Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان همدان با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۱۹ میلیارد و ۴۱۹ میلیون تومان تسهیلات به مددجویان و نیازمندان همدان اعطا شده است، گفت: این میزان تسهیلات در قالب ۴ هزار ۲۴۱ وام به مددجویان و نیازمندان اعطا شده است. ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

مسعود کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار داشت: در 9 ماهه امسال 19 میلیارد و 419 میلیون تومان تسهیلات در قالب 4 هزار و 241 وام به مددجویان و نیازمندان استان همدان اعطا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه 8 میلیارد و 414 میلیون تومان تسهیلات اشتغال و خودکفایی در قالب 701 مورد وام به مددجویان پرداخت‌شده است، افزود: 329 مورد تسهیلات مسکن نیز به مبلغ 2 میلیارد و 571 میلیون تومان در 9 ماهه امسال پرداخت‌شده است.

بیش از 1200 خانوار همدانی دارای سرپرست زندانی زیرپوشش کمیته امداد قرار گرفتند

کمیته امداد همدان از 1320 بیمار صعب‌العلاج حمایت می‌کند

620 هزار خانواده جدید تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفتند

کرمی در مورد پرداخت 3 هزار و 181 مورد تسهیلات حمایتی در زمینه‌های مختلف، گفت: در حوزه تسهیلات حمایتی در زمینه‌های مختلف 8 میلیارد و 315 میلیون تومان هزینه شده است.

مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان همدان در مورد خدمات ارائه‌شده به نیازمندان غیر مددجو با بیان اینکه 731 وام کارگشایی و 15 مورد تسهیلات مسکن به نیازمندان پرداخت شده است، عنوان کرد: از ابتدای امسال 2 میلیارد و 216 میلیون تومان تسهیلات به نیازمندان غیر مددجو اعطا شده است.

کرمی در مورد ارائه خدمات کمیته امداد تصریح کرد: 80 درصد از خدمات کمیته امداد به مددجویان معیشت بگیر و 20 درصد به نیازمندان ارائه‌شده است.

وی تأکید کرد: با تلاش مدیران کمیته امداد استان و همت خیران استان همدان در ردیف استان‌های برتر در پرداخت تسهیلات به نیازمندان قرارگرفته است.

مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان همدان با تأکید بر اینکه وام‌های پرداختی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت بدون سود و با کارمزد سه درصد پرداخت می‌شود، ابراز کرد: ضمانت آسان و بازپرداخت طولانی مدت اقساط از دیگر ویژگی‌های این صندوق در رفع مشکلات نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه است.

انتهای پیام/ ت

R41405/P/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۱۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۹۶ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجوان بهزیستی زنجان پرداخت شد

روح اله خدابنده لو گفت: ایجاد اشتغال، پرداخت سرمایه کار بلاعوض و به کارگیری مددجویان از مهمترین درخواست های جامعه هدف بهزیستی است.

وی اضافه کرد: استفاده از ظرفیت کارفرمایان و مراکز آموزش فنی و حرفه ای و بهره گیری از ظرفیت شرکت‌ها، کارخانجات و حمایت های خیران از مهمترین راهکارهای اشتغالزایی برای مددجویان است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان ادامه داد: افراد مشمول خدمات اشتغال برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی به ۲ گروه مددجویی و غیر مددجویی تقسیم بندی می شوند.

وی یادآور شد: این گروه ها افراد دارای معلولیت، مددجویان نیازمند تحت پوشش و عضو موثر خانواده مددجوی غیرقابل بازتوانی هستند.

خدابنده لو خاطر نشان کرد: برادر یا فرزند بالای ۱۸ سال، بانوی سرپرست خانوار غیرقابل بازتوانی، افراد دارای معلولیت ذهنی، بیماران اعصاب و روان، والدین کودکان کار و خیابان و مادر فرزند امداد بگیر از جمله گروه های دارای شرایط دریافت تسهیلات قرض الحسنه بهزیستی هستند.

هم اکنون ۳۰ هزار خانوار شامل ۱۰۰ هزار نفر در استان زنجان تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار دارند که ۶۴ درصد آنها مستمری بگیر و ۳۶ درصد از سایر خدمات بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • تحویل ۱۰۰۰ واحد مسکونی به نیازمندان در کهگیلویه و بویراحمد
  • افزایش تسهیلات بنیاد مسکن برای مددجویان خراسان شمالی
  • ساخت حدود ۳۴ هزار واحد روستایی برای مددجویان کمیته امداد در سراسر کشور
  • ۶۷۰واحد مسکن مددجویان چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری رسید
  • واگذاری ۸۷۶ مسکن به مددجویان استان همدان
  • پرداخت ۱۸۰میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد بهاباد
  • کمک ۱۲۰ میلیارد تومانی کمیته امداد منطقه یک یاسوج به مددجویان
  • ۶۹۶ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجوان بهزیستی زنجان پرداخت شد
  • جهش ۱۸۶ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد
  • بوشهری‌ها ۴۲ میلیارد تومان زکات و کفاره پرداخت کردند