Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-19@10:13:36 GMT

برف و کولاک در ۷ استان

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۱۱۸۳

برف و کولاک در ۷ استان

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، مرتضی سلیمی در ارتباط با وقوع برف و کولاک در کشور اظهارداشت: ۷ استان آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان و زنجان طی ۲۴ ساعت گذشته درگیر برف و کولاک شده‌اند.

وی افزود: امدادرسانی به مسافران در راه مانده در ۱۱ محور کوهستانی و برف‌گیر در حال انجام است و خودروی تعداد زیادی از مسافران گرفتار در برف نیز رهاسازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان امداد و نجات خاطرنشان کرد: دو استان خوزستان و لرستان طی ۲۴ ساعت گذشته درگیر سیل و آبگرفتگی شده که امدادرسانی به حادثه‌دیدگان در ۸ شهر و روستا در حال انجام است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: آبگرفتگی سیل برف و کولاک در ۷ استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۱۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجم سنگین برف گردنه تته کردستان در بهار ۱۴۰۳ + فیلم

گردنه تته اورامان کردستان همچنان درگیر برف و کولاک بوده و عملیات بازگشایی در حال انجام است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سروآباد، گردنه تته اورامان در مسیر ارتباطی بین استان‌های کردستان و کرمانشاه هرساله به‌علت بارش سنگین برف و کولاک شدید تقریباً 6 ماه از سال بسته است.

در همین زمینه؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کردستان به خبرنگار تشنیم گفت: ادامه عملیات بازگشائی گردنه ته‌ته محور سروآباد ـ نودشه ـ پاوه توسط نیروهای راهداری شهرستان سروآباد در حال انجام است.

فرزاد حسنی افزود: با توجه به حجم بیش از حد برف و احتمال سقوط بهمن، بازگشائی مسیر ادامه دارد.

در همین راستا؛ عملیات بازگشایی این محور ارتباطی در مسیر سروآباد، نودشه- پاوه از یک ماه‌ قبل آغاز شده و همچنان ادامه دارد که در ادامه با هم می‌بینیم: 

.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • آسو رستم مهارنشدنی در خط تهاجمی استقلال
  • ساعت پخش زنده بازی گل‌گهر سیرجان و استقلال خوزستان از تلویزیون + پخش آنلاین
  • هوای سه شهر خوزستان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • اتفاق خوشحال‌کننده برای عبدالله ویسی
  • کولاک السد با حزباوی و 9 گل!
  • امدادرسانی آماده باش ۴۰ تیم هلال احمر در خراسان جنوبی
  • اتاق‌های بازرگانی در خوزستان باید فعال‌تر از گذشته باشند
  • گردنه تته کردستان همچنان درگیر برف و کولاک
  • حجم سنگین برف گردنه تته کردستان در بهار ۱۴۰۳ + فیلم
  • مقامات یک کشور ۳ ساعت پیش از عملیات به ایران التماس می‌کردند که این کار انجام نشود | سفیر سوئیس به جای وزارت امور خارجه به سپاه احضار شد