Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: زن معلول توسط راننده تاکسی مورد تجاوز قرار گرفت.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، مردی 52 ساله در کالیفرنیا به اتهام تجاوز Rape به یک زن معلول در خیابان دستگیر و زندانی Prisoner شد.

متهم، راستی لی 52 ساله، که راننده تاکسی نیز بود زن معلول را که با ویلچر در کنار خیابان در حال عبور بود مورد دست درازی قرار داد و با ربودن قربانی از معلولیت او سواستفاده کرد و در ماشین او را مورد تعرض جنسی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از رها کردن قربانی در خیابان در حالی که ویلچرش در کنارش افتاده بود عابران پیاده با امدادرسانی سریع زن بیچاره را نجات دادند و با برداشتن شماره پلاک خودرو موجب دستگیری مرد هوسباز شدند.

اکنون متهم بدون قرار وثیقه در زندان Prison است تا جلسه دادگاه محاکمه اش به جرم Crime تجاوز و آدم ربایی به زودی برگزار شود.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

4 ارتشی هنگام سقوط هواپیما در کرج زنده بودند! / همسر تنها بازمانده چه گفت؟! + فیلم و عکس آرش به همراه دو دوستش به من و سمیه تجاوز کردند مرگ دردناک امیرحسین و آرمان 2 پسر مدرسه ای کمر مادر و پدرشان را شکست + عکس سوختگی معلم و 2 دانش آموز داخل کلاس درس در ایرانشهر سرنوشت اعظم 27 ساله بعد از 4 مرتبه ازدواج غمناک تر شد + عکس روحانی مشهور با نیش مار کشته شد ! + عکس پدر مست عروس به جای داماد در اتاق حجله به دخترش تجاوز کرد! گفتگو با مرد جوانی که در ته خط نازی آباد 15 دقیقه شوم داشت +فیلم دختر رزمی کار شهرستانی پسر پلید تهرانی را ادب کرد داخل خودروی پژو چه بود که همه را ترساند / معاون دادستان مشهد دستور ویژه صادر کرد غلامرضا هنگامی که مواد مصرف می کرد به یاد ارتباط من با مردان غریبه می افتاد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا طناب دار بر گردن قاتل دوست صمیمی / یحیی بعد از نشان دادن کفتر به حسن او را سلاخی کرد قتل خانم خبرنگار زیبارو / رحیم از او همخوابی می خواست ! +عکس جشن تولد عجیب شرور خطرناک و دوستانش+ تصویر لحظه تصادف وحشتناک یک زن در بوکان+ فیلم سامان هر لحظه به من ابراز علاقه می کرد به همین خاطر نتوانستم به خواسته شیطانی نه بگویم !

منبع: رکنا

کلیدواژه: تجاوز Rape زندانی Prisoner زندان Prison جرم Crime اخبار حوادث تجاوز عکس زن معلول راننده تاکسی در خیابان عکس زن دختر ایران فیلم پلیس پرونده پسر آمریکایی مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۱۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت من مسئله خاصی نیست

کاپیتان تیم پرسپولیس توضیحاتی درمورد مصدومیت خود ارائه کرد.

به گزارش مشرق، امید عالیشاه پس از بازی با صنعت نفت آبادان درمورد مصدومیت خود، اظهار داشت: فکر نمی‌کنم مسئله خاصی باشد. حس درد داشتم که ترسیدم تشدید شود اما فردا MRI می‌گیرم تا میزان دقیق آسیب دیدگی‌ام مشخص شود.

وی درمورد برتری ۳ بر صفر تیمش در این بازی گفت: همیشه بازی کردن مقابل صنعت نفت در آبادان و جلوی تماشاگرانش سخت است زیرا تیم خوبی هستند اما همه جوره محکوم به برد بودیم.

کاپیتان پرسپولیس تاکید کرد: خدا را شکر شرایط خوبی هم داشتیم. امیدوارم این روند ادامه دار باشد. باید به بازی پیش برویم و الان باید به دیدار مقابل آلومینیوم در جام حذفی فکر کنیم‌. پس از آن به لیگ برتر بازمی‌گردیم.

دیگر خبرها

  • مصدومیت من مسئله خاصی نیست
  • مرگ مرموز مسافر پایتخت
  • توقیف محترمانه خودرو یک خانم راننده توسط پلیس + فیلم
  • شهرهای بدون مانع برای افراد دارای معلولیت
  • دست کوتاه ۳۰ هزار کودک معلول از تحصیل / کمبود مدرسه و دشواری رفت‌وآمد
  • فیلم/ درگیری خونین بین یک شهروند و یدک‌کش در آمریکا/15+
  • پدیده جوی خاصی برای کرمانشاه پیش بینی نمی‌شود
  • خودروهای ۶۰ ساله در خیابان‌های هاوانا
  • تاکسی‌ های اینترنتی اگر نگران راننده هستند، کمیسیون ۱۵ درصدی را کم کنند
  • رانندگان اسنپ و تپسی، زیر بار کمیسیون