Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر گفت: ماموران پلیس آگاهی در درگیری با افراد مسلح در یکی از محله های این شهر سه نفر از آنان را دستگیر کردند.

به گزارش رکنا، محمد خانی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی ایرانشهر صبح امروز با هماهنگی مقام قضایی به محل اختفای یک قاتل فراری در یکی از محله های این شهر اعزام شدند که افراد مسلح با مشاهده ماموران به طرف آنان اقدام به تیراندازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با هوشیاری ماموران آگاهی ایرانشهر سه نفر از این افراد دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر گفت: در این درگیری 2 نفر از نیروهای آگاهی ایرانشهر مجروح شدند.

وی خاطرنشان کرد: در هنگام دستگیری این افراد یک قبضه سلاح کلت کمری و یک قبضه اسلحه کلاش به همراه مقادیری فشنگ از متهمان کشف و ضبط شده است.

خانی با اشاره به اینکه یکی از وظایف حاکمیت استقرار امنیت و عدالت است، اظهار داشت: دستگاه قضایی با تمام توان در جهت تحقق عدالت و امنیت در جامعه تلاش می‌کند و با کسانی که امنیت و آرامش مردم را برهم می‌زنند با قاطعیت و جدیت برخورد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه امنیت بستر و زیرساخت اقدامات فرهنگی اقتصادی، اجتماعی، آموزشی و گردشگری در جامعه است تصریح کرد: سیستم قضایی با دقت مباحث امنیتی را رصد می کند و اجازه نخواهد داد افراد شرور احساس آرامش کنند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

4 ارتشی هنگام سقوط هواپیما در کرج زنده بودند! / همسر تنها بازمانده چه گفت؟! + فیلم و عکس آرش به همراه دو دوستش به من و سمیه تجاوز کردند مرگ دردناک امیرحسین و آرمان 2 پسر مدرسه ای کمر مادر و پدرشان را شکست + عکس سوختگی معلم و 2 دانش آموز داخل کلاس درس در ایرانشهر سرنوشت اعظم 27 ساله بعد از 4 مرتبه ازدواج غمناک تر شد + عکس پدر مست عروس به جای داماد در اتاق حجله به دخترش تجاوز کرد! گفتگو با مرد جوانی که در ته خط نازی آباد 15 دقیقه شوم داشت +فیلم دختر رزمی کار شهرستانی پسر پلید تهرانی را ادب کرد داخل خودروی پژو چه بود که همه را ترساند / معاون دادستان مشهد دستور ویژه صادر کرد غلامرضا هنگامی که مواد مصرف می کرد به یاد ارتباط من با مردان غریبه می افتاد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا طناب دار بر گردن قاتل دوست صمیمی / یحیی بعد از نشان دادن کفتر به حسن او را سلاخی کرد قتل خانم خبرنگار زیبارو / رحیم از او همخوابی می خواست ! +عکس جشن تولد عجیب شرور خطرناک و دوستانش+ تصویر لحظه تصادف وحشتناک یک زن در بوکان+ فیلم سامان هر لحظه به من ابراز علاقه می کرد به همین خاطر نتوانستم به خواسته شیطانی نه بگویم !

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس قاتل اخبار حوادث افراد مسلح شهر دستگیر ایرانشهر سه نفر عکس زن دختر ایران فیلم پلیس عروس پرونده ازدواج آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۰۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت 

سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: ششم فروردین ماه ماموران کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا در محدوده خیابان "سازمان برنامه شمالی" تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ با چهار سرنشین با چهره‌های نامتعارف که در حال زاغ زنی خودرو‌های پارک شده بودند مواجه شده و ماموران دستور ایست وسیله نقلیه مذکور را صادر نمودند. 

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: سارقان خودرو پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی از محل متواری شدند و به هشدار‌های پلیس اعتنایی نمی‌کردند. 

این مقام انتظامی با اشاره به آغاز عملیات تعقیب و گریز ادامه داد: ماموران پلیس با ایجاد طرح مهار به تعقیب سارقان ادامه داده و متهمان جهت جلوگیری از دستگیر شدن توسط ماموران از میخ‌های سه پر استفاده کردند ولی ماموران با استفاده از قانون بکارگیری سلاح، پس از طی مسافتی نهایتا موفق شدند خودرو را متوقف و دو تن از متهمان را دستگیر کنند.

سرهنگ قاسم پور بیان کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات خودرو و ۲۰ فقره سرقت مشابه دیگر اعتراف کردند. متهمان دستگیر شده جهت ادامه روند رسیدگی به پرونده تحویل کارآگاهان اداره آگاهی شده و دستگیری دو نفر دیگر از متهمان که متواری شدند در دستور کار پلیس قرار دارد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در پایان به شهروندان توصیه نمود که از جا گذاشتن وسایل قیمتی داخل خودرو خودداری نموده و خودرو را همیشه در معابر شلوغ و مطمئن پارک نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • قتل مادر ۸۳ ساله در هرسین به دست پسر ۳۵ ساله/ دستگیری قاتل در کمتر از ۲ ساعت
  • ۳ شرور فراری مسلح در سه نقطه مختلف کشور دستگیر شدند
  • دستگیری سارق اشیای قیمتی بانوان کهنسال در قم
  • دستگیری سارق طلاجات بانوان کهنسال در قم
  • ۳ نفر اراذل و اوباش مسلح متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • قاتل صیاد بندرامام حسن در دیلم دستگیر شد
  • کشف ۳ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی قاچاق در شهرقدس
  • عاملان سرقت مسلحانه در شاهین شهر دستگیر شدند
  • ۳ خرده فروش مواد مخدر در بجنورد دستگیر شدند 
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت