Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@03:01:02 GMT

همگرایی دستگاه های امنیتی کم سابقه است

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۱۲۹۸

همگرایی دستگاه های امنیتی کم سابقه است

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی افزود: در حال حاضر همه اشرار و ضد انقلاب تمام توان خود را برای انجام اقدامات ضد امنیتی در کشور بسیج کرده اند ولی اکثر اقدامات آنان خنثی شده است.
وی با اشاره به حمایت مالی، آموزش های اطلاعاتی و نظامی ضد انقلاب توسط استکبار جهانی و آمریکا بیان کرد: با وجود توان کم نظیر تسلیحاتی آنان، امنیت قابل توجهی در کشور حاکم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر اینکه اسلام، امنیت، معیشت، کرامت، عدالت، محبت و خدمت را متعلق به همه افراد جامعه شامل مسلمانان و غیرمسلمانان و اقوام مختلف می داند، ادامه داد: این امر در سیره بزرگان دین مبین اسلام از جمله فرمایشات امام علی (ع) در برهه های مختلف مورد توجه قرار گرفته است.
وی خدمت به مردم را نعمت الهی دانست و افزود: قرار گرفتن در جایگاه مسوولیت و گره گشایی از کار مردم یک نعمت است که باید شکرگزار آن باشیم.
وی تاکید کرد: اگر طبق آموزه های اسلامی وارد عرصه شویم و وحدت و همدلی خود را ارتقا ببخشیم، می توانیم تحریم ها را پشت سر گذاشته و دشمن را در این عرصه نیز ناکام بگذاریم.
وزیر اطلاعات با اشاره به نقش تعیین کننده استان های مرزی از جمله آذربایجان غربی با توجه به همسایگی با سه کشور در امر توسعه، اضافه کرد: استفاده از ظرفیت بازارچه های مرزی ضروری بوده و در دولت نیز به این امر توجه ویژه شده است.
وی گفت: بستر سرمایه گذاری بیشتر باید در آذربایجان غربی که از امنیت مناسب برخوردار است، فراهم شود و در کنار این امر، ارتقای احساس امنیت در بین مردم منطقه نیز بسیار مهم و اساسی است.
حجت الاسلام والمسلمین علوی با اشاره به اینکه ایران پنجه در پنجه رژیم صهیونیستی انداخته است، افزود: در عرصه های مختلف با انجام کارهای اطلاعاتی، این رژیم را شکست داده ایم که این امر در آینده نیز تداوم خواهد داشت.
در این آیین با قدردانی از مدیرکل سابق اطلاعات آذربایجان غربی، مدیرکل جدید اطلاعات این استان منصوب و معرفی شد.
2093/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام علی جامعه دین مبین اسلام رژیم صهیونیستی آمریکا جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۱۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدیدهای خبرگزاری صداوسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    در شبانه روز گذشته این پنج خبر بیشترین تعداد بازدید را در میان خبر های خبرگزاری صداوسیمای آذربایجان غربی به خود اختصاص داده اند.     برنامه های روز ارتش جمهوری اسلامی در شمال غرب کشور حادثه رانندگی در محور خوی_چایپاره اوقات شرعی فردا پنج شنبه ۳۰ فروردین لزوم آموزش یک رشته ورزشى افزایش ۲ برابری سرانه ورزشی آذربایجان‌غربی در دولت سیزدهم

دیگر خبرها

  • واکنش جواد ظریف به حادثه امنیتی اصفهان
  • هواشناسی آذربایجان‌غربی نسبت به بارش رگبار باران و رعد و برق هشدار داد
  •  پیروزی ۱۵ بر صفر تیم شرکت گاز آذربایجان غربی در زنجان
  • امنیت پایدار مناطق غربی کشور موجب توسعه این مناطق خواهد شد
  • بازدید فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا از پایگاه های عملیاتی مناطق مرزی بوکان
  • ساخت کمپینگ گردشگری غار سهولان مهاباد در دستور کار
  • افزایش تدریجی دما در آذربایجان غربی در روزهای آتی
  • پربازدیدهای خبرگزاری صداوسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته
  • متفاوت بودن روشن‌گران افکار عمومی با تهدیدکنندگان امنیت روانی
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین در آذربایجان‌غربی