Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@16:05:28 GMT

بخاری نفتی از مدارس سروآباد جمع آوری شد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۱۷۹۹

بخاری نفتی از مدارس سروآباد جمع آوری شد

سنندج - ایرنا - فرماندار سروآباد گفت: تمام مدارس این شهرستان به سیستم گرمایشی متمرکز مجهز شدند و دیگر بخاری نفتی در هیچ مدرسه این شهرستان وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، کوهسار دادور روز پنجشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اظهار داشت: سروآباد اولین شهرستان استان است که تمام مدارس آن از لحاظ وجود بخاری های نفتی ایمن سازی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: سوخت لازم تمامی مدارس شهرستان تامین شده است و انتظار می رود با تجهیز مدارس به سیستم گرمایشی متمرکز دیگر شاهد بروز حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.
فرماندار سروآباد از مقاوم سازی مدارس این شهرستان خبر داد و گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده و با شروع فعالیت بنیاد علوی، در سال آینده فضاهای آموزشی در شهرستان توسعه و مقاوم سازی می شوند.
وی اضافه کرد: باتوجه به کمبود اعتبارات دولتی، برطرف کردن مشکلات آموزش و پرورش در حوزه های مختلف زیساختی نیازمند ورود خیرین و توانمندان جامعه به این حوزه است.
سرپرست آموزش و پرورش سروآباد نیز در این جلسه اظهار داشت: براساس اصل 30 قانون اساسی وظیفه دولت فراهم کردن شرایط مناسب برای تحصیل و آموزش همه افراد جامعه است اما آموزش و پرورش به تنهایی قادر به فراهم کردن این شرایط نیست.
احمد مرادی افزود: حل مشکلات آموزش و پرورش و توسعه فضاهای آموزشی نیازمند همت و تلاش همه دستگاه های اجرایی و همچنین مردم به ویژه خیرین و توانمندان جامعه است.
وی با اشاره به تشکیل شوراهای آموزش و پرورش در دی 72 تاکید کرد: شوراهای آموزش و پرورش پتانسیلی مهم برای آموزش و پرورش است و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.
به گزارش ایرنا، در پایان این جلسه از تعدادی از اعضای فعال شوراهای آموزش و پرورش این شهرستان تقدیر و تجلیل شد.
شهرستان سروآباد با 2 شهر، 73 روستا، 2 بخش مرکزی و هورامان دارای 128 ساختمان آموزشی بوده که 113 مدرسه در روستاها و 15 مدرسه نیز در 2 شهر (سروآباد و هورامان) دایر است و بیش از هفت هزار و 500 دانش آموز در مقاطع تحصیلی مختلف دارد.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان با بیش از 50 هزار نفر جمعیت در فاصله 90 کیلومتری از غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.
7354 /3034

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي سيستم گرمايشي مدارس بخاري نفتي سروآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۱۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت اجرای آموزش جمع‌آوری پسماند و تفکیک زباله در مدارس

محمدحسین واحدیان با اشاره به شعار هفته سلامت امسال مبنی‌بر «سلامت خانواده با مردمی‌سازی سلامت» اظهار کرد: با توجه به اینکه دانش‌آموزان، آینده‌سازان کشور هستند با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان، ویژه برنامه آموزش جمع‌آوری پسماند و تفکیک زباله را در مدارس سراسر استان برگزار می‌کنیم.

شهردار شهرکرد افزود: شهروندان، سرمایه‌های اجتماعی یک شهر محسوب می‌شوند و سلامت یک جامعه از سلامت تک‌تک شهروندان به وجود آمده است.

وی اضافه کرد: شهرداری شهرکرد به مناسبت هفته بهداشت بر مسئله بهداشت محیطی، تمرکز ویژه‌ای داشته چراکه جمع‌آوری زباله‌ها و پاکیزگی شهر، بیشتر از گذشته به سلامت جامعه کمک کند.

بیشتر بخوانید

قامت‌هایی که خم می‌شوند؛ دستانی که غبار از چهره شهر می‌زداید

واحدیان، برگزاری دوره‌های آموزشی جمع‌آوری پسماند‌ها به‌صورت چهره‌به‌چهره را دلیلی برای داشتن شهری با شهروندان آگاه دانست و افزود: با توجه به اینکه دانش‌آموزان، آینده‌سازان کشور هستند با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان، ویژه برنامه آموزش جمع‌آوری پسماند و تفکیک زباله را در مدارس سراسر استان برگزار می‌کنیم.

وی اظهار کرد: شهرداری شهرکرد در تلاش است تا با همکاری شهروندان، شهری بدون مخاطرات زیست‌محیطی به وجود آورد.

واحدیان، ارتقای نشاط اجتماعی را یکی از ویژه‌برنامه‌های شهرداری شهرکرد عنوان کرد و گفت: با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در مراکز عمومی همچون پارک، معابر و خیابان‌های اصلی برای به ارمغان آوردن نشاط اجتماعی، ویژه‌برنامه‌هایی همچون ورزش همگانی، تئاتر و سرود خیابانی برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • تاکید بر برنامه ریزی مدون در حوزه های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان فیروزکوه
  • فعالیت‌های آموزش محور در حوزه سلامت، تقویت می‌شود
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • ضرورت آموزش جمع‌آوری و تفکیک پسماند در مدارس
  • ضرورت اجرای آموزش جمع‌آوری پسماند و تفکیک زباله در مدارس
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پیرانشهر