Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید عبدالوهاب سهل آبادی روز پنجشنبه در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه در اتاق بازرگانی اصفهان افزود: تاکنون هیچگونه لایحه یا اقامه دعوایی توسط مسوولان و نمایندگان مجلس علیه آمریکا در مجامع بین المللی مطرح نشده است.
وی اظهارداشت : تحریم‌های اخیر ایران فقط توسط آمریکا و متحدانش انجام شده و مورد تائید هیچ مجمع بین‌المللی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اتاق بازرگانی ،صنایع ، معادن و کشاورزی اصفهان با بیان این که در خطبه های نماز جمعه باید مسائل جنگ اقتصادی بیان شود، تصریح کرد: امروز اگر تحریم ها در غذا و داروی مردم مشکل ایجاد کرده، به تولید کنندگان این اقلام آسیب های بیشتری وارد کرده است.
به گفته وی همه مردم در جنگ تحمیلی در مقابل تجاوزگران ایستادگی کردند ، امروز هم باید ایستادگی کنند.
سهل آبادی امروز را روز صادرکنندگان دانست و خاطرنشان کرد: این کار از 25 سال گذشته تاکنون در استان اصفهان انجام می شود اما هیچ امتیاز و تسهیلاتی برای آنها قرار داده نشده است.
وی تاکید کرد: آمار صادرکنندگان اصفهان بیش از 50 نفری است که رییس سازمان صمت اصفهان اعلام کرد اما علاقه‌ای برای شرکت و حضور در این مراسم ندارند.
رئیس اتاق بازرگانی ،صنایع ، معادن و کشاورزی اصفهان با بیان این که تولیدکنندگان مهم‌ترین ابزار پشت سر گذاشتن تحریم هستند، گفت: باید به جوانها و تولیدکنندگان و صادرکنندگان بیش از پیش بها دهیم و راه فعالیت آنها را باز کنیم.
در آیین امروز با حضور وزیر صنعت معدن و تجارت در اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی اصفهان، هفت شرکت ممتاز استانی، 20 شرکت نمونه استانی و 30 شرکت تجلیل شدند.
بیشترین صادرات اصفهان شامل فلزات سنگین، فرآورده‌های نفتی، فرش و کفپوش، محصولات لبنی، مصنوعات سنگ، گچ و سیمان، سنگ فلز جوش و خاکستر آن، محصول شیمی آلی، مواد پلاستیکی و اشیاء آن، محصولات سرامیکی و مصنوعات چُدن و آهن است.
عراق، امارات متحده عربی، افغانستان، تایلند، عمان، پاکستان، چین، ترکیه، ترکمنستان و ارمنستان 10 کشور مقصد صادراتی استان اصفهان هستند.
استان اصفهان یک هزار و 100 صادر کننده در تمام گروه های کالایی شامل مواد غذایی، کشاورزی، صنعتی، صنایع معدنی و صنایع دستی دارد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای حضور در مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه اصفهان و بازدید از تعدادی از واحدهای صنعتی و معدنی، امروز پنجشنبه به این استان سفر کرد.
رضا رحمانی در سفر یکروزه، نخست جلسه ای با اعضای اتاق بازرگانی اصفهان داشت و پس از آن در مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه این استان شرکت کرد.
بازدید از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، شرکت تولید لوازم خانگی اسنوا و مجتمع طلای موته از دیگر برنامه های وزیر صنعت، معدن و تجارت است.
وی همچنین در سفر به شهرستان گلپایگان ضمن بازدید از شرکت دیار خودرو، جلسه ای نیز با صنعت گران این شهرستان خواهد داشت.
7150/6026/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی خودرو فرش وزیر صنعت معدن و تجارت آمریکا جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۱۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگلیس ۱۳ نهاد ایرانی را در ارتباط عملیات «وعده صادق» تحریم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، انگلیس اعلام کرد که ۱۳ نهاد جدید را در ارتباط به حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل به فهرست تحریم‌های خود افزوده است.

خبرگزاری اسپوتنیک هم اعلام کرد که دولت انگلیس اعلام کرد که نیروی دریایی سپاه پاسداران و ستاد کل نیروهای مسلح ایران را در واکنش به حمله موشکی و پهپادی به اسرائیل به فهرست تحریم‌های لندن اضافه کرده است.

این خبر در حالی است که وزارت خزانه‌داری آمریکا هم اعلام کرد که ۱۶ فرد و دو نهاد ایرانی را در واکنش به حمله ایران به اسرائیل در فهرست تحریم‌ها قرار داده است. 

این وزارتخانه افزود که پنج شرکت را که برای شرکت فولاد خوزستان مواد اولیه فراهم می‌کردند، تحریم کرده است. 

بر اساس ادعای وزارت خزانه داری آمریکا، نهادها و افرادی که تحریم شده اند، به ایران در زمینه تولید و گسترش برنامه پهپادی کمک می‌کردند.

وزارت دارایی آمریکا نیز اعلام کرد که تحریم‌هایی را علیه برنامه پهپادی و صنعت فولاد و شرکت‌های خودروسازی ایران به اتهام نقش داشتن در حمله به اسرائیل تحریم کرده است.

کد خبر 6082062

دیگر خبرها

  • واکنش‌ های بین‌المللی به حادثه اصفهان؛ عمان: اقدام اسرائیل را محکوم می‌کنیم / انگلیس:کاهش تنش‌ها ضروری است/ هلند: از نزدیک وضعیت ایران را پیگیری می‌کنیم
  • عمان حمله ادعایی اسرائیل را محکوم کرد
  • وضع دوباره تحریم‌های آمریکا علیه نفت ونزوئلا
  • واکنش‌های جهانی به حادثه اصفهان/ عمان محکوم کرد
  • تحریم‌های جدید آمریکا و بریتانیا علیه ایران | کدام شرکت هدف قرار گرفت؟
  • انگلیس ۱۳ نهاد ایرانی را در ارتباط با عملیات«وعده صادق» تحریم کرد
  • انگلیس ۱۳ نهاد ایرانی را در ارتباط عملیات «وعده صادق» تحریم کرد
  • تحریم‌های جدید وزارت خزانه‌داری آمریکا علیه ایران
  • نفت ایران بار دیگر تحریم خواهد شد؟
  • لغو عضویت ایران در سه سازمان بین‌المللی