Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@13:07:57 GMT

کاهش دید افقی در جاده ایلام-مهران به دلیل مه گرفتگی

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۲۰۱۵

کاهش دید افقی در جاده ایلام-مهران به دلیل مه گرفتگی

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رضا همتی زاده ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به بارش برف در گردنه ها و مناطق کوهستانی رانندگان از ترددهای غیرضروری در این مسیرها اجتناب کرده و رانندگانی که قصد تردد از این محورها را داشته حتماً نسبت به همراه داشتن تجهیزات ایمنی بع خصوص زنجیر چرخ اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصیح کرد: هم اکنون گردو غبار همراه با مه پدید غالب جاده مهران به سمت صالح آباد است.

وی با اشاره به اینکه شعاع دید در این محور ۵۰۰ متر است، توصیه کرد: رانندگان با سرعت مطمئن همراه با نور چراغ پایین و رعایت فاصله طولی تردد کنند.

کد خبر 4515825

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راه ایلام مه گرفتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۲۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۳ درصدی تردد در جاده‌های لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی شیروانی امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در طرح نوروزی آمار تردد خودروها در جاده‌های ارتباطی استان از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا هشت فروردین‌ماه سال جاری، پنج میلیون و ۱۰۲ هزار و ۷۷۵ دستگاه به ثبت رسیده است.

وی به تعداد تردد وسایل نقلیه در طرح نوروزی از محورهای مواصلاتی استان اشاره کرد و گفت: متوسط تردد بین استانی در جاده‌های استان از ابتدای اجرای طرح نوروزی و از تاریخ ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۲ تا هشت فروردین ۱۴۰۳، تردد پنج میلیون و ۱۰۲ هزار و ۷۷۵ وسیله نقلیه به‌وسیله ۶۸ دوربین ترددشمار به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، اضافه کرد: این تعداد تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با پنج میلیون و ۹۸۱ هزار و ۵ تردد، ۱۳ درصد کاهش داشته است.

شیروانی با بیان اینکه روز گذشته تردد ۵۱۵ هزار و ۹۵۸ خودرو در جاده‌های استان ثبت شده است، افزود: از این تعداد، ۵۶ هزار و ۹۷۸ تردد در محورهای ورودی استان و ۵۳ هزار و ۳۷۶ تردد در محورهای خروجی استان ثبت شده است.

وی تصریح کرد: محورهای بیشترین تردد وسایل نقلیه در سیزدهمین روز طرح نوروزی به ترتیب مربوط به محور خرم‌آباد - سه‌راهی «چالان چولان» بروجرد با ۳۰ هزار و ۵۵۴ و محور پلدختر - خرم‌آباد ۲۵ هزار و ۲۸۱ تردد است.

کد خبر 6064295

دیگر خبرها

  • کاهش ۳۳ درصدی تعداد فوتی‌های ناشی از حوادث جاده‌ای از ابتدای تعطیلات نوروزی
  • ثبت ۷۰۰ هزار تردد ورودی و خروجی در استان اردبیل
  • توقیف بیش از ۳۰۰ دستگاه خودروی متخلف در ایلام
  • کاهش ۱۳ درصدی تردد در جاده‌های لرستان
  • کاهش دید افقی در بعضی محور‌های خراسان رضوی
  • گزارش بارش‌ها طی امروز و فردا در این استان‌ها/ از تردد در این جاده‌ها خودداری کنید
  • تردد ۱۸۱ هزار نفر از مرز مهران
  • دو میلیون تردد در مسیرهای استان ایلام ثبت شده است
  • تشویق رانندگان قانونمند در کرمان
  • انتقال مفهوم خطر سبقت غیرمجاز به رانندگان در پویش چشم به راهیم