Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: دوربین های پخش زنده پرسه یوفوی عجیب بر فراز کوه آتشفشانی در مکزیک را ثبت کردند.

حجم ویدیو: 7.29M | مدت زمان ویدیو: 00:00:59

ویدئویی که به تازگی منتشر شده، پرسه عجیب یک یوفو بر فراز یک کوه آتفشانی در کشور مکزیک را به تصویر می‌کشد. یک ادمین یوتیوب با نام «کیت مارتین» این ویدئو را از دوربین پخش زنده که نمایی از این کوه آتشفشانی را نشان می‌دهد، تهیه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ویدئو این یوفو یا شی پرنده ناشناس برای لحظاتی در نزدیکی این کوه آتشفشانی قرار می‌گیرد و سپس دور می‌شود.این کوه آتشفشانی یکی از معروف‌ترین مکان‌های رویت یوفوها طی پنج سال گذشته به شمار می‌رود. بنا بر گفته اسکات سی وارینگ این کاربر یوتیوب پیش‌تر ده‌ها ویدئو از رویت یوفوها در نزدیکی دهانه این کوه آتشفشانی تهیه کرده بود.انتشار ویدئوی جدید با واکنش این یوفوشناس و نظریه‌پرداز مشهور توطئه نیز همراه بود. اسکات در وبلاگ شخصی خود با انتشار این ویدئو نوشت: «من بر این باورم که یوفوی شناور در سمت چپ کوه آتشفشان حامل مسافر یا بار به مقصد پایگاه فرازمینی‌ها در 4 تا 6 کیلومتری زیر کوه آتشفشان بوده است. حتی افراد محلی نیز پیش‌تر از رویت یوفوها و موجودات فرازمینی‌ها در نزدیکی دهانه این کوه آتشفشان خبر داده‌اند. بنابراین این ویدئو موجب شگفتی من نشد، بلکه یک سند معتبر است که نشان می‌دهد پایگاه فرازمینی‌ها در آنجا قرار دارد.»یکی از شاهدان عینی در مورد مشاهدات خود گفت: «من نمی‌دانم اندازه این اشیاء شناور بر روی کوه آتشفشان چقدر است. شاید آنها یوفو یا پرندگانی بزرگ باشند اما با توجه به بزرگی دهانه این کوه آتشفشان قطعاً اندازه آنها نیز باید بزرگ باشد.»گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که رویت یک یوفو در نزدیکی یک کوه آتفشانی در مکزیک خبرساز می‌شود. پیش‌تر نیز پرسه یک یوفو بر فراز یک کوه آتشفشانی و ورود آن به دهانه این کوه آتشفشان خبرساز شده بود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

4 ارتشی هنگام سقوط هواپیما در کرج زنده بودند! / همسر تنها بازمانده چه گفت؟! + فیلم و عکس آرش به همراه دو دوستش به من و سمیه تجاوز کردند مرگ دردناک امیرحسین و آرمان 2 پسر مدرسه ای کمر مادر و پدرشان را شکست + عکس سوختگی معلم و 2 دانش آموز داخل کلاس درس در ایرانشهر سرنوشت اعظم 27 ساله بعد از 4 مرتبه ازدواج غمناک تر شد + عکس پدر مست عروس به جای داماد در اتاق حجله به دخترش تجاوز کرد! گفتگو با مرد جوانی که در ته خط نازی آباد 15 دقیقه شوم داشت +فیلم دختر رزمی کار شهرستانی پسر پلید تهرانی را ادب کرد داخل خودروی پژو چه بود که همه را ترساند / معاون دادستان مشهد دستور ویژه صادر کرد غلامرضا هنگامی که مواد مصرف می کرد به یاد ارتباط من با مردان غریبه می افتاد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا طناب دار بر گردن قاتل دوست صمیمی / یحیی بعد از نشان دادن کفتر به حسن او را سلاخی کرد قتل خانم خبرنگار زیبارو / رحیم از او همخوابی می خواست ! +عکس جشن تولد عجیب شرور خطرناک و دوستانش+ تصویر لحظه تصادف وحشتناک یک زن در بوکان+ فیلم سامان هر لحظه به من ابراز علاقه می کرد به همین خاطر نتوانستم به خواسته شیطانی نه بگویم !

