Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@04:04:25 GMT

۱۱ واحد عطاری متخلف در کرج پلمب شد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۰۳۷۶

۱۱ واحد عطاری متخلف در کرج پلمب شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز از پلمب یازده عطاری و بازداشت چهار متهم در کرج خبر داد . ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

علی‌اکبر مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به طرح ضربتی برخورد با عطاری‌های متخلف کرج اظهار داشت: در اجرای مصوبات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان این طرح توسط 5 اکیپ از روسای شعب این اداره کل همراه بازرسین صنعت، معدن و تجارت، اصناف،کارشناس غذا و دارو و اماکن نیروی انتظامی و پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

120 منزل توزیع کننده مواد مخدر در استان البرز پلمب شد15 واحد صنفی متخلف در همدان پلمب شدواحدهای صنفی متخلف در بابلسر پلمب شدند

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز ادامه داد: پس از بازدید و بازرسی، 11 واحد به‌علت فروش داروهای غیرمجاز شامل ترامادون، متادون و لاغری و غیره پلمب شدند و چهار نفر از متصدیان واحدها نیز به جهت جرم مشهود عرضه داروی مخدر توسط عوامل انتظامی و با هماهنگی تعزیرات حکومتی بازداشت شدند.

انتهای پیام/ ع

R41451/P/S6,50/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۰۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با کارگاه متخلف شن شویی در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: پرونده کارگاه شن شویی به اتهام گرانفروشی در ۱۶ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم شن و ماسه به ارزش ۹ میلیارد و ۶۵۳ میلیون ریال در شعبه هشت بدوی تعزیرات حکومتی مشهد رسیدگی شد    سید مرتضی مدنی افزود: شعبه با توجه به مدارک و مستندات موجود در پرونده، اتهام گران فروشی را محرز دانست و متخلف را به پرداخت ۹۶ میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ده برابر ارزش کالا محکوم کرد.   وی ادامه داد: بازرسان اداره صنعت معدن و تجارت به همراه نماینده تعزیرات حکومتی در بازرسی از کارگاه شن شویی، فرم گزارش تخلف گران فروشی را در محل تنظیم و برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی مشهد ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • محکومیت هفت میلیارد ریالی شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • پلمب مطب یک پزشک در کوهدشت/ پزشک متخلف ۱۱ میلیارد ریال جریمه شد
  • شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان هفت میلیارد ریال جریمه شد
  • ضبط برنج های تقلبی و جریمه متخلف در مشهد
  • مجازات کابینت ساز متخلف در ارومیه
  • نقره داغ شدن قاچاقچی کود شیمیایی در نهاوند 
  • جریمه مشاور املاک متخلف در مشهد
  • محکومیت چشم پزشک متخلف در مشهد
  • برخورد قاطع با کارگاه متخلف شن شویی در مشهد