Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-16@06:54:20 GMT

سیپراس رای اعتماد گرفت

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۰۵۴۶

سیپراس رای اعتماد گرفت

الکسیس سیپراس توانست بعد از مناقشه‌ها با کسب ۱۵۱ رای موافق از پارلمان ۳۰۰ عضوی یونان رای اعتماد بگیرد.

 به نقل از شبکه خبری ای بی اس، الکسیس سیپراس نخست وزیر یونان با کسب رای اعتماد از پارلمان، از وقوع انتخابات زودهنگام در این کشور جلوگیری کرد.

الکسیس سیپراس توانست از پارلمان این کشور رای اعتماد بگیرد تا راه برای تغییر نام کشور «مقدونیه» به «جمهوری مقدونیه شمالی» هموار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عدم توافق بر سر این تغییر نام تاکنون استعفای وزیر دفاع این کشور و تهدید به استعفای شش وزیر دیگر را به دنبال داشته است.

پارلمان مقدونیه به تازگی به تغییر نام کشور «مقدونیه» به «جمهوری مقدونیه شمالی» رای مثبت داد و به دنبال آن پانوس کامنوس وزیر دفاع یونان از جناح راست از مقام خود استعفا کرد. او در همین حال اعلام کرد که شش وزیر دیگر عضو حزبش را از دولت خارج خواهد کرد، رویدادی که دولت الکسیس سیپراس نخست وزیر یونان را نیازمند رای اعتماد پارلمان کرد.

سیپراس با این رای اعتماد هم توانست قائله به وجود آمده بر سر بحران تغییر نام مقدونیه را پایان دهد و هم جلوی برگزاری یک انتخابات زودهنگام را بگیرد. در صورت شکست دولت ائتلافی یونان، دولت حمایت اکثریت پارلمان را از دست می‌داد و احتمالا انتخابات زودهنگام را در پی می‌داشت./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۰۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی گل گهر گزینه هدایت تیم ملی یونان!

سکان هدایت تیم ملی یونان به اوزونیدیس می‌رسد؟

طرفداری | مارینوس اوزونیدیس، سرمربی یونانی تیم گل‌گهر، به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی فوتبال یونان مطرح شده است.

اوزونیدیس در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر با هدایت تیم گل‌گهر عملکرد موفقی داشته و این تیم در حال حاضر با 33 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی قرار دارد. تیم ملی فوتبال یونان که در مرحله مقدماتی جام ملت‌های یوفا نتیجه را به گرجستان واگذار کرد و از صعود بازماند، به دنبال تغییر سرمربی خود است.

سایت‌های یونانی از جمله "gazzetta" در گزارشی به بررسی گزینه‌های هدایت تیم ملی یونان پرداخته و در آن از "مارینوس اوزونیدیس" سرمربی تیم گل‌گهر نیز نام برده است.

طبق گزارش این سایت، اوزونیدیس در حال حاضر هدایت تیمی در ایران را بر عهده دارد و با توجه به اینکه قرارداد او با باشگاهش 1+1 ساله است، می‌تواند در پایان فصل هدایت تیم ملی یونان را بر عهده بگیرد.

هنوز مشخص نیست که آیا اوزونیدیس هدایت تیم ملی یونان را بر عهده خواهد گرفت یا خیر. اما عملکرد خوب او در گل‌گهر و همچنین سابقه مربیگری درخشانش در یونان، او را به یکی از گزینه‌های مناسب برای این سمت تبدیل کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • اعتماد: بعد از انقلاب، یک میلیون هکتار از جنگل‌های کشور نابود شده است
  • جنگ کریدورها| هند و یونان علیه چین و ترکیه؛ جایگاه ایران کجاست؟ + فیلم
  • اعتماد : بعد از انقلاب، یک میلیون هکتار از جنگل های کشور نابود شده است
  • ببینید/ کتک‌کارى در پارلمان گرجستان هنگام بررسی قانون جنجالی حضور عوامل خارجی در کشور
  • لزوم معماری داده‌ای همگام با هوشمندسازی دولت
  • برنامه مسابقات تیم هندبال دختران جوان ایران در مقدونیه
  • حمایت پارلمان عراق از پاسخ تنبیهی ایران به رژیم صهیونیستی
  • سرمربی گل گهر گزینه هدایت تیم ملی یونان!
  • رئیس موقت پارلمان عراق: عملیات ایران حق قانونی این کشور بود
  • پارلمان عراق: پاسخ ایران به اسرائیل یک حق طبیعی بود