Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن پیشین تیم ملی کلمبیا از مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور بابت نحوه توافق با کی‌روش انتقاد کرد. ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت کلمبیایی «comutricolor» نوشت: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد کارلوس کی‌روش سرمربی بعدی تیم ملی فوتبال کلمبیا است و جانشین خوسه پکرمن خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین اما انتقاداتی هم به نحوه استخدام احتمالی کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی جدید تری‌کالر مطرح است. بر اساس منابع موثق که به فدراسیون فوتبال کلمبیا نزدیک هستند، مدیران این فدراسیون به کی‌روش گفته‌اند که باید کادرفنی جمع‌وجوری داشته باشد و دستمزد سالیانه او را هم به سه میلیون دلار محدود شده است.  

 فابین وارگاس، هافبک پیشین تیم ملی فوتبال کلمبیا در گفت‌وگو با برنامه «ال وی‌بار» از «رادیو کاراکل» کلمبیا گفت: اگر به تیم‌های بزرگ جهان هم نگاه کنید می‌بینید کادرفنی وسیعی دارند چون باید مسائل زیادی را پوشش دهند. این را زمانی که بازی می‌کردم به چشم دیده‌ام که مربیان واقعاً همه کار می‌کنند، تیم نیاز به پزشک متخصص، متخصص تغذیه و آشپز دارد. در تیمی که به دنبال رسیدن به اهداف بزرگ است، نباید تعداد اعضای کادرفنی به حداقل برسد. اتفاق خوبی که در زمان خوسه پکرمن افتاد این بود که او کادرفنی کاملی را با خود به منظور انجام وظایف خاص آورد که آنها کارایی هم داشتند و این را نتایج تیم ملی کلمبیا نشان داد.

نظر «رنه ایگیتا» در مورد احتمال حضور کی‌روش روی نیمکت کلمبیامذاکره نهایی کی‌روش با کلمبیایی‌ها در دبی/ تا روز جمعه قرارداد امضا می‌شود؟

وارگاس در انتقاد از فدراسیون فوتبال کلمبیا در خصوص نحوه استخدام کی‌روش اظهار داشت: مربیان تنها به کارهای تاکتیکی و گفت‌وگوی فنی ورود می‌کنند و به همین خاطر در اروپا آنها را با عنوان «جناب» صدا می‌زنند. من فرصت بازی در لیگ‌های بزرگ را داشته‌ام و اطرافم پر از آدم‌های مهم فوتبالی بوده و درک کردم که باید چطور کار کرد. اتفاقی که برای پکرمن افتاد - استفاده از کادرفنی وسیع - برای من امری عادی بود که باعث پیشرفت تیم ملی از جنبه‌های زیادی شد، اما اگر قرار باشد گامی رو به عقب برداریم، مشکل بزرگی برای‌مان به وجود خواهد آمد.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی فوتبال کلمبیا فدراسیون فوتبال کلمبیا تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی‌روش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال کلمبیا فدراسیون فوتبال کلمبیا تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال کلمبیا فدراسیون فوتبال کلمبیا تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۰۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال دفاعیه مربی تیم استقلال به کمیته انضباطی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با توجه به تخلف صورت گرفته از سوی کیانوش رحمتی مربی تیم استقلال تهران مبنی بر رفتار توهین آمیز پس از دیدار مقابل تیم شمس آذر قزوین مورخ ۳۱/‌۰۱/‌۱۴۰۳‬ از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال، رحمتی باید دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت ۴۸ ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کند.

کد خبر 6084022

دیگر خبرها

  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • دعوت‌ ای اف سی از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون فوتبال
  • دعوت AFC از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون فوتبال
  • آرتتا از برنامه‌ریزی مسؤلان فوتبال انگلیس انتقاد کرد
  • ارسال دفاعیه مربی تیم استقلال به کمیته انضباطی
  • بازیکن تیم فوتبال بارسلونا: مردم دخترم را که هنوز به‌دنیا نیامده، تهدید به مرگ کردند!
  • تاج: لیگ ایران پیر است و باید جوانگرایی شود
  • لیگ فوتبال ایران نیاز به جوانگرایی دارد