Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@07:43:44 GMT

ملایر شهرستان ورزشی است

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۱۰۵۱

ملایر شهرستان ورزشی است

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، فرماندار ملایر در شورای ورزش ملایر با اشاره به ظرفیت‌های این شهرستان در حوزه‌های مختلف اظهار کرد: ملایر شهرستان ورزشی است و جوانان زیادی در عرصه ورزش درخشیدند.

باب‌الله فتحی با اشاره به اینکه جانبازان ملایر نیز در عرصه‌های ورزشی امروز خوش درخشیده‌اند گفت: از هر جهت که نگاه کنیم ملایر با توجه به سابقه درخشان خود نیازمند نگاه ویژه و حمایت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یکی از اولویت‌های مهم ورزش شهرستان ملایر را تکمیل ورزشگاه 5 هزار نفری ملایر دانست و افزود: تکمیل استخر سامن، زورخانه ملایر برای ورزشکاران باستانی و... از دیگر اولویت‌هایی است که نگاه ویژه مسوولان ورزشی استان را می‌طلبد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر نیز با بیان اینکه رزشکاران این شهرستان در میادین جهانی و ملی صاحب نام هستند گفت: امروز ملایر در برخی رشته‌های صاحب نام کمرنگ‌تر شده که برای بازگشت به روزهای طلایی ورزش نیازمند حمایت بیشتری است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: باستانی جانبازان فرماندار معاون سیاسی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۱۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت حادثه در خط انتقال آب به کاشان چه بود؟

فرماندار شهرستان کاشان علت حادثه خط انتقال آب به کاشان را تشریح کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، محمدشریف زارعی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به حادثه در مسیر خط انتقال آب زاینده‌رود به کاشان اظهار داشت: با اعلام حادثه برروی خط انتقال زاینده‌رود، با هماهنگی مدیریت بحران شهرستان، کاشان اکیپ‌های امداد و حوادث به محل حادثه خطوط انتقال آب زاینده‌رود به کاشان اعزام شدند.

زارعی در بیان جزئیات اقدام صورت گرفته و حادثه ناشی از این اقدام غیرمجاز در شهرستان کاشتن ابراز داشت: متاسفانه عملیات حفاری غیرمجاز در منطقه یزدآباد فین شهر کاشان با استفاده از بیل مکانیکی موجب بروز این حادثه شد.

وی ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی آبفای کاشان تاکید کرد: با توجه به اینکه نوع این حادثه می‌توانست سبب قطع آب شهروندان شود، شرکت آبفا از ساعت 14 تا ساعت 21 به صورت مستمر برای رفع این حادثه تلاش کرد و شب گذشته آبگیری آن آغاز شد.

فرماندار ویژه شهرستان کاشان تصریح کرد: علت جاری شدن سیلاب نیز قطر بالای لوله انتقال بوده که خوشبختانه جریان آب خسارتی به شهروندان نداشته است و در حال حاضر آبگیری خط زاینده رود در حال انجام است.

حادثه مرگبار برای پسر جوان در ایستگاه متروی سرسبز

زارعی در بیام علت بروز چنین حوادثی در شهرستان کاشان تاکید کرد: عدم رعایت حریم خطوط انتقال آب، یکی از دلایلی است که باعث افزایش حوادث در طول این مسیر می‌شود و لازم است در این زمینه پیش‌بینی لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام/801

دیگر خبرها

  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد
  • زیرساخت‌های ورزش چوگان در تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • مدرسه استثنایی دهگلان صاحب زمین چمن می شود
  • پروژه نیمه‌کاره ورزشی زهک چشم‌انتظار تأمین بودجه
  • علت حادثه در خط انتقال آب به کاشان چه بود؟
  • دیدار استاندار قزوین با فرمانده سپاه صاحب الامر (عج)
  • عدم اختصاص امکانات و تجهیزات ورزشی در بروجن مردم را ناراضی کرد
  • همایش فعالان فضای مجازی شهرستان ملایر
  • ورزش نابینایان و توان‌یابان مورد توجه قرار گیرد
  • ورزش نابینایان و توانیابان مورد توجه قرار گیرد