Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: ۳ فقره سند مالکیت موقوفه در این شهرستان دریافت شد.

وی افزود: سند مالکیت موقوفه علی اصغر زکیان و موقوفات مصطفی در روستای لمراسک به مساحت ۵هزار متر مربع دریافت شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: دریافت سند مالکیت موقوفات از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان اوقاف بشمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام حیدری‌جناسمی به ثبت یک فقره وقف جدید با نیت فرهنگی و قرآنی در شهرستان بلده اشاره کرد و افزود: ۱۰۰ متر زمین تجاری مسکونی به ارزش یک میلیارد ریال جهت تعزیه داری سیدالشهدا (ع) در شهر بلده وقف شد.

انتهای پیام/آ

وقف جدید در مازندران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان اوقاف مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۰۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور شناسه یکتا از ۴۰۰ هزار فقره عبور کرد

سیاح رئیس مرکز بهبود محیط کسب و کار گفت: تعداد مجوزهای الکترونیکی و تعداد شناسه یکتا به ۴۰۰ هزار فقره رسیده و روند شناسه یکتا توسط دستگاه های مختلف  با توجه به هشدارهایی که صادر شده رو به رشد است.

وی افزود: استان های پیشتاز در این بخش همچنان لرستان، گیلان،  همدان و خراسان جنوبی هستند و گلستان، بوشهر و ایلام در این بخش ضعیف عمل می‌کنند.

او بیان کرد: اردبیل ،قم، کهگیلویه و بویراحمد، تهران،  زنجان و البرز در  تلاش برای  بالا بردن رتبه خود در صدور مجوز‌های الکترونیکی و شناسه یکتا  هستند. 

سیاح بیان کرد: سازمان ملی استاندارد، انرژی اتمی،  وزارت ورزش و جوانان ،نظام پزشکی، وزارت نفت، نظام مهندسی کشاورزی و نظام دامپزشکی از جمله دستگاه هایی هستند که در این بخش همکاری خوبی داشته و اقدام به صدور مجوز الکترونیکی و شناسه یکتا کرده اند.

وی افزود: امروز اعضای اتحادیه مشاوران املاک تهران  برای الکترونیکی کردن مجوزهای کاغذی خود دیداری با ما داشتند.  طبق دستورالعملی که صادر کرده  اند تمامی مجوزهای کاغذی اتحادیه جمع آوری و از این پس  مجوز ها به صورت الکترونیکی صادر می شود  که این اقدام نقش موثری در حذف مجوزهای زیرزمینی دارد. 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ما از منافع وقف در سال جاری ۲۰ همت است/ هزینه چهار هزار میلیارد تومان برای نیات واقفان
  • افزایش بهره وری موقوفات در دستور کار سازمان اوقاف قرار دارد/ از دانشمندان ایرانی حمایت می کنیم
  • رساندن منافع موقوفات به ۲۰ همت در سال دور از دسترس نیست
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • صدور اسناد مالکیت جزایر استان بوشهر تسریع می‌شود
  • تثبیت مالکیت و حد نگاری املاک و اراضی ادامه‌دار باشد
  • بیش از ۹۹ درصد از اراضی ملی تثبیت شدند
  • صدور اسناد مالکیت پنج تالاب و ۲ رودخانه خوزستان
  • حد نگاری اراضی ملی سیرجان
  • صدور شناسه یکتا از ۴۰۰ هزار فقره عبور کرد