Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنفرانس خبری مارچلو بیلسا، جنجال جدیدی در فوتبال انگلیس به پا کرده است.

طرفداری- ماجرا از آن جا آغاز شد که شناسایی تعدادی جاسوس در تمرینات دربی کانتی پیش از دیدار مقابل لیدز یونایتد، خبرساز شد. پس از آن مارچلو بیلسا، سرمربی آرژانتینی و نام آشنای لیدز این خبر را تایید کرد.

به گزارش اسکای، مارچلو بیلسا عنوان کرد که تمام جلسات تمرینی تیم های چمپیونشیپ را زیرنظر داشته اند و با ارائه یک فایل پاورپوینت در جلسه، نمونه ای از آن را به خبرنگاران نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمونه نمایش داده شده مرتبط به تیم دربی کانتی و شاگردان فرانک لمپارد بود. بیلسا در این باره گفت:

بسیاری از مردم، عقیده خود را در رابطه با رفتار من دارند. آن را محکوم می کنند و می گویند که اخلاقی نیست. ما تمام تمرینات تیم های دیگر را پیش از دیدار با آن ها مشاهده کردیم و تمام رقبا را زیرنظر گرفتیم. کاری که من انجام دادم، غیرقانونی نیست. می توانیم درباره آن بحث کنیم. چیزی نیست که خوب به نظر بیاید اما خلاف قانون هم نیست.

چمپیونشیپ که زیرنظر EFL یا لیگ فوتبال انگلیس اداره می شود، تحقیقات خود در این زمینه را آغاز کرده است و از باشگاه لیدز یونایتد نیز خواسته تا مدارک و مشاهدات خود را ارسال کنند. بیلسا در این باره گفت:

می خواهم کار را برای تحقیقات آن ها ساده تر کنم. با این هدف، حکم های احتمالی را در نظر خواهم گرفت. فکر می کنم این موضوع توسط مقامات بالاتر تحت نظر قرار دارد. شرایطم را با دیگر موارد قبلی یکسان نمی دانم و قصدم نیست که مورد هجوم انتقادات قرار گیرم. کاری که انجام داده ام، غیر قانونی نبوده است. 

سپس مارچلو بیلسا حاصل بیش از 300 ساعت کار خود و تیمش را در یک پاورپوینت به نمایش گذاشت.

چیزی حدود 20 نفر، در تنظیم این کار دست داشته اند. موردی که قطعا ضروری نبوده است. به خوبی مسیر رقابت ما را نیز نشان نمی دهد. پس چرا این کار را انجام دادیم؟ چون حس کردیم در غیر این صورت گناهکار شناخته می شویم و این آنالیز حتی اگر درست نیز نباشد، ما را به پیروزی نزدیک تر می کند. می خواهم شما را قانع کنم که ما هیچ برتری غیرقانونی نسبت به حریف نداشتیم. من نمی توانم انگلیسی صحبت کنم اما قادر هستم تا درباره 24 تیم چمپیونشیپ حرف بزنم.

بیانیه باشگاه لیدز یونایتد پس از این اتفاقات نیز جالب بود.

در ادامه صحبت های مارچلو بیلسا، باشگاه لیدز یونایتد، به کمک صحبت با سرمربی و کادر فنی، صداقت و پاکی که این باشگاه بر آن بنا شده را به آن ها یادآور خواهد شد. مالک باشگاه، آندره رادریزانی، با مل موریس، مالک باشگاه دربی کانتی دیدار کرده و شخصا از او بابت کارهای مارچلو بیلسا، عذرخواهی خواهد کرد.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۲۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش بزرگ سپاهان در دربی اصفهان

به گزارش "ورزش‌ سه"، سپاهان در حالی به مصاف برابر ذوب‌آهن پا می‌گذارد که عملکرد شاگردان محمد ربیعی در خانه و بیرون از خانه کاملا متفاوت بوده است. آنها هر چقدر در خانه شکست خورده‌اند، در بیرون از خانه جبران کرده‌اند و نمونه آن پیروزی پرگل و تحقیرکننده تراکتور در ورزشگاه یادگار امام بود که موجبات پایان کار پاکو خمس در تبریز را فراهم کرد.

این در شرایطی است که سپاهان با اندیشه کسب سه امتیاز پا به مسابقه خواهد گذاشت و سبک بازی مورایس و شاگردانش کاملا منطبق با فلسفه ذوب آهن خواهد بود که با اندیشه استفاده از ضدحملات وارد زمین می‌شود.

مصاف برابر ذوب آهن یکی از سخت‌ترین و مهم‌ترین دیدارهای فصل سپاهان است که باید دید در پایان ذوب آهن موفق می‌شود که در بیرون از خانه نتایج درخشانی کسب کرده و بهترین تیم لیگ از این حیث است یا سپاهان که روزهای خوشی را سپری نمی‌کند و به سه امتیاز دربی دل بسته است.

دیگر خبرها

  • ببینید | جنجال بزرگ در تبریز؛ حمله هواداران به ون حامل بازیکنان تراکتور
  • جنجال عنایتی پس از بازی؛ دیگر به نشست خبری نمی‌آیم!
  • وعده داغ و جذاب محمدرضا زنوزی؛ سرمربی خارجی و بازیکنان بزرگ می گیریم!
  • زنوزی: سرمربی خوب خارجی برای تراکتور انتخاب می‌کنیم/ سال آینده بازیکنان بزرگ می‌گیریم
  • نشانه‌ای برای اتحاد درونی بازیکنان سپاهان (عکس)
  • حواشی دربی اصفهان در روزی که سپاهان از بحران فاصله گرفت +فیلم
  • چهار سال پس از خطای پیکفورد روی فن دایک؛ داور جنجالی بار دیگر قاضی دربی مرسی‌ساید
  • پیروزی منچستریونایتد مقابل لیدز با تک گل روی کین (17 آوریل، 1996) / فیلم
  • فهرست بازیکنان ذوب آهن در دربی اصفهان اعلام شد
  • چالش بزرگ سپاهان در دربی اصفهان