Web Analytics Made Easy - Statcounter

نانواکناری گفت: تکریم ارباب رجوع و خدمت صادقانه به مردم می تواند قوی ترین و موثر ترین راه برای مقابله با پروژه بی اعتماد سازی دشمن باشد و فضای اعتماد را میان مردم ایجاد کند.

«ولی الله نانواکناری» امروز(۲۷دی) در گفتگو با خبرنگار شبستان گفت: دشمن در سه محور عملیات جنگ اقتصادی ، ایجاد ناامنی و جنگ روانی در حال فعالیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بی اعتماد سازی نسبت به نظام اولویت فعلی تحریکات دشمن است، تاکید کرد: متاسفانه مهم ترین عامل تقویت این حیله قدیمی دشمن، ما و همه مسئولان هستیم که باید با ارائه عملکرد مناسب و درخور نظام جمهوری اسلامی  و خدمت به مردم توطئه دشمنان انقلاب را خنثی کنیم.

 

نانواکناری با بیان اینکه مسئولان و مدیران در خط مقدم اعتماد سازی میان مردم و نظام هستند، افزود: باید برخورد همه مسئولان و مدیران، شفاف ، گره گشا و اعتماد ساز و در جهت حل مشکلات مردم باشد.

 

وی تاکید کرد: امروز جامعه ایران بیش از هر زمان دیگر به اعتماد سازی نیازمند است، زیرا مردم با مشکلات و مسائل اقتصادی در گذشته دست و پنجه نرم کرده اند اما امروز نسبت به مدیران و مسئولان دلسرد شده اند و این همان توطئه دشمن است.

 

نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت برنامه های خوبی برای رویارویی با نقشه های دشمن دارد، افزود: همه باید برای اجرای این برنامه ها پای کار بیایند و در این میان ما مسئولان بیشتری وظیفه را خواهیم داشت.

 

نانواکناری با بیان اینکه در چند سال اخیر مصوبات و دستورات بالادستی مناسبی برای توسعه و پیشرفت شهرستان فریدونکنار داشته ایم، تاکید کرد: متاسفانه فقدان پیگیری مسئولان شهری این شهرستان همه آنها را مسکوت گذاشته است.

 

وی با اشاره به برنامه های جدی و خوب دولت، مدیران استانی و نمایندگان برای توسعه شهرستان هایی همچون فریدونکنار، افزود: مدیران شهرستانی نباید منتظر معجزه باشند و باید خودی تکان بدهند تا پیگر اجرا طرح ها باشند.

 

نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که در شهرستان فریدونکنار و دیگر شهرستان های استان مازندران داریم، این است که این نیروهای شهرستانی نسبت به مصوبات و دستورات بالا دستی کم کاری یا بی اعتنایی دارند.

 

نانواکناری گفت: جلسات متعدد برگزار و مصبات کارشناسی شده تهیه می شود و دستورات و طرح های خوبی از سوی دولت ارائه می شود، ولی متاسفانه به علت عدم پیگیری مصوبات کارها روی زمین مانده است.

 

وی همچنین با بیان اینکه پایه اقتصادی شهرستان های مازندران کشاورزی است، افزود: به دلیل حساس بودن اقتصاد مردم این استان، باید برای تقویت و توسعه استان، همه مسئولان بدون هیچ اغماضی پای کار بیایند.

پایان پیام/600

منبع: شبستان

کلیدواژه: سفر رئیس جمهور به گلستان خبرگزاری شبستان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اصفهان انقلاب اسلامی شورای عالی انقلاب فرهنگی حسن روحانی ارتش تودیع و معارفه روز پرستار نانواکناری نماینده نماینده مجلس شورای اسلامی نماینده مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۱۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است

رئیس شورای استان خراسان رضوی گفت: رویکرد مردم‌‎محور در دستور کار نظام شورایی کشور است تا  این ارتباط تنگاتنگ بیش از پیش تقویت شود و  به طور خاص، ساختارهای مختلف شورای اسلامی استان در خدمت مردم باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی و به نقل از روابط‌عمومی شورای استان، در بیست‌ودومین جلسه شورای اسلامی استان، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هفته کار و کارگر اظهار کرد: گروه‌های مختلف جامعه شایسته خدمت صادقانه هستند و نظام شورایی در کشور را با حضور نمایندگانی از گروه‌های مختلف مردم، می‌توان چکیده جامعه دانست.

وی افزود: رویکرد مردم‌‎محور در دستور کار نظام شورایی کشور است تا این ارتباط تنگاتنگ بیش از پیش تقویت شود و به‌طور خاص، ساختارهای مختلف شورای اسلامی استان در خدمت مردم باشند.

رئیس شورای استان گفت: همکاری نزدیک و تعامل مستقیم شورای اسلامی استان با شوراهای اداری، کمیته امور زیربنایی و هیئت‌های حل اختلاف استان توانسته است دستاوردهای ملموسی در شکل‎‌گیری یک پایگاه اجتماعی برای مصوبات شورای استان داشته باشد و به همین دلیل است که همه باید خود را مسئول پاسخگویی به مردم بدانیم تا مطالبات عمومی، روح حاکم بر مصوبات شورای استان باشد.

کد خبر 747385

دیگر خبرها

  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • مخبر: اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم است
  • رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • روزنامه جمهوری اسلامی: دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند
  • دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور