Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: ساخت پروژه بیمارستان ولیعصر(عج) یکی از مهم‌ترین مطالبات مردمی و مطالبات به حق استان مرکزی است، متاسفانه به سبب مشکلاتی که در بحث تامین بودجه وجود داشته از زمان‌بندی ساخت پروژه عقب افتادیم. ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

سیدمحمد جمالیان در حاشیه بازدید نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس از پروژه بیمارستان ولیعصر، در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به تاخیر در تکمیل پروژه بیمارستان ولیعصر اظهار داشت: ساخت پروژه بیمارستان ولیعصر(عج) یکی از مهم‌ترین مطالبات مردمی و مطالبات به حق استان مرکزی است، متاسفانه به سبب مشکلاتی که در بحث تامین بودجه وجود داشته از زمان‌بندی ساخت پروژه عقب افتادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با همتی که از سوی مسئولان استان، استاندار و پیگیری نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی دیده می‌شود، امیدواریم که بتوانیم وقفه‌ای را که در ساخت پروژه بیمارستان افتاده به شرط تامین اعتبار و قول‌هایی که داده شد بتوانیم جبران کنیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک تصریح کرد: در این مدت جلسات متعددی را با پیمانکار داشتیم، با دفتر فنی وزارت بهداشت هماهنگی‌های خوبی انجام شده و قول‌های مساعدت بسیار زیادی به ما داده شده که اگر همه اینها محقق شود، تا پایان سال 98 می‌توان کل بیمارستان را افتتاح کرد.

جمالیان بیان کرد: مهم‌ترین بحثی که وجود دارد، بحث تامین بودجه است که با تسهیلات 50 میلیارد تومانی از بانک ملت قسمتی زا این بودجه تامین می‌شود.

تاخیر در تکمیل پروژه بیمارستان ولیعصر(عج) اراک توجیه‌پذیر نیستتکمیل پروژه بیمارستان ولیعصر اراک 150 میلیارد تومان اعتبار نیاز داردکلینیک‌های درمانی در بیمارستان ولیعصر(عج) اراک افتتاح می‌شوند

وی ادامه داد: با پیگیری‌هایی که از طریق برنامه و بودجه انجام می‌شود ان‌شاءالله مابقی کسری بودجه لازم تامین شود، این پروژه بزرگترین بیمارستان استان مرکزی و یکی از بزرگترین پروژه‌های ملی است که خوشبختانه وزارتخانه هم پیگیری بسیار مجدانه‌ای برای تکمیل این پروژه را دارد و مسئولان استان هم پیگیر تکمیل این پروژه هستند تا خدماتی در شان مردم استان ارائه شود.

انتهای پیام/ش

R41371/P/S6,73/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۱۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ ۸۲۱میلیارد تومان منابع ازمحل فروش اوراق به پروژه های اردبیل

داود شایقی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: برای تکمیل راه آهن اردبیل – میانه ۶۰۰ میلیارد تومان، تکمیل تونل حیران ۴۰ میلیارد تومان، راه اردبیل – سرچم ۵۰ میلیارد تومان، راه کلور – درام ۹ میلیارد تومان، سه راهی سربند به سه راهی مشگین شهر ۲۵ میلیارد تومان و اردبیل – مشکین شهر ۲۵ میلیارد تومان از این محل ابلاغ شده است.

وی خاطرنشان کرد: از محل فروش اوراق اسلامی برای تکمیل سد هشجین ۱۰ میلیارد تومان اختصاص یافت تا این پروژه سرعت اجرایی بیشتری به خود بگیرد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل ادامه داد: برای پروژه های آّبرسانی و فاضلاب شهری نیز منابع خوبی پیش بینی شده که طرح آبرسانی به مشگین شهر ۲۰ میلیارد تومان، آبرسانی به اردبیل یک میلیارد تومان و تاسیسات فاضلاب شهری اردبیل ۲۰ میلیارد تومان از این محل تخصیص می یابد.

شایقی در مورد توسعه بیمارستان ولیعصر مشگین شهر و نجف زاده اردبیل نیز گفت: برای تکمیل بیمارستان نجف زاده اردبیل ۵ میلیارد تومان و توسعه بیمارستان ولیعصر مشگین شهر یک میلیارد تومان از این محل ابلاغ شده که با تزریق این منابع این پروژه ها سرعت اجرایی بیشتری می گیرد.

وی بیان کرد: بهسازی راه اصلی امیرکندی – گرمی – بیله سوار از محورهای مهم مواصلاتی استان اردبیل است که برای تکمیل این مسیر ۱۵ میلیارد تومان از محل فروش اوراق به صورت نقد ابلاغ می شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل اضافه کرد: همه این تخصیص ها به استناد ابلاغیه سازمان برنامه و بودجه و از محل فروش اوراق اسلامی به صورت نقد به خزانه کل کشور ابلاغ شده است.

کد خبر 6087527

دیگر خبرها

  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • اختصاص هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه ۳ اراک
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد
  • ابلاغ ۸۲۱میلیارد تومان منابع ازمحل فروش اوراق به پروژه های اردبیل
  • ظرفیت بالای مرکزی در زمینه پزشکی و تجهیزات درمانی
  • تکمیل تقاطع امام خمینی (ره) اراک اولویت اقدامات مسؤولان شهری باشد
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • بانک مرکزی در تامین ارز واردات دارو تاخیر داشته است
  • تکمیل برنامه عملیاتی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ ذیل برنامه راهبردی ۱۴۱۰ اصفهان