Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-03-29@07:40:40 GMT

۸۷ مصدوم در تصادف ۵ خودرو

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۲۲۰۸

۸۷ مصدوم در تصادف ۵ خودرو

به گزارش جام جم آنلاین، مرتضی سلیمی در گفتگو با میزان اظهار داشت: دو دستگاه اتوبوس- سواری و دو دستگاه تریلر در کیلومتر ٢٠ محور ایوانکی به گرمسار با هم برخورد کردند که در این حادثه ٨٧نفر دچار حادثه شده و ۸ نفر اسیب دیدند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر افزود: از این تعداد ۵ نفر به صورت سرپایی توسط جمعیت هلال احمر و ٣نفر توسط امدادگران اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: محور ایوانکی تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۲۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع ۲ سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- رشت طی ۲۴ ساعت گذشته

ایسنا/قزوین سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین از وقوع دومین سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - رشت بر اثر برخورد زنجیره‌ای خودروها با انتقال ۱۰ مصدوم به بیمارستان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

ناصر صبوری غیاثوند درخصوص وقوع سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- رشت، اظهار کرد: صبح امروز هفتم فروردین برخورد زنجیره‌ای خودروها با یکدیگر در آزاد راه قزوین - رشت اتفاق افتاد.

وی بیان کرد: این تصادف در کیلومتر ۵۷ آزادراه قزوین- رشت و در مسیر شمالی نزدیک تونل ۴۰۰ متری و حوالی طارم روی داد و بلافاصله ۲ تیم امداد و نجات از پایگاه‌های شیرین سو و کوگیر به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین ادامه داد: این حادثه ۱۰ مصدوم برجای گذاشت که پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی چهار مصدوم توسط نجاتگران هلال احمر و ۶ مصدوم توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

بنا بر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قزوین، صبوری خاطرنشان کرد: شب گذشته نیز یک حادثه رانندگی در آزادراه قزوین- رشت کیلومتر ۵۰ و نزدیک به طارم سفلی رخ داده بود که ۹ مصدوم برجای گذاشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در محور  تاکستان - همدان
  • تصادف پژو و سوناتا با ۹ کشته +عکس
  • تصادف خودروی شوتی در محور سربیشه - بیرجند با ۶ مصدوم
  • تصادف زنجیره ای در جاده ایلام به سرابله با ۱۱ مصدوم و یک فوتی
  • تصادف زنجیره ای در محور ایلام به سرابله با ۱۱ مصدوم و یک فوتی
  • تصادف در محور قوچان به چناران ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف زنجیره ای در محور ایلام به سرابله
  • وقوع ۲ سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- رشت طی ۲۴ ساعت گذشته
  • برخورد زنجیره‌ای در آزادراه قزوین - رشت ۱۰ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه قزوین-رشت با ۱۰ مصدوم