Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

رئیس شورای عالی استان‌ها ضمن انتقاد از دولت در بحث بودجه این نهاد گفت: ما نیازمند اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای شورای عالی استان‌ها، شورای استان‌ها و شورای شهرستان‌ها هستیم.

به گزارش تسنیم، مرتضی الویری در ابتدای سیزدهمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها که صبح امروز در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار شد اظهار کرد: سال دوم هیئت رئیسه شورای عالی استان‌ها در دوره پنجم امروز آغاز به کار خواهد کرد و امیدواریم جایگاه شوراها و شورای عالی استان‌ها را بتوانیم بیش از گذشته ارتقاء بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در روزهای اخیر دو حادثه تلخ سانحه سقوط هواپیما ارتش و جان باختن تعدادی از پرسنل ارتش و همچنین حادثه واژگونی اتوبوس و از دست رفتن تعدادی از دانشجویان و فرهیختگان دانشگاه آزاد را داشتیم که این موارد را تسلیت عرض می‌کنم و امیدواریم در آینده دیگر شاهد چنین اتفاقات تلخی در سطح کشور نباشیم.

رئیس شورای عالی استان‌ها با اشاره به اتفاقات صورت گرفته برای غلامعلی سفید رئیس شورای اسلامی یزد گفت: اعضای شوراهای شهر به عنوان نمایندگان محلی مردم هستند. شان و جایگاه ایشان برخاسته از قانون اساسی است و برخوردهای سلبی با ایشان به گونه‌ای که موجب محدودیت‌های آنها در انجام وظایف شورایی شود مطلوب نخواهد بود.

الویری تصریح کرد: غلامعلی رئیس شورای اسلامی یزد و عضو شورای عالی استان‌ها اخیرا مورد محدودیت‌ها و فشارهایی قرار گرفته است که به نظر می‌رسد با پایمردی وی در دفاع از حقوق دیگر عضو شورای شهر یزد، سپنتا نیکنام بی‌ارتباط نباشد.از دستگاه محترم قضایی تقاضا داریم ضمن اتخاذ تمهیدات لازم و جلوگیری از برخوردهای دوگانه در مراجع مختلف قضایی زمینه آزادگی اعضای شوراها و تقویت وارستگی اعضا را فراهم آورد.

رئیس شورای عالی استان‌ها تصریح کرد: آقای سفید فردی است که حق را اگر علیه خود باشد بیان می‌کند و  از این رو شورای عالی استانها ضمن تشکر از مجموعه نظام جمهوری اسلامی ایران به خاطر حل مسئله سپتنا نیکنام از سایر دستگاه‌ها بویژه دستگاه قضایی نیز انتظار دارد در پرونده‌های متشکله علیه رئیس شورای اسلامی یزد که ناشی از دفاع از حقانیت سپنتا نیکنام بوده است قانونمندی و احقاق حق و پرهیز از برخوردهای غیرقانونی را مورد تاکید قرار دهد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: بودجه دولت قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران هیئت رئیسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۰۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از تایید انتخاب ۱۰ نفر از روسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و تحقیقاتی کشور خبر داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، پنجاه و نهمین جلسه کمیته انتخاب روسای دانشگاه‌های کشور، به ریاست حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و با حضور محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری،  بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، حجت‌الاسلام و المسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و محمد رضا مخبر دزفولی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه جلسه کمیته انتخاب رؤسای دانشگاه‌های کشور، در خصوص مصوبات این جلسه اظهار داشت: در جلسه امروز کمیته 10 رئیس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور انتخاب شدند.

وی ادامه داد: بر اساس رأی اعضای کمیته، دکتر ولی‌اله خوش‌طینت به‌عنوان رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل، دکتر رضا رستمی به‌عنوان رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه، دکتر محمد چمکوری به‌عنوان رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر، دکتر رجب اکبر زاده به‌عنوان رئیس دانشگاه پیام نور استان قم، دکتر آباد بهادری منفرد به‌عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شاهرود، دکتر حسین دین‌محمدی به‌عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی زنجان، دکتر منصور نیک‌پناه به‌عنوان رئیس مجتمع آموزش عالی سراوان، دکتر یاسر اسماعیلیان به‌عنوان رئیس مجتمع آموزش عالی گناباد، دکتر حامد سروش به‌عنوان رئیس مرکز آموزش عالی محلات و دکتر محمد جواد محمودی به‌عنوان رئیس مؤسسه تحقیقات جمعیت کشور انتخاب شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با اعضای شورای نگهبان
  • رئیس برنامه و بودجه کشور: رشد تولید باید به جهش تبدیل شود
  • افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیات دولت اجرا می‌شود
  • واکنش واعظی به ادعای مقام دولت رئیسی علیه روحانی
  • افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیات دولت اجرا می شود
  • انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • اتاق بازرگانی در جهت تحقق شعار سال فعالیت کند
  • تایید انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • تایید انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • سالانه ۱۰ میلیارد مترمعکب آب از کشور خارج می‌شود