Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاکاری با بیان اینکه زبان هنر سبب ماندگاری آثار ارزشمند خواهد شد گفت: فرهنگ ایثار و شهادت با زبان هنر در جامعه نهادینه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «عبدالله پاکاری» امروز (پنج‌شنبه، 27 دی ) در مراسم افتتاحیه کارگاه طراحی 40 پوستر انقلاب که در سالن اجتماعات بیناد شهید و ایثارگران گیلان برگزار شد اظهار کرد: برنامه‌های دههفجر امسال با  مدیریت و برنامه ریزی ویژه باشکوه تر از دیگر سال‌ها برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل بنیاد شهد و امور ایثار گران گیلان با بیان اینکه دشمنان همواره درصدد سرنگونی و سرکوبی با ترفندهای مختلف هستند گفت: با اتحاد و وحدت ملت ایران همواره امیدشان به یأس تبدیل خواهد شد.

 

پاکاری به تاثیر و اثرگذاری شگرف هنر در جامعه اشاره و اذعان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت با زبان هنر به نسل آینده انتقال شود، هنر سبب ماندگاری آثار ارزشمند جامعه خواهد شد.

 

وی اضافه کرد: از همه فرصت‌ها و ظرفیت‌ها جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر برگزاری چهلمین سالگرد انقلاب بهره گرفته خواهد شد.

 

مدیرکل بنیاد شهد و امور ایثار گران گیلان با تاکید بر اینکه هیچ‌گاه ایام شکوهمند پیروزی انقلاب از اذهان فراموش نخواهد شد افزود: انقلاب اسلامی با همکاری جوانان و دستگاه‌های ذی ربط بایستی با نشاط و پویا به  نسل‌های آینده انتقال یابد.

 

پاکاری به برنامه‌های بنیاد شهید در قالب هنر اشاره و تصریح کرد: برپایی نمایشگاه، تدوین فیلم‌ های کوتاه و دیگر برنامه‌های هنری و فرهنگی اجرا کرده و در دست اجرا دارد.

 

وی ادامه داد: در راستای اجرای برنامه‌های هنری و فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران از جوانان و دانش‌آموزان بهره گرفته خواهد شد.

 

مدیرکل بنیاد شهد و امور ایثار گران گیلان به روز شهید اشاره و اظهار کرد: 22 اسفند روز مقام شامخ شهید نام گذاری شهده است در این راستا چهارمین سال متولی است که برنامه‌های منسجمی درهفته شهید اجرا می شود.

 

 پاکاری در پایان تصریح کرد: جوانان و نوجوانان علاقمند به آثار هنری می‌توانند در حوزه  ایثارو شهادت آثار تجسمی و مفهمومی ارائه داده و با حمایت و استقبال ویژه بیناد شهید و ایثارگران گیلان قرار خواهند گرفت.

 

علیرضا حسنی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در این نشست اظهار کرد: هر اندیشه‌ای با هنر شکل خواهد گرفت.

 

حسنی تصریح کرد: بعد از انقلاب و دوران  هشت سال دفاع مقدس با هنرنمایی هنرمندان این مرز بوم به نسل‌های آینده انتقال یافت این روند باید با تلاش و جدیت بیشتری ادامه یابد.

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: سفر رئیس جمهور به گلستان خبرگزاری شبستان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اصفهان انقلاب اسلامی شورای عالی انقلاب فرهنگی حسن روحانی ارتش تودیع و معارفه روز پرستار ایثار و شهادت جوانان هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۱۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۲ اثر نمایشی از قم به همایش سراسری بچه‌های مسجد

سید مهدی حسینی،رئیس حوزه هنری قم گفت: نمایش «راز» به نویسندگی و کارگردانی نرگس اسماعیلی از مسجد چهارده معصوم و نمایش «مرد شامی» نوشته علی‌اصغر ایمان‌زاده به کارگردانی محمدرضا جهانبخت از مسجد حضرت ابوالفضل(ع) دو اثر منتخب از استان قم است که در مرحله سراسری همایش بچه‌های مسجد حاضر خواهند بود.

وی بیان داشت: ۱۳ اثر حاضر در مرحله سراسری همایش بچه‌های مسجد از میان ۱۸۰ اثر متقاضی حضور در همایش و پس از بازبینی توسط داوران انتخاب شده‌اند.

رئیس حوزه هنری استان قم خاطرنشان کرد: آثار منتخب در مرحله نهایی جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد که از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود، با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی تصریح کرد: حمایت از هنرمندان انقلابی و مسجدی از اولویت‌های مهم هنری استان قم در حمایت از تولید آثار فاخر است.

حسینی گفت: این جشنواره متمایز و هدفمند، فرصتی برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های گسترده‌ فضای فرهنگی و هنری مساجد و گروه‌های مذهبی در راستای پرورش استعدادهای هنری جوانان انقلابی و ترویج فرهنگ دینی با زبان هنرهای نمایشی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • تبیین مفاهیم ایثار و شهادت برای نسل جوان ضروری است
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از قم به همایش سراسری بچه‌های مسجد
  • برگزاری نخستین المپیاد ملی هنر در گیلان
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • مسائل روز جامعه در تولید آثار هنری مورد توجه باشد