منبع: رکنا

کلیدواژه: پخش زنده آتشفشان دوربین مکزیک فیلم عجیب ویدیو ها عکس زن دختر ایران فیلم پلیس عروس پرونده ازدواج آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۰۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نقشه ۷۲ پرواز هلیکوپتر نبوغ در مریخ

ناسا ویدیویی را به اشتراک گذاشته که در آن از تمام پرواز‌های انجام‌شده توسط هلیکوپتر مریخی نبوغ نقشه‌برداری شده است.

به گزارش دیجیاتو، نبوغ (Ingenuity) اولین بالگردی بود که در آوریل ۲۰۲۱ به پرواز کنترل‌شده روی سیاره‌ای دیگر دست یافت. این بالگرد کوچک توانست پرواز‌های موفقیت‌آمیز زیادی را روی کره مریخ انجام دهد.

پس از اولین پرواز آزمایشی موفقیت‌آمیز روی مریخ در آوریل ۲۰۲۱، بالگرد مریخی نبوغ ۷۱ پرواز دیگر انجام داد که درمجموع مسافت ۱۱ مایل (۱۷.۷ کیلومتر) را طی کرد. این مأموریت سرانجام در ژانویه پایان یافت.

ویدیوی ناسا هریک از این ۷۲ پرواز را با شماره‌گذاری نشان می‌دهد؛ ازجمله پرواز‌هایی با بیشترین مدت‌زمان (پرواز ۱۲، ۱۶۹.۵ ثانیه)، بالاترین میزان ارتفاع (پرواز ۶۱، ۲۴ متر)، بیشترین سرعت (پرواز ۶۲، ۶۸ و ۶۹ با سرعت ۱۰ متر بر ثانیه) و بیشترین مسافت طی‌شده (پرواز ۶۹، ۷۰۵ متر).

ناسا در پیامی همراه با این ویدیو گفت:

«عملکرد نبوغ بسیار فراتر از انتظارات بود. این بالگرد توانست در ارتفاعی بالاتر و سریع‌تر از آنچه قبلاً تصور می‌شد، پرواز کند. این دستگاه که به‌عنوان یک بالگرد نمایشی طراحی شده بود، درنهایت توانست بیش از ۱۴ برابر بیشتر از مسافت مورد انتظار پرواز کند و مجموعاً بیش از دو ساعت زمان پرواز را به ثبت رساند.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی اثر مثبت پرواز‌های نبوغ بر مأموریت‌های کاوشگر مریخ

این هلیکوپتر ۱.۸ کیلوگرمی و ۴۸ سانتی‌متری همراه با استقامت وارد مریخ شد. هلیکوپتر نبوغ با تصویربرداری‌های هوایی به کاوشگر استقامت کمک کرد تا بهترین و ایمن‌ترین مسیر را برای مأموریت‌های علمی خود پیدا کند.

دستاورد چشمگیر Ingenuity راه را برای مأموریت بلندپروازانه Dragonfly ناسا به بزرگ‌ترین قمر زحل، یعنی تایتان، هموار کرده است. ناسا در مأموریتی که قرار است در سال ۲۰۲۸ انجام شود، یک پهپاد بسیار بزرگ‌تر (تقریباً به‌اندازه یک ماشین کوچک) را برای پرواز بین مکان‌های تحقیقاتی به این کره می‌فرستد.

دیگر خبرها

  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • لندر جان سخت ژاپن برای سومین بار روی ماه بیدار شد
  • (ویدئو) تصویری حیرت انگیز از فرود ناموفق یک بوئینگ
  • (ویدئو) اسب آبی نر پس از هفت سال ماده از آب درآمد!
  • نگاهی به پردرآمدترین مسیرهای پروازی جهان+ اینفوگرافی
  • (ویدئو) این سکانس جنگل آسفالت، کپی از آب درآمد!
  • (ویدئو) فرود دلهره‌آور بوئینگ ۷۴۷ در فرودگاه
  • تصاویر استقبال ویژه از رئیسی در پایتخت فرهنگی پاکستان | پرواز نیم ساعته از اسلام آباد به لاهور | ویدئو
  • دلایل فرود نیامدن مجدد انسان روی ماه
  • (ویدئو) نقشه ۷۲ پرواز هلیکوپتر نبوغ در مریخ