Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@23:28:30 GMT

صدرنشین به اصفهان می رود/ جدال لارستان و البرز

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۱۲۶۳

صدرنشین به اصفهان می رود/ جدال لارستان و البرز

به گزارش خبرنگار مهر ، هفته دوازدهم از رقابتهای لیگ برتر هندبال بانوان جمعه ۲۸ دی ماه با برگزاری چهار دیدار در شهرهای مختلف پیگیری می شود. از هفته دوازدهم لیگ برتر بانوان تیم شهید چمران لارستان میزبان هیات البرز است. در اصفهان فولاد مبارکه سپاهان و تاسیسات دریایی به مصاف هم می روند. اشتاد سازه طرقبه شاندیز پذیرای نفت و گاز گچساران است و پترو آموت بوشهر و ذوب آهن با یکدیگر دیدار می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 برنامه دیدارهای هفته یازدهم جمعه ۲۸ دی ماه  - ساعت ۱۱ :

* شهید چمران لارستان - هیات هندبال البرز

*فولاد مبارکه سپاهان - تاسیسات دریایی

*اشتادسازه طرقبه شاندیز - نفت و گاز گچساران

*پتروآموت پویا بوشهر - ذوب آهن

تا پایان هفته دهم لیگ برتر تیم تاسیسات دریایی با ۲۲ امتیاز صدرنشین است و تیم های شهید چمران لارستان با ۲۰ امتیاز و ذوب آهن با ۱۳ امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند.

کد خبر 4515205

منبع: مهر

کلیدواژه: هندبال هندبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۱۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی یک فروند شناور جستجو و نجات در بندر شهید رجایی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، مهدی بروغنی گفت: یک فروند شناور جست وجو و نجات سبک وزن و پرسرعت معروف به Rib مخصوص انجام عملیات در نقاط کم عمق و سواحل پس از بازسازی در سرسره بندر شهید رجایی به آب اندازی شد.‌

وی در توضیح مشخصات فنی شناور یادشده گفت: این شناور با آبخور کمتر از نیم متر و سبک وزن بعد از نصب کولار به آب اندازی شد تا بعد از انجام سایر تنظیمات آماده به کار شود.

معاون فنی و نگهداری اداره‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان بیان کرد: این شناور با سرعت حداکثر ۴۰ گره دریایی دارای هشت متر طول، سه متر عرض و ۳۰ سانتیمتر آبخور است.

بروغنی مهم‌ترین مأموریت و کاربری این شناور را نجات افراد مضطر در مناطق کم‌عمق و سواحل عنوان کرد که سایر شناورها قادر به انجام عملیات جست وجو و نجات در آن مناطق نیستند.

نیمه فروردین‌ماه امسال نیز با پایان کار تعمیرات اساسی و زیرآبی یدک‌کش‌های 'محرم و عسلویه ۲ از بندر بوشهر' در سرسره تعمیراتی بندر شهید رجایی، این دو یدک‌کش نیز به چرخه خدمات دریایی برگشتند.

کد خبر 6078682

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از پروژه ادامه آزاد راه شهید همت در البرز
  • هفته ۲۷ لیگ یک فوتبال؛ شکست خیبر صدرنشین در روز توقف چادرملو
  • سایپا نوار پیروزی‌های خیبر صدرنشین را پاره کرد
  • سپاهان و پرسپولیس هستند، استقلال نیست | بهترین‌ها بدون صدرنشین
  • خیبر خرم‌آباد در اندیشه صعود به لیگ برتر/ جدال با سایپا برای تداوم صدرنشینی
  • بازسازی یک فروند شناور جستجو و نجات در بندر شهید رجایی
  • جدال بین صعود و سقوط
  • معلمان شهید در هفته بزرگداشت معلم به دانش‌آموزان معرفی شوند
  • دقیقی به دنبال خامه روی کیک برابر استقلال
  • هشدار؛ فعالیت‌های دریایی را تعطیل کنید!