Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان رضوی، گفت: با همکاری سایر بخش‌ها کار ناتمام توسعه‌ای خود در کرمان را در استان خراسان رضوی به انجام خواهیم رساند و این استان را تبدیل به الگوی توسعه‌ای اقتصاد مقاومتی در کشور می‌کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مشهدپیام، علیرضا رزم حسینی صبح امروز در دیدار با تعدادی از نمایندگان و همچنین مسئولان شهر نیشابور در استانداری خراسان رضوی، گفت: با همکاری سایر بخش‌ها کار ناتمام توسعه‌ای در کرمان را در استان خراسان رضوی به انجام خواهیم رساند و این استان را تبدیل به الگوی توسعه‌ای اقتصاد مقاومتی در کشور می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه با اشاره به بی‌تأثیربودن بودجه‌های دولت در اقتصاد استان، افزود: باید فرهنگ اقتصادی در سطح جامعه توسعه پیدا کند و کارآفرینان، سرمایه‌گذاران، بخش خصوصی و توان مردمی به صحنه آیند.

وی اضافه کرد: این امر نیاز ضروری به تعامل همه بخش‌ها، دستگاه‌ها و نهادها در سطح استان و همچنین حمایت و همراهی بخش خصوصی و تعاونی و همچنین ورود و توانمندسازی توان مردم دارد.

رزم حسینی با تأکید بر اینکه باید دولت کوچکتر شده و در مقابل آن بخش مردمی توانمد و بزرگ شود، ادامه داد: در این خصوص باید ابتدا ما راه را باز کرده و فضای مورد نیاز را برای مردم ایجاد کنیم که این موضوع بدون همدلی و هماهنگی بخش‌ها محقق نمی‌شود.

استاندار خراسان رضوی یادآور شد: اکنون ائمه جمعه باید در کنار سرمایه‌گذاران کارآفرین قرار گیرند و در جامعه فرهنگ اقتصادی را گسترش دهند.

وی با بیان اینکه مقصود از اقتصاد مقاومتی، اقتصادی مردمی و مردم‌محور است، تشریح کرد: با در دستورکار قرار دادن ارائه آموزش و توانمندسازی مردم و تقویت جوامع محلی، در صدد تقویت حضور و نقش مردم در اقتصاد هستیم.

رزم حسینی تأکید کرد: در نتیجه توجه به مقوله اقتصاد، امنیت و فرهنگ در بخش‌های دیگر نیز تقویت می‌شود بنابراین تمامی بخش‌ها باید برای مشکلات و توسعه اقتصادی همراهی و همکاری کنند.

سمیه عطائی

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۱۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش آسیب‌های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در آیین اختتامیه مسابقه‌های فرهنگی و قرآنی مسطورا شهرستان خواف گفت: پیشگیری مقدم بر درمان است و برای کاهش و یا رفع تبعات آسیب‌های اجتماعی باید هزینه‌های زیادی از بیت المال و بخش‌های مختلف صرف شود ولی با افزایش انس و الفت مردم و خانواده‌ها با قرآن می‌توان با هزینه‌های بسیار کمتر از این آسیب‌ها پیشگیری کرد. حجت الاسلام هادی صاحبقرآنی افزود: طرح ملی «زندگی با آیه ها» با عنوان «مسطورا» در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری با هدف اقامه جهاد تبیین قرآنی، گفتمان‌سازی و تبدیل مفاهیم منتخب قرآنی به مسلمان فکری و رایج‌ترین افکار مشترک بین همه قشر‌های مردم از سال گذشته در سطح کشور و خراسان رضوی آغاز شده و به مدت سه سال در حال اجرا است. وی افزود: طرح مسطورا یعنی سطر به سطر زندگی با آیه‌های قرآنی، به گونه‌ای که آیه‌های قرآن به گفتمان عمومی در جامعه تبدیل شود. در پایان مسابقه‌های فرهنگی و قرآنی مسطورا در خواف که به همت اداره تبلیغات اسلامی و با مشارکت شرکت اپال پارسیان سنگان برگزار شد از ۶۰ نفر از شرکت کنندگان و قاریان برتر با اهدای هدایایی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • کاهش آسیب‌ های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • ضرورت اهتمام به اقتصاد فضای مجازی در خراسان رضوی
  • سند نقشه راه کشاورزی در استان همدان برای نخستین بار در کشور تدوین شد
  • نقش مشارکت‌های مردمی در افزایش بهره‌وری و تولید
  • نقش مشارکت‌های مردمی در افزایش بهره‌وری و جهش تولید
  • مدیران برای خارج‌شدن از بن‌بست اقتصادی بیشتر تلاش کنند
  • فرودگاه منطقه ای گناباد یک سرمایه ملی است
  • پرداخت ۵۶۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و تولید در خراسان جنوبی
  • صنعتگران مهم‌ترین رکن تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور هستند