Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس شرفی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان درگفتگو با خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، گفت:با توجه به پیش‌بینی هواشناسی درخصوص وقوع برف و بوران تا ساعاتی دیگر، تمام نیرو‌ها و امکانات راهداری در سراسر محور‌های استان در آماده باش قرار دارند.

عباس شرفی گفت: براساس پیش‌بینی هواشناسی از ظهر امروز پنج‌شنبه ۲۷ دی‌ماه، جوی ناآرام، مه‌آلود و همراه با بارش باران و برف و رگبار شدید در سراسر استان خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود :تاکید می‌شود هموطنان، طی این مدت از سفر در محور‌های استان پرهیز نمایند و در صورت ضرورت، ضمن رعایت نکات ایمنی و سرعت مطمئنه حتماً تجهیزات ایمنی از جمله زنجیر چرخ، لباس گرم و جیره غذایی به‌همراه داشته باشند.

وی اظهار داشت: تمام نیرو‌ها و امکانات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان برای مقابله با بحران بسیج شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان تصریح کرد:در حال حاضر ۲۲ اکیپ راهداری با تمام تجهیزات در راهدارخانه‌ها و محور‌های مواصلاتی استان به‌صورت آماده‌باش و گشت‌زنی و نیرو‌های ستادی نیز در حال پشتیبانی هستند.

شرفی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته نیز شاهد بارش باران در محور‌های استان بودیم و نیرو‌های راهداری و ستادی تا صبح امروز مشغول ریزش‌برداری و خدمت‌رسانی در محور‌ها به‌ویژه محور پل‌دختر بودند.

 

انتهای پیام/ب

بسیج همه‌ی نیرو‌ها و امکانات راهداری در تمام محور‌های لرستان 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری و حمل ونقل جاده ای هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۱۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام محورهای استان مرکزی باز است

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با اشاره به بارش برف در برخی محورهای استان گفت: تمام محورهای استان در حال حاضر باز است و مشکل خاصی وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی، میثم سیفوری اظهار کرد: طبق تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی جاده‌ای و گزارش گشت‌های راهداری، اکنون در برخی محورهای استان شاهد بارش برف و در دیگر محورها شاهد بارش باران هستیم.

وی افزود: سامانه بارشی در گردنه‌های کوهستانی بویژه گردنه‌های زالیان، نقره کمر تفرش و همچنین اراک‌ازنا، وفس کمیجان، محور خنداب‌ملایر و همچنین محور خمین‌الیگودرز برف و سایر محورهای ارتباطی استان مرکزی بارش باران ادامه دارد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با اشاره به بارش برف در برخی محورهای استان گفت: تمامی محورهای استان در حال حاضر باز است و مشکل خاصی وجود ندارد.

سیفوری تصریح کرد: رانندگان و کاربران جاده‌ای دقت داشته باشند از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند، در غیر این صورت رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، رعایت فاصله طولی و همراه داشتن تجهیزات زمستانی را مورد توجه ویژه قرار دهند.

وی ادامه داد: مسافران می‌توانند آگاهی و اطلاعات لازم در خصوص وضعیت راه‌ها و تردد در جاده‌های استان مرکزی و کشور را از طریق سامانه ۱۴۱ کسب کنند.

کد خبر 739124

دیگر خبرها

  • با تمام امکانات و قوا در کنار مقاومت و مردم مظلوم فلسطین ایستاده‌ایم
  • تجدید دیدار پیشکسوتان کمیته انقلاب اسلامی خوزستان
  • احداث ۱۵ کیلومتر دیواره ساحلی در محور پلدختر به خرم آباد
  • ورود حدود ۱ میلیون خودروی نوروزی به گیلان/ آماده باش ۳۴ اکیپ راهداری در محورها
  • نیرو‌های امدادی تا پایان هشدار نارنجی در حال آماده باش هستند
  • اسکان اضطراری ۲۰ مسافر در چهارمحال و بختیاری
  • آماده‌باش ۲۵ ایستگاه آتش‌نشانی قم در ایام نوروز
  • (تصاویر) مهندس دانمارکی و یک خانه ۲۸ متری عالی با تمام امکانات
  • مهندس دانمارکی و یک خانه 28 متری عالی با تمام امکانات (+تصاویر)
  • تمام محورهای استان مرکزی باز است