Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار کرمانشاه گفت: جمعیت تحت پوشش خدمات بیمه‌ای از یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در قبل از انقلاب به ۶۸ میلیون نفر پس از انقلاب رسیده است. ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، ابراهیم الهی‌تبار در آیین گرامیداشت روز پرستار که امروز در بیمارستان امام رضا(ع) برگزار شد اظهار داشت: کشور ایران در بحث توسعه شاخص‌های انسانی در رتبه برتر منطقه قرار دارد و ایران از رتبه 110 قبل از انقلاب با 45 رتبه ارتقا به مقام 65 دنیا از نظر توسعه شاخص‌های انسانی رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و‌ اجتماعی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه مرگ‌ومیر در کودکان از 240 نفر در صدهزار به 21 نفر پس از چهل سال کاهش پیدا کرده است، بیان کرد: تعداد پرستاران از 7000 نفر به 125هزار نفر رسیده است و ارتقا خدمات پرستاری از نظر کمی و کیفی در بهبود شاخص‌های انسانی جامعه تأثیرگذار است.

کارکنان شاغل ایثارگر کرمانشاه برای دریافت هزینه‌های بیمه تکمیلی مراجعه کنندچرا کارگران فاقد بیمه از بسته حمایتی دولت محروم شدند70 هزار خانوار کشاورز و روستایی استان کرمانشاه تحت پوشش بیمه