Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  بابائی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آق قلا در جلسه عاملین و مبلغین زکات شهرستان آق قلا گفت: در سال گذشته با همکاری عاملین زکات و مردم شهرستان آق قلا مبلغ ۴ میلیارد و ۸۰۰ ملیون تومان زکات جمع آوری شد که این مبالغ در زمینه‌های تحصیل، مسکن و معیشت نیازمندان هزینه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عیسی بابائی در ادامه گفت: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با عاملین زکات و روحانیون منطقه و همچنین با توجه به سال آبی زراعی خوب امسال پیش بینی می‌شود مبلغ جمع آوری زکات در سال جاری ۶۰ میلیارد ریال باشد.
زکات به ۹ چیز مانند گندم، جو، خرما، کشمش، طلا، نقره، شتر، گاو و گوسفند تعلق می‌گیرد و طی چند سال اخیر استان گلستان در پرداخت زکات در جایگاه رتبه های  نخست قرار دارد.
انتهای پیام/م   بیش از ۴ میلیارد تومان زکات در آق قلا جمع آوری شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مردمانه مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۰۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در شهرستان علی آبادکتول

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین نوروزی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد:: طرح جمع آوری معتادین متجاهر به منظور افزایش احساس امنیت برای شهروندان و سالم سازی محیط در این شهرستان اجرا شد.

وی افزود: از ابتدای ماه جاری تا کنون تعداد ۲۴۳ معتاد متجاهر از سطح شهر جمع آوری و تحویل مراکز ترک اعتیاد شدند.

فرمانده انتظامی علی آباد کتول در ادامه از دستگیری عاملان تخریب خودروهای شهروندان خبر داد و گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس مأموران بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در این اتفاق ۳ نفر جوان که فاقد تعادل رفتاری بودند اقدام به تخریب شیشه‌های چهار دستگاه خودروی پارک شده شهروندان کردند، افزود: این جوانان با مشاهده مأموران متواری شدند که دو نفر از متهمان دستگیر شدند.

نوروزی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده دارای سوابق متعدد شرارت هستند، اظهار کرد: برای این افراد پرونده تشکیل و به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6080076

دیگر خبرها

  • جمع آوری ۴۴ میلیارد تومان زکات فطریه در لرستان
  • جمع‌آوری یک میلیارد ریال زکات فطریه در خلیل‌آباد
  • ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان پرداخت شد
  • جمع آوری هزار و ۷۹۵ کیلو گرم مواد غذایی غیر بهداشتی در فیروزه
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات در فارس
  • بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در جشن گلریزان عنبرآباد جمع آوری شد
  • ‌پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم فارس
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم استان فارس
  • اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در شهرستان علی آبادکتول