Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت خودروسازی آمریکایی فورد، شاسی بلندی هیبرید خود با نام اکسپلور هیبرید را در نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۹ معرفی کرد که تنها با یک بار شارژ باتری قادر است بیش از ۸۰۰ کیلومتر را طی کند.

فورد، شاسی بلند هیبرید خود را در دو مدل معمولی با سوخت بنزینی و هیبرید معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موتور ۳.۳ لیتری این خودرو قادر است ۳۱۸ اسب‌بخار قدرت تولید کند و تنها با یک بار شارژ باتری بیش از ۸۰۰ کیلومتر را می‌پیماید. این میزان توانایی خودرو برای طی مسیر با استفاده از انرژی الکتریکی می‌تواند تمایل بسیاری از خریداران خودرو‌های هیبریدی و شاسی بلند را به سمت خودرو هیبریدی فورد جذب کند.

فورد در توصیف خودرو هیبرید خود گفت: «نسل جدید خودروی شاسی بلند فورد منحصر به فرد است و هر راننده‌ای می‌تواند با آسودگی و لذت به ماجراجویی با آن بپردازد. باتری لیتیومی این خودرو به شکل خاص طراحی شده و با سایر خودرو‌های هیبریدی از این نظر متفاوت است. باتری شاسی بلند فورد مجهز به سیستم خنک کننده روغنی است و انرژی موتور را با روشی خاص به محرک‌های خودرو ارسال می‌کند. تمام اجزای این خودرو به گونه‌ای طراحی شده که کمترین فضای ممکن را اشغال می‌کنند و فضای زیادی برای سرنشینان و بار در شاسی بلند هیبرید فورد وجود دارد.»



بیل گوبینگ از مهندسان ارشد فورد، گفت: «افزایش فضای بار در قسمت انتهایی خورو بدون کمترین میزان کاهش در فضای سرنشینان، شاهکار مهندسان فورد است». خریداران اکسپلور هیبرید می‌توانند از تابستان سال آینده این خودرو را خریداری کنند و از امکانات بی‌نظیر آن مانند سیستم صوتی با کیفیت همراه با ۱۴ بلندگو، شارژر بی‌سیم، صندلی‌های دارای ماساژور و بسیاری دیگر از ویژگی‌های آن استفاده کنند.


با وجود نمایش بهترین خورو‌های خودروسازان سراسر جهان در دیترویت، فورد تمام تلاش خود را کرده تا با رونمایی از بهترین خودرو‌های خود علاوه بر بازار ایالات متحده آمریکا، بازار‌های خرید خودرو در دیگر نقاط جهان را هم تحت تاثیر خودرو‌های خود قرار دهد.

بیشتر بخوانید: نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۹| فورد شلبی جی‌تی ۵۰۰ سریع‌ترین و قوی‌ترین موستانگ جهان +تصاویر

انتهای پیام/

فورد اکسپلور هیبرید خودرویی برای ماجراجویی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار خودرو بهترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۲۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرپرست مدیریت حذب سرمایه گذاری منطقه آزاد ماکو  گفت : با رونمایی از این ۳۰ بسته جدید و ۲۰ بسته جدید حوزه گردشگری که در نمایشگاه گردشگری رونمایی شد با ۱۱۰ بسته سرمایه گذاری سال گذشته در مجموع تعداد بسته های سرمایه گذاری این منطقه به ۱۶۰ بسته افزایش یافت.

نقی پور با اشاره به ارزش ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری افزود: این بسته ها به ارزش  بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان رونمایی می شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه ایران اکسپو، یکی از مهمترین رویدادهای بین المللی کشورمان محسوب می شود،  افزود: ترسیم دورنمای آینده ماکو با اجرای چندین طرح مهم  از جمله رویداد دهکده لجستیک اکو که با حضور نمایندگان کشورهای عضو اکو برگزار می شود از جمله برنامه های نمایشگاه توانمندی های صادراتی تهران است.

نقی پور اضافه کرد:  برگزاری نشست های تخصصی و موضوعی با نمایندگان شرکتهای خارجی حاضر و بازدید کننده از نمایشگاه جهت ارائه بسته‌های سرمایه گذاری منطقه از دیگر برنامه‌های کاری این سازمان در نمایشگاه مزبور می باشد.

دیگر خبرها

  • تصاویری از تازه‌ترین شاسی‌بلند لامبورگینی: اوروس SE
  • معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو
  • اگر به خودرو علاقه دارید این ویدئو را با صدای بلند ببینید! (فیلم)
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه خودرو پکن
  • ببینید| شوخی معنادار معین الدین سعیدی با خودروهای شاسی بلند /پس چرا به ما نگفتند؟!
  • مرسدس جی کلاس برقی رونمایی شد؛ شاسی‌بلند چهار موتوره با گشتاور شگفت‌انگیز (+عکس)
  • ◄ 6 ماشین هیبریدی در ایران؛ از سدان تا شاسی بلند
  • خودروی هیبریدی پرسرعت مرسدس رونمایی شد
  • تانسو 06 ؛ شاسی بلند جدید چری که قرار نیست زیاد گران باشد! (+تصاویر)
  • بلو مانتین؛ شاسی بلند جدید با یخچال و تلویزیون به بازار می‌آید