Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-24@10:49:22 GMT

فساد گسترده در دستگاه قضایی رژیم صهیونیستی

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۰۲۷۸

فساد گسترده در دستگاه قضایی رژیم صهیونیستی

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز، براساس اطلاعاتی که یک خبرنگار رادیو اسرائیل فاش کرد فساد وسیعی توسط چند مقام بلند پایه، در دستگاه قضایی به وقوع پیوسته است.

پلیس رژیم صهیونیستی اقدام به دستگیری یک وکیل بلند پایه دستگاه رژیم صهیونیستی کرد. این وکیل بلند پایه که نامش هنوز فاش نشده متهم است با یکی از قضات زن دستگاه قضایی روابط غیر اخلاقی و نامشروع جنسی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وکیل، به قاضی زن نامبرده وعده داده بود براساس روابطی که دارد کاری خواهد کرد تا این قاضی زن را به عنوان یکی از قضات دادگاه صلح تعیین کنند. وکیل نامبرده همچنین متهم است که با همسر یکی از قضات مرد نیز روابط نامشروع جنسی برقرار کرده است. وی این اقدام را با وعده ارتقاء جایگاه همسر این زن از قاضی دادگاه صلح به جایگاه مهمی در دادگاه مرکزی رژیم صهیونیستی انجام داده است. وعده ای که هیچ گاه عملی نشد.

براساس نوشته رسانه های رژیم صهیونیستی پلیس در حال تحقیق در خصوص این پرونده است. این پرونده زمانی باز شد که خبر آن را «هداس اشتایو» خبرنگار رادیو ارتش اسرائیل اطلاعاتی را در این خصوص به پلیس ارائه کرد. قرار است آیلت شاکد، وزیر دادگستری و استر حایوت، رئیس دادگاه عالی اسرائیل- که عضو کمیته انتخاب قضات هستند- و تمام اعضای کمیته انتخاب قضات، نیز فراخوانده شده، در این خصوص شهادت دهند. از سوی دیگر آویخای مندلبلیت، دادستان کل بر این تحقیق نظارت نخواهد داشت، زیرا متهم ردیف اول این پرونده از دوستان نزدیک او است.

گفتنی است از زمان آغاز تحقیق در خصوص پرونده های نتانیاهو ، دادستان کل و اعضای دستگاه قضایی به شدت تحت فشار قرار داشته اند. در رسانه ها و شبکه های رژیم صهیونیستی این خبر به شدت دست به دست می شود که یک توطئه بزرگ علیه دستگاه قضایی در حال اجرا است.
 

تسنیم

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: رادیو اسرائیل فساد جام نیوز رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۰۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سابقه گسترده همکاری‌های اردن با رژیم صهیونیستی

پایگاه خبری العهد تشکیل حاکمیت کنونی اردن را در راستای حفظ و حمایت از رژیم صهیونیستی دانست و نوشت که بقای خاندان هاشمی در گرو حمایت مطلق از تل‌آویو است. 

به گزارش مشرق، پادشاهی اردن در حمله تنبیهی ایران ضد رژیم صهیونیستی در شب ۱۳ آوریل گذشته با پهپادها و موشک‌های بالستیک خود ضد رژیم صهیونیستی و در واکنش به عملیات تروریستی این رژیم در هدف قرار دادن ساختمان کنسولگری ایران در دمشق وارد عمل شده و به دفاع از رژیم اسراییل پرداخت.

به نوشته این گزارش، ایرانی‌ها موفق شدند شبکه اینترنت در سرزمین‌های اشغالی را مختل کرده و سامانه‌های الکترونیک رژیم صهیونیستی را تا حد زیادی دچار اختلال کند. علاوه بر این‌ها حجم حملات پهپادی و موشکی ایران فراتر از توان سامانه‌های دفاع هوایی و سرویس‌های رصد رژیم صهیونیستی بود و به همین علت تعداد قابل توجهی از این پهپادها و موشک‌ها به اهداف خود اصابت کرده و خسارت‌های گسترده‌ای را به بار آورد که از جمله این اهداف پایگاه هوایی نواتیم به عنوان یکی از بزرگترین پایگاه‌های هوایی رژیم صهیونیستی بود که در حمله به کنسولگری ایران در دمشق مشارکت داشت.

نکته قابل توجه در این حمله این بود که اسکادران هوایی و جنگی آمریکا و انگلیس و فرانسه با عملیات خود تلاش کردند مانع از عبور پهپادها و موشک‌های ایران از اردن و ورود آن به حریم هوایی سرزمین‌های اشغالی شوند. عجیب‌تر اینکه حتی نیروی هوایی اردن نیز تلاش کرد سهم خود را در مقابله با این موشک‌ها و پهپادها ایفا کند.

با وجود اینکه اردن در ابتدا سعی کرد حضور خود در رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایرانی را تکذیب کند، اما رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که اردن در ساقط کردن ۶ پهپاد ایرانی بر فراز آسمان این کشور که قصد حمله به اهداف صهیونیستی داشته، مشارکت کرده است.

سابقه گسترده همکاری‌های اردن با رژیم صهیونیستی

البته این اولین بار نیست که رژیم اردن به نفع رژیم صهیونیستی وارد عرصه می‌شود. در سال ۱۹۷۳ و تنها چند روز قبل از آغاز جنگ مصر و سوریه ضد اسراییل برای آزادسازی صحرای سینا و جولان اشغالی، ملک حسین بالگرد ویژه خود را آماده کرده و به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده و با حضور در منزل گولدا ماییر نخست وزیر وقت رژیم صهیونیستی این ریسک را به جان خرید تا به متحد صهیونیست خود اطلاع دهد که سوری ها و مصری ها آماده حمله به اسراییل هستند. البته جالب اینجا بود که ماییر به این هشدار اهمیتی نداد، اما چند روز بعد این عملیات ‌آغاز شد.

اردن از سال ۱۹۴۸ و در جریان آغاز اشغال فلسطین توسط رژیم صهیونیستی مناسبات مخفیانه خود با سرکردگان این رژیم را آغاز کرده بود و در سرکوب فلسطینی‌ها در برخی مناطق این کشور، هماهنگی‌های نظامی گسترده‌ای با شبه نظامیان رژیم صهیونیستی داشت. این موضوع در اسناد آمریکایی و اسراییلی وجود دارد و محمد حسنین هیکل روزنامه نگار فقید و مشهور مصری نیز به آن اشاره کرده است.

نقش کارکردی اردن در حمایت از رژیم صهیونیستی

این مقاله با اشاره به سابقه تشکیل اردن هاشمی، روی کار آمدن خاندان هاشمی در این کشور را برای تقسیم کشورهای عربی و بویژه سوریه بزرگ دانسته و تاکید کرد که از این منظر عجیب نیست که عبدالله دوم اقدام به از بین بردن موشک‌هایی کند که به سمت سرزمین‌های اشغالی در حرکت است. این نگاه، اقدام پادشاه اردن را یک خیانت تلقی نمی‌کند، چرا که به او به وظیفه خود در حمایت از رژیم صهیونیستی عمل کرده است.

حکومت هاشمی در اردن پیش از این نیز در حالی که در نتیجه عملیات شجاعانه یمنی‌ها، خطوط امدادی رژیم صهیونیستی در دریای سرخ قطع شد، پل زمینی برای این رژیم ایجاد کرد تا بتواند کمک‌های مختلف و تجهیزات نظامی را به سرزمین‌های اشغالی گسیل کند این در حالی بود که صهیونیست‌ها همزمان با عملیات گسترده خود اقدام به نسل کشی و پاکسازی نژادی در غزه می‌کردند. به این ترتیب می بینیم که حمایت از رژیم صهیونیستی برای خاندان هاشمی در اردن امری حیاتی است و موجودیت آنها به این حمایت بستگی دارد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • سابقه گسترده همکاری‌های اردن با رژیم صهیونیستی
  • صدور حکم قطعی پرونده فساد در مدیریت اسبق شهرداری و شورای شهر تکاب
  • صبر ٨٤ روزه مردم کرمان برای رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر
  • پرواز گسترده جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بر فراز شمال و مرکز غزه
  • حمله پهپادی گسترده حزب الله
  • متوسط زمان رسیدگی پرونده‌ها در شعب تجدیدنظر کرمان ۸۴ روز است
  • راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های رسانه‌ها
  • حملات هوایی گسترده رژیم صهیونیستی به شهر غزه
  • بسیاری از پرونده‌های حقوقی اردبیل ‌دعاوی ملکی است
  • دادگستری گیلان: قضات از بازداشت‌های غیرضروری اجتناب کنند