Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@13:35:41 GMT

شورای شهر شیراز از احداث موزه پزشکی حمایت می کند

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۰۳۹۲

شورای شهر شیراز از احداث موزه پزشکی حمایت می کند

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز، «احمد تنوری» رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز ضمن اعلام حمایت از ایجاد موزه تاریخ پزشکی ایران در شهر شیراز گفت: شهر شیراز در تمام ادوار تاریخی مهم‌ترین قطب پزشکی و درمانی جهان اسلام بوده و به حمدالله هم اکنون نیز در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی موقعیت تاریخی خود را در حوزه پزشکی حفظ کرده و افتخار میزبانی گردشگران سلامت از کشورهای اسلامی را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این مزیت می‌طلبد که همه دستگاه‌ها در راستای بهبود کمی و کیفی خدمات پزشکی و ارتقای جایگاه شیراز در حوزه درمان و آموزش پزشکی در سطح جهان همه تلاش و کوشش خود را معطوف کنند. عضو شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به وظایف نظارتی شهرداری‌ها و نیز قانون تشکیلات وظایف و اختیارات شوراها از جمله نظارت بر امور بهداشتی شهر، خواستار اعلام نظر سازمان نظام پزشکی استان فارس در خصوص مصوبه جابجایی مطب‌ها و موسسات پزشکی در محدوده خیابان زند شد. تنوری افزود: این موضوع در سال ۱۳۹۵ تصویب شده تا نحوه اجرای این مصوبه با رعایت صلاح و مصلحت شهروندان و پزشکان انجام شود. در این جلسه دکتر «غلامرضا دهقان زاده» نایب رئیس هیات مدیره و معاون پشتیبانی سازمان نظام پزشکی استان فارس نیز در سخنانی خواستار حمایت شورای شهر و شهرداری شیراز از تاسیس موزه تاریخ پزشکی ایران در شهر شیراز شد و از حضور رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر در سازمان نظام پزشکی استان فارس تقدیر کرد. کد خبر 4515707

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر شیراز شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۰۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود

سیدمحمد پاکمهر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: به مناسبت هفته سلامت بیمارستان مادر و کودک کلنگ‌زنی خواهد شد.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کلنگ این بیمارستان در روز شنبه با حضور معاون وزیر بهداشت به زمین خواهد خورد.

وی در ادامه افزود: بابت تأخیر پیش آمده در آغاز احداث این بیمارستان از آحاد مردم جامعه عذرخواهی می‌کنیم.

نایب رئیس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی محل احداث این بیمارستان را در بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) بجنورد عنوان کرد.

کد خبر 6087076

دیگر خبرها

  • طب ایرانی می تواند زمینه توریسم درمانی به کشور باشد
  • روستا‌های حاشیه شیراز مظلوم‌ترین روستا‌های فارس هستند
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • چگونگی استفاده بیماران از سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • امضای تفاهنامه همکاری سازمان نظام پزشکی و آموزش و پرورش
  • جزییات راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد؛ راه‌اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد: راه اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • پیگیری حقوق بیماران با راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • رونمایی از سامانه جامع انتظامی سازمان نظام پزشکی