Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-28@12:04:13 GMT

وژاگونی تریلی شش مصدوم برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۲۲۲۳

وژاگونی تریلی شش مصدوم برجای گذاشت

خبرگزاری میزان- رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر کشور از واژگونی یک دستگاه تریلی و مصدومیت شش نفر خبر داد.

مرتضی سلیمی در گفت وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان اظهار داشت:ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه امروز در کیلومتر ۶۵ محور نیشابور- مشهد برا اثر واژگونی یک دستگاه تریلی ١٠ نفر دچار حادثه شدند که شش نفر از حادثه دیدگاه مصدوم و توسط پایگاه هلال احمر و اوژانس به مراکز درمانی انتقال پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حادثه رانندگی هلال احمر میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۲۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش امدادی 40 حادثه در طرح نوروزی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی/واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای

ایسنا/خراسان جنوبی معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی گفت: تا هفتم فروردین‌ماه 40 حادثه در طول اجرای بیست‌وچهارمین طرح خدمات بشردوستانه نوروزی هلال‌احمر در سطح استان پوشش داده شده است.

محمود اکبری اظهار داشت: در طرح نوروزی هلال‌احمر خراسان جنوبی تعداد 107 تیم عملیاتی امداد و نجات با فعالیت ۷۶۹ نیرو به ارائه خدمات امدادی پرداختند.

به گزارش ایسنا به نقل روابط‌عمومی هلال احمر استان، وی با اشاره به تجهیزات ناوگان امدادی در این طرح، بیان داشت:۳۰ دستگاه آمبولانس، ۲۷ خودرو نجات، دو خودروی کمکدار سبک، دو دستگاه سواری و یک دستگاه موتور سیکلت در این مدت در خدمت تیم‌های عملیاتی بود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی با اشاره به اقدامات تیم‌های امدادونجات جمعیت هلال احمر در طرح نوروزی ۱۴۰۳، گفت: در این مدت 40 حادثه پوشش امدادی داده شده که شامل ۳۲ حادثه جاده‌ای، دو حادثه شهری، سه مورد مراجعه حضوری، یک حادثه صنعتی و کارگاهی، یک مورد سیل و آبگرفتگی و یک حادثه کوهستان بوده است.

اکبری تصریح کرد: از تعداد ۴۰ مورد حادثه، چهار مورد به صورت حضوری، ۱۰ مورد به صورت تلفنی، شش مورد به صورت بی‌سیمی و ۲۰ مورد از طریق سامانه ۱۱۲ به هلال‌احمر اعلام شده است.

وی ادامه داد: در طرح ملی نوروزی به ۱۳۴ حادثه‌دیده امدادرسانی شده که ۱۲۶ مورد آن مربوط به حوادث جاده‌ای است.

معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی امدادرسانی به ۹۱ مصدوم، رهاسازی ۱۰ نفر و اسکان هفت نفر در جمعیت را از دیگر اقدامات این جمعیت تا هفتم فروردین اعلام کرد.

اکبری اذعان داشت: از تعداد ۳۲ حادثه جاده‌ای، ۱۸ مورد واژگونی، ۱۰ مورد تصادف و چهار مورد انحراف و برخورد با مانع بوده است.

وی خاطرنشان کرد: تا این لحظه تعداد حوادث ترافیکی در جاده‌های استان ۵۵ درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۴ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پراید در محور مشهد- تربت حیدریه
  • واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی
  • نجات مردی ۲۷ ساله / رهاسازی خودرومعلق/ واژگونی خودروسمند
  • پوشش امدادی 40 حادثه در طرح نوروزی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی/واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای
  • برخورد دو دستگاه پراید در بندر دیر۷ مصدوم به همراه داشت
  • یک جانباخته در برخورد دو دستگاه موتور سیکلت با پاترول
  • ۲ کشته و ۴ مصدوم در برخورد تریلی و پژو در محور قوچان به درگز
  • واژگونی پژو پارس در محور شاهرود_دامغان/ یک اتباع عراقی جان باخت
  • ۲ فوتی در اثر برخورد تریلی و پژو پارس
  • واژگونی اتوبوس در اتوبان کرج -قزوین با ۱۳ مصدوم