Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، علی علیزاده در خصوص دیدار ایران مقابل عراق اظهار داشت: بازی خوبی بود هرچند که در نیمه دوم کمی کنترل بازی از دست بچه‌ها خارج شد و عراق به ما فشار آورد ولی باز هم خدا را شکر به عنوان تیم سرگروه صعود کردیم و امیدوارم در مراحل بعدی بهتر عمل کنیم.

 

وی افزود: درست است که برای صعود به یک تساوی نیاز داشتیم ولی تیمی که مدعی قهرمانی است باید در هر بازی برای پیروزی به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این را هم فراموش نکنید تعداد زیادی از بازیکنان اصلی تیم ما در ترکیب نبودند و به نوعی با تیم دوم بازی کردیم و این موضوع روی کیفیت کار بچه‌ها تاثیرگذار بود.

 

بازیکن پیشین فوتبال در مورد خط حمله تیم ملی هم گفت: ما یک زوج طلایی در تیم ملی داریم که آزمون و طارمی هستند و اگر این دو نفر کنار هم نباشند خط حمله ناقص می‌شود و عملکرد تیم افت می‌کند. از طرفی توپ‌رسانی به مهاجمان هم ضعیف بود و موقعیت چندانی برای آنها نساختیم.

 

علیزاده در مورد صحبت‌های مهدوی‌کیا که گفته بود تاکتیک تیم ملی اوت انداختن بود و او باید دعوت می‌شد عنوان کرد: شاید باورتان نشود ولی من روز گذشته بازی را می‌دیدم یاد خودم افتادم و فکر می‌کنم جایم در ترکیب تیم خالی بود. اوت دستی و روی آوردن به توپ‌های هوایی هم یک تاکتیک است که وقتی بازی روی زمین گره می‌خورد می‌شود از آن استفاده کرد و ایرادی وارد نیست. وحید امیری هم اوت‌های خوبی می‌انداخت.

 

وی در مورد اینکه چرا از مربیان ایرانی برای استفاده از اوت دستی انتقاد می‌شود ولی کی‌روش هم رو به این کار می‌آورد گفت: دلیلش این است که ما ایرانی‌ها فقط از خودمان انتقاد می‌کنیم و یک خارجی کاری بکند تاییدش می‌کنیم.

 

ایلنا

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: پیشکسوت فوتبال جام ملتهای آسیا 2019 علی علیزاده تیم ملی عراق مهدی مهدوی کیا تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۱۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست خالی غرب در برابر ایران | وقتی تیغ تحریم دیگر نمی‌بُرد!

به گزارش جام جم آنلاین، افزون بر آمریکا که در روزهای اخیر افراد و تهادهای جدیدی را در فهرست تحریم گنجلنره، اتحادیه اروپا هم مشغول بررسی طرح‌های جدید تحریمی است.

رویترز گزارش داده است که وزرای خارجه اتحادیه اروپا در جلسه اخیر خود به دنبال توافق در خصوص این موضوع بودند که تا چه اندازه تحریم ایران را ادامه دهند. 

این البته اولین بار نیست که اتحادیه اروپا در صدد تحریم ایران برآمده و پیش از این نیز تحریم‌هایی را به بهانه‌های مختلف از جمله مسائل حقوق بشری و اتهام بدون سند عرضه موشک به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین علیه جمهوری اسلامی وضع کرده است.

اما آنچه صاحبنظران در آمریکا و اروپا به‌خوبی آن را دریافته‌اند، اینست که تحریم دیگر ترسی را در ایران ایحاد نمی‌کند و حتی دلالان دلار که از هر فرصتی برای افزایش مصنوعی نرخ ارز استفاده می‌کنند هم اهمیتی به چنین خبرهایی نمی‌دهند.

دلیل این بی‌توجهی‌ها اینست که غرب پیش از این بارها از حربه تحریم علیه کشورمان بهره جسته و اقتصاد این در چهار دهه گذشته به تدریج خود را با واقعیت تحریم تطبیق داده و راه‌های دور زدن آن را فراگرفته است.

رسیدن ایران به رشد اقتصادی مثبت در سالهای اخیر گواه آن است که ایران از شوک تحریم‌های حداکثری بیرون آمده و حالا دیگر تحریمی نمانده که آمریکا و اروپا با تکیه بر آن بر ایران فشاری مضاعف ایجاد کنند.

صاحبنظران غربی پیش از این بارها به سیاستگذاران خود گفته بودند که کشش تحریم‌ها برای اثرگذاری بر رفتار کشورها محدود است و تحریم‌های بلندمدت بر هیچ کشوری اثر ماندگار نگذاشته است.

نگاهی به رفتار کشورهایی مانند کوبا یا کره شمالی نشان می‌دهد حتی این کشورها با ظرفیت داخلی بسیار محدودتر نسبت به ایران یا روسیه، سالهاست به تحریمهای غرب عادت کرده و سیاستهای خود را متناسب با این تحریم‌ها تنظیم کرده‌اند.

به این ترتیب به‌خوبی می‌شود دریافت که کشورهای غربی برای فشار بیشتر بر کشورمان ابزاری در اختیار ندارند و پس از قدرت‌نمایی دفاعی اخیر کشورمان، حالا این کشورها می‌دانند که به‌جز تبلیغات رسانه‌ای، تیری در تفنگ‌های خود برای شلیک به جمهوری اسلامی ندارند.

دیگر خبرها

  • تصاویر عجیب محمد صادقی بعد فرار از ایران: جنسیت خودم را نمی‌دانم!
  • دست خالی غرب در برابر ایران | وقتی تیغ تحریم دیگر نمی‌بُرد!
  • نظراتم را در مورد طرح حجاب صریح با مقامات و حاکمیت می‌گویم/ بلای جان طرح‌های خوب نبود رویه‌های درست اجراست
  • من استرس رفتن علی دایی را داشتم | زوج من و مهدوی کیا نادیده گرفته شد
  • خاطره جالب خسرو حیدری از دی‌ماریا
  • بازی‌های رایانه‌ای منجر به آسیب جسمی کودکان و نوجوانان
  • مهدوی: احتمال قهرمانی پرسپولیس بیشتر از استقلال است/ ضعف مدیریتی، سپاهان و تراکتور را  از کورس قهرمانی خارج کرد
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب
  • رئیس هیئت فوتبال خوزستان: درست نیست تیمی به هم‌استانی خود ورزشگاه ندهد/باید بازی را برگزار می‌کردند تا شائبه ایجاد نشود
  • رئیس هیات فوتبال خوزستان: درست نیست تیمی به هم استانی خود ورزشگاه ندهد/باید بازی را برگزار می‌کردند تا شائبه ایجاد نشود