Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از بازیکنان خوش نقش و پر تحرک لیگ برتر فوتبال بانوان، مهاجم 6 گله شهرداری سیرجان است. افسانه چترنور دختر 20 ساله و زنجانی که در این فصل با تغییر پست از دفاع چپ به خط حمله عملکرد خوبی در ترکیب شهرداری داشته و از فضای رشد در این تیم راضی به نظر می‌رسد. او در گفتگو با برنا در مورد شرایط تیمش و همچنین عملکرد خودش صحبت‌هایی انجام داده است که در ادامه می‌خوانید:

 

**ابتدا با توضیح بیوگرافی از خود و افتخاراتی که تاکنون به دست آورده‌اید، آغاز کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

20 ساله و متولد زنجان هستم. 7 سال افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی در رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان را دارم. در دو فینال جوانان و نوجوانان آسیا حضور داشته ام و به همراه تیم شهرداری سیرجان رتبه اول، دوم و سوم را کسب کرده ام. 4 سال است که در سیرجان حضور دارم و قبل از آن فوتسال بازی می کردم.

 

**شرایط لیگ بانوان در این فصل را چگونه می‌بینید؟

کار تیم ها برای قهرمانی سخت شده است. تیم ما در 5 سال گذشته روی سکو قرار گرفته و مطمئنم در ادامه با هماهنگ شدن بازیکنان، امتیازات از دست رفته را جبران می کنیم. همانطور که کارمان با شکست دادن ذوب آهن مدعی آغاز شد. فوتبال کاملا غیر قابل پیش بینی است و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و باید تا پایان فصل منتظر ماند.

 

**پست تخصصیِ شما چیست؟

واقعیت این است که پست تخصصی من دفاع چپ است و در تمام رده های ملی در این پست بازی کرده ام اما در شهرداری طبق نظر سرمربی تیم در خط حمله بازی می کنم که با پست تخصصی من فاصله دارد. به فرصت بیشتری نیاز دارم و تلاش می کنم تا این روند را ادامه دهم. سخت تمرین می کنیم و برنامه های فنی و بدنسازی را طبق نظر کادرفنی انجام می دهیم و تمام بازیکنان برای کسب سه امتیاز در هر بازی تلاش می کنند.

 

**حمایت سیرجانی‌ها از تیم شهرداری سیرجان چگونه است؟

شهرداری سیرجان تنها باشگاهی است که کانون هواداران مستقلی دارد و در این مورد خوب کار می شود. در هر بازی خانگی بیشتر 500 هوادار داریم و حتی در بازی مقابل شهرداری بم حدود 100 نفر زحمت کشیدند به خاطر عشقی که به تیم دارند به بم آمدند. مراسم رونمایی از پیراهن با شکوهی هم با حضور هواداران در سه سال گذشته برگزار شده است که جای تقدیر و تشکر از مدیران باشگاه و بانوان سیرجانی دارد.

 

**صحبت پایانی

باید از یک نفر تشکر ویژه ای داشته باشم؛ از پدرم که همیشه مثل کوه پشت من ایستاده و حمایتم کرده است. دستان او را می بوسم و برایش آرزوی سلامتی روز افزون دارم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ذوب آهن رشد شهرداری فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۰۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به گل‌گهر: وسط زمین سیرجانی‌ها خالی شد

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر که اهمیت بسیار بالایی برای تیم‌های انتهای جدول دارد، گل‌گهر سیرجان میزبان استقلال خوزستان است.

گل گهری‌ها که هفته‌های گذشته با چالش غیبت بازیکنان کلیدی‌شان به دلیل مصدومیت رو به رو بودند حالا در این هفته با محرومیت روبرتو تورس، هافبک اسپانیایی‌شان کار سخت‌تری خواهند داشت.

این غیبت درحالی است که نوید عاشوری کل فصل را از دست داده است. احمد زنده‌روح، مسیح زاهدی و مهران گلزاری نیز همچنان مصدوم هستند و علیزاده نیز به تازگی از مصدومیت برگشته است.

به این ترتیب وسط زمین گل گهر در دیدار برابر استقلال خوزستان از ستاره‌های این تیم خالی شده و باید دید آبی‌پوشان اهوازی می‌توانند از این فرصت برای ضربه زدن به میزبان استفاده کنند یا خیر.

دیگر خبرها

  • نصرتی: برای کسب سهمیه آسیا باید تمام امتیازات را بگیریم
  • اوزونیدیس: چیزی از استقلال ندیدیم و بازی مساوی شد!
  • اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت!
  • کلانتری: از صحبت‌های مسعود شجاعی انگیزه می‌گیرم
  • شوک به گل‌گهر: وسط زمین سیرجانی‌ها خالی شد
  • آرتتا: بین آرسنال و سایر تیم‌ها فاصله وجود دارد؛ اکنون زمان حمایت از بازیکنان است
  • پورموسوی: با جذب بازیکنان خارجی در نیم‌فصل دوم جبران کردیم
  • سرمربی یونانی با یک خبر بد به سیرجان برگشت!
  • کپی ایتالیایی، اجرای ایرانی
  • فرمول سازمان لیگ برای قهرمانی به ضرر استقلال