Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، تمرینات پیکان با کادر فنی جدید در حال پیگیری است و شاگردان حسین فرکی برای نیم‌فصل دوم آماده می‌شوند. این تیم در چند روز اخیر سه بازی تدارکاتی نیز انجام داده که نتایج نشان می‌دهد فعلا تغییرات جواب داده است. در این رابطه گفتگوی وحید شیخ‌ویسی دروازه‌بان پیکان را بخوانید.

 

با آمدن حسین فرکی شرایط تیم تغییر کرده؟

شرایط بهتر شده و بازیکنان با روحیه بالایی تمرین می‌کنند تا آماده نیم‌فصل دوم شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین چند روز اخیر سه بازی دوستانه هم انجام دادیم که نتایج خوبی هم گرفتیم.

 

مقابل سپیدرود نتیجه خوبی گرفتید. حریف خیلی ضعیف بود یا شما متحول شده‌اید؟

من گفتم که تیم ما روحیه لازم را به دست آورده و داریم عالی پیش می‌رویم. سپیدرود هم خوب بود ولی فکر کنم چند بازیکن اصلی‌اش به میدان نرفتند.

 

بازیکن جدید که نگرفتید؟

فعلا بازیکن خاصی به تیم اضافه نشده و تنها مهدی شیری از پیکان جدا شده است.

 

پیام صادقیان نسبت به گذشته فرقی کرده؟

خوب بود ولی هنوز از اوجش فاصله دارد. من در نفت با پیام همبازی بودم که کاملا او را می‌شناسم و می‌دانم اگر آماده باشد به هر تیمی کمک خواهد کرد. شاید چون تازه به ایران برگشته و بدنسازی می‌کند هنوز به آمادگی کامل نرسیده است.

 

خود تو هم لیگ را عالی شروع کردی. البته پیکان هم مثل خودت شروع خوبی داشت ولی رفته رفته با هم افت کردید.

در مورد تیم نمی‌توانم نظر خاصی بدهم چون مشکلات به یکباره شروع شد و هرچه تلاش کردیم نتیجه بگیریم، موفق نشدیم. درخصوص خودم هم این را می‌توانم بگویم که من فقط دو بازی شرایط خوبی نداشتم و هنوز هم نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاد و گل بد دریافت کردم. البته مشکل اینجاست که بازی‌های ما به جز دو مسابقه پخش سراسری ندارد و فقط بازی با پرسپولیس و استقلال است که پخش سراسری می‌شوند. کافی است که در یکی از همین دو مسابقه فقط یک اشتباه کنی آن وقت همین یک اشتباه آن‌قدر بزرگ می‌شود که حساب ندارد! این درحالی است که اگر مسابقات اصلا به چشم نمی‌آیند و ستاره زمین هم باشی کسی حرف از تو نخواهد زد. به هرحال در فوتبال همیشه اشتباه وجود دارد که اتفاقا همان موقع دروازه‌بانان بزرگی مرتکب اشتباهات عجیب  و غریب شدند.

 

نیم‌فصل دوم را چطور می‌بینی؟

نیم‌فصل دوم به مراتب سخت‌تر از نیم‌فصل اول خواهد بود. در نیم‌فصل دوم تیم‌ها به راحتی امتیاز نمی‌دهند و یا به دنبال مساوی هستند یا به دنبال اینکه جایگاهی که دارند را از دست ندهند. ما خودمان به دنبال نتایج از دست رفته هستیم که باید جبران کنیم و جایگاه واقعی‌مان را به دست آوریم.

 

اولین بازی هم با استقلال است که احتمالا با نفرات جدیدی پا به مسابقات خواهد گذاشت؟

استقلال در هر شرایط استقلال است و چه بازیکن داشته باشد و چه نداشته باشد، به خاطر داشتن هوادارانش همیشه به دنبال پیروزی است که ما باید به این تیم نگاه دیگری داشته باشیم.

 

اگر استقلال را نبرید کارتان پیچیده خواهد شد؟

فکر نمی‌کنم پیچیده شود چون هنوز بازی‌های زیادی باقی مانده که می‌توانیم با یکی‌، دو پیروزی پشت سر هم به لیگ برگردیم.

 

حسین فرکی از لحاظ روحی و روانی هم روی بازیکنان کار می‌کند یا فقط کار فنی  در دستور کارش قرار دارد؟

روحی و روانی هم با ما کار کرده و الان شرایط روحی بازیکنان بسیار خوب است و باشگاه نیز کمک می‌کند تا پیکان به روال گذشته‌اش برگردد.

 

در مورد تیم ملی صحبت می‌کنی؟

حرف خاصی نمی‌شود زد چون تا الان که نتایج خوبی گرفته و مدعی کسب قهرمانی جام ملت‌ها محسوب می‌شود.

 

کدام تیم را مدعی دیدی؟

هنوز نتوانسته‌ام همه بازی‌ها را کامل ببینم ولی شنیدم عربستان تیم خوبی است و در حد مدعی بازی می‌کند. البته تا مسابقات مرحله گروهی به پایان نرسد، نمی‌شود اظهارنظر فنی در مورد تیم‌ها انجام داد.

 

ایلنا

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: جام ملتهای آسیا 2019 وحید شیخ ویسی پیکان حسین فرکی تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۲۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض روزنامه شهرداری تهران به حس «نوع‌دوستی» به زباله‌گردها؛ آن‌ها بیچاره نیستند، درآمد‌های چند ده میلیونی دارند

روزنامه همشهری در مطلبی تاکید کرد که باید نگاه شهروندان به زباله‌گرد‌ها اصلاح شود!

این روزنامه نوشت: داستان خیلی سر راست است؛ مافیای زباله، کودکان، معتادان متجاهر، بی‌خانمان‌ها و حتی زنان را جذب می‌کند و سر مخازن زباله موجود در شهر می‌فرستد و آن‌ها بعد از ساعت‌های طولانی خیابان گردی و فرورفتن تا کمر در مخازن زباله و کشف ده‌ها کیلو پسماند خشک به محل مخفی دپوی این زباله‌ها می‌روند و آخر هر‌ماه در مقابل میزان زباله‌ای که تحویل می‌دهند، دستمزد می‌گیرند. حداقل ۱۰ میلیون و در خوشبینانه‌ترین حالت ۱۵ میلیون پولی است که آن سرکرده مافیا به این افراد می‌دهد.

این در حالی است که هر زباله‌گرد برای مافیا حداقل ۲۰ میلیون و حداکثر ۵۰ میلیون تومان سود و منفعت دارد. همین است که از هر ترفندی برای توقف طرح‌های ساماندهی و مدیریت مسائل و معضلات مربوط به پسماند‌های خشک، استفاده می‌کنند. مدیریت شهری با علم به این موضوع تصمیم گرفته با مافیای پسماند، اساسی برخورد کند و قطعا هیچ‌چیزی نمی‌تواند مانع این تصمیم و سیاست شود.

متأسفانه شهروندان ما به‌دلیل حس نوع‌دوستی که دارند، گمان می‌کنند همه زباله‌گردها، افراد بیچاره و نیازمندی هستند، اما این نگاه درست نیست؛ برخی از این افراد درآمد‌هایی چند‌ده‌میلیونی دارند. نکته مهم این است که برخی از این زباله‌گرد‌ها ممکن است ۵۰ میلیون تومان درآمد داشته باشند و بخش اعظم این درآمد به جیب مافیا برود. این مافیا در پشت پرده است.

ما نیاز داریم که این نگاه شهروندان را اصلاح کنیم؛ به همین دلیل اعلام کرده‌ایم که تمام زباله‌گرد‌های شهر تهران با همان حقوق طبقه‌بندی مشاغل برای پاکبانی استخدام خواهند شد تا از این طریق معاش این افراد تأمین شود.

دیگر خبرها

  • سعید دقیقی: پنالتی استقلال درست نبود/ پنالتی شمس آذر گرفته نشد
  • اعتراض روزنامه شهرداری تهران به حس «نوع‌دوستی» به زباله‌گردها؛ آن‌ها بیچاره نیستند، درآمد‌های چند ده میلیونی دارند
  • زمانی: در دومین بازی لیگ برتری‌ام گل زدم
  • عنایتی:از بزرگان تیم گله‌مند هستم/بازی برای من دوسر برد بود!
  • پاکدل مستقیم به رختکن رفت!
  • تیم ملی افغانستان را با ایران اشتباه نگیرید
  • ترکیب افغانستان را با ایران اشتباه نگیرید!
  • بازگشت سرمربی پرسپولیس به کنار خط در آبادان
  • عنایتی: در پیکان با مهاجمان بیشتر کار می‌کنم/ شرایط خوبی را داریم اما بازی فردا برای ما سخت است
  • عنایتی: دیدار با هوادار تداعی کننده خاطرات است/ بازی سختی داریم