبه های مختلف در این استان انتقاد کرد و افزود: مصوبه ها، تنها نوشته شده و اجرایی نشده و بابت اجرایی نشدن، یقه کسی گرفته نشده و کسی مورد بازخواست قرار نگرفته است.
وی بر لزوم توسعه احزاب در استان تاکید کرد و گفت: توسعه احزاب به معنای روی کار آمدن نیروهای سیاسی یک حزب خاص نیست.
استاندار خراسان شمالی با تاکید بر ضرورت استفاده از تجربه استانداران دوره های گذشته اظهار داشت: در شرایط فعلی، فرصت برای آموزن و خطا وجود ندارد و اجازه نداریم با آزمون و خطا پیش برویم و نیاز است که از تجربه های مدیران پیشین برای پیشبرد اهداف بهره ببریم.
به گزارش ایرنا، بازدید از مراکز صنعتی، پتروشیمی، برگزاری سه نشست تخصصی در زمینه توسعه عمران، توسعه سرمایه گذاری و توسعه فرهنگ از جمله برنامه های دو روزه کمیته استانی استانداران ادوار خراسان شمالی است.
بر اساس این گزارش، هفت عضو کمیته استانی خراسان شمالی شامل غلامحسن بشارتی، محمدحسین جهانبخش، ابوطالب شفقت، سید علی اکبر پرویزی، محمدرضا صالحی، مجید پورعیسی و محمدعلی شجاعی در این نشست حضور داشتند همچنین پنج نفر عضو استانداران ادوار از خراسان بزرگ شامل محمدنبی حبیبی، عبدالله کوپایی، محمدرضا محسنی ثانی، حسن امینی و حسن غفوری فرد به همراه پنج نفر از مجموع استانداران شامل حسین طاهری، غلام عباس زارع، حمید حاجی عبدالوهاب، اصغر ابراهیمی اصل و سید حبیب صفوی در این نشست حاضر شدند.
خراسان شمالی در سال 83 از خراسان بزرگ منفک شد که دارای هشت شهرستان و 19 بخش و 863 هزار نفر جمعیت است.
7185/ 6042
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها پایتخت تحریم ها علیه ایران خراسان شمالی سرمایه گذاری سرمایه گذاری بخش خصوصی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۰۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسوولیت  باخت را می‌پذیرم

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تارتار شامگاه یکشنبه در نشست خبری پس بازی سپاهان با ملوان در انزلی اظهار کرد: قبل از هر چیزی از هواداران صبور و دلسوز ملوان بابت این نتیجه عذرخواهی می‌کنم.

سرمربی ملوان با اشاره به شکست این تیم مقابل سپاهان بیان کرد: شرمنده هواداران وفادار ملوان هستیم و اینکه نتوانستیم آنها را خوشحال کنیم بسیار پوزش می‌خواهم.

تارتار با اشاره به اینکه در بازی‌های آینده شکست امروز را جبران می‌کنیم، گفت: تمام تلاش تیم و کادر فنی این است تا در بازی‌های باقی مانده لیگ نتایج بهتری کسب کنیم.

وی با اشاره به نکات فنی بازی ملوان مقابل سپاهان افزود: نیمه نخست عملکرد قابل قبولی داشتیم و حتی می‌توانستیم گل دوم را به ثمر برسانیم اما بخت با تیم یار نبود.

سرمربی ملوان با بیان اینکه برخی اشتباهات در نیمه دوم سبب غافلگیری تیم شد، گفت: مسؤولیت این باخت را می‌پذیرم و باید تلاش کنیم اشتباهات را به حداقل برسانیم.

تارتار با اشاره به برخی اشتباهات داوری بازی ملوان و سپاهان اضافه کرد: در نیمه نخست تک به تک بازیکن ملوان با دروازه بان آفساید اعلام شد که این تصمیم داور سخت گیرانه بود.

به گفته وی گل دوم سپاهان با خطا روی دفاع ملوان رقم خورد که داور بازی آن را چشم پوشی کرد.

سرمربی ملوان با بیان اینکه سپاهان یکی از بهترین تیم‌های ایران است، گفت: کوچک‌ترین اشتباه مقابل این تیم تاوان دارد که تاوانش شکست است.

تارتار با تاکید بر لزوم حمایت همه جانبه مسؤولان از ملوان اضافه کرد: اگر ملوان را برای مدعی قهرآمیز و کسب سهمیه آسیایی می‌خواهیم باید همه مسؤولان و دست اندرکاران امر پای کار بیایند.

وی با انتقاد از عدم حمایت مسؤولان از تیم محبوب ملوان افزود: تیم ریشه دار و پرطرفدار ملوان زمین تمرین ندارد.

سرمربی ملوان با اشاره به اینکه با این امکانات کم نمی‌توان به آینده این تیم امیدوار بود، گفت: درخشش و اوج گیری ملوان با حمایت همه جانبه مسؤولان محقق می‌شود.

کد خبر 6084806

دیگر خبرها

  • تهیه پیش نویس سند عملیاتی تحقق شعار سال در خراسان شمالی
  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی
  • انتصاب مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت
  • سند توسعه خراسان شمالی برای ۵۰۰ روستا عملیاتی شد
  • اولین آزمایش ضد حمله هسته‌ای کره شمالی
  • تولیدات خراسان شمالی به ۳۸ کشور جهان صادر می‌شود
  • شناسایی ۱۴ شهید غریب اسارت در خراسان شمالی
  • خراسان شمالی در پیشبرد طرح‌های مسکن رتبه هشتم را دارد
  • مسوولیت  باخت را می‌پذیرم
  • انتصاب معاون توسعه‌ی بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی