Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، طی مراسمی پیش از ظهر پنج شنبه با حضور جمعی از مسئولان استانی «سرهنگ پاسدار دوم حسین حسینی» به عنوان سرپرست معاونت اجتماعی سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی معارفه شد.

سرپرست معاونت اجتماعی سپاه انصار الرضا( ع) خراسان جنوبی در این مراسم با بیان اینکه معاونت اجتماعی مسئولیتی خطیر است، گفت: خدمت به مردم به خصوص قشر آسیب دیده همت بالا و تلاش مضاعفی را می طلبد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حسین حسینی خواستار همکاری مردم و مسئولان ذیربط در امر مقابله با آسیب های اجتماعی شد و افرود: امید است در آینده بتوانیم ادعا کنیم  که پاک ترین شهر به لحاظ آسیب های اجتماعی هستیم.

وی بیان کرد: برنامه های این معاونت در چهار بخش شامل آموزش و پیشگیری، همکاری با نخبگان و دانشگاه ها، امر به معروف و نهی از منکر و آسیب ها، خدمات و انزوای اجتماعی خواهد بود.

سرهنگ حسینی با بیان اینکه هیچ دستگاهی به تنهایی در امر نقابله با آسیب اجتماعی موفق نخواهد بود، افزود: اگر بسیج که دارای ظرفیت عظیم مردمی است در امر مقابله با آسیب های اجتماعی متحد شود، شاهد اتفاقات مطلوبی خواهیم بود.

سرپرست معاونت اجتماعی سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی بیان کرد: امید است الگویی در استان تعریف شود تا ظرفیت بسیج در کنار سایر ظرفیت ها قرار گیرد.

کد خبر 4515682

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین حسینی سپاه انصار الرضا ع خراسان جنوبی مراسم معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۰۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،  دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علومپزشکی منصوب شد.

امیرمحمد فراهانی سرپرست روابط عمومی معاونت آموزشی

سلام علیکم،

احتراماً باعنایت به تجارب حضرتعالی در حوزه روابط عمومی معاونت آموزشی در امور رسانه ای، به موجب این ابلاغ به عنوان دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی منصوب می‌‌شوید.
 

امید است که با استعانت از درگاه ایزد متعال و با استفاده از توان تخصصی خویش در انجام وظایف محوله، موفق و مؤید باشید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه در خراسان جنوبی
  • انتصاب سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی
  • ارائه آموزش‌های مهارتی به بیش از ۳ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی
  • تکریم و معارفه سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم
  • سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی
  • تبادل توافق نامه احداث مجتمع رفاهی در محور راور - دیهوک
  • دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی