Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،سرهنگ رضا ظهیریان فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد گفت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی سیگار قاچاق در این شهرستان رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس محل مورد نظر شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی، در بازرسی از محل ۷۴۰ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ ظهیریان اضافه کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/ج

کشف و ضبط سیگار قاچاق در مهاباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۱۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵ هزار عدد بلبرینگ صنعتی قاچاق در خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  سرهنگ   کیومرث پاکدل  در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: مأموران انتظامی  شهرستان خوی در محور بازرگان - تهران به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی‌ از این کامیون  تعداد ۵ هزارو ۸۰۶ عدد بلبرینگ صنعتی خارجی  کشف و ضبط  شد.

فرمانده انتظامي خوی  ارزش کالاهای کشف شده را ۷ میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال عنوان وافزود : در این خصوص ۱   متهم دستگیر، یک دستگاه خودرو توقیف و با تشکیل پرونده  برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ  پاکدل در پایان با اشاره به نقش مخرب قاچاق توصيه کرد مردم  در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله ازطریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در چهابرج
  • توقیف ۱۶ تن آرد قاچاق در کرمانشاه
  • کشف بیش از ۵ هزار عدد بلبرینگ صنعتی قاچاق در خوی
  • کشف بیش از ۱۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در سرایان
  • کشف سیگار و تنباکوی قاچاق در گرگان
  • کشف بیش از ۸ کیلو ترافل قاچاق در مینودشت
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بروجرد
  • کشف ۴ تن و ۹۵۰ کیلوگرم قاچاق بادام در شهر ری
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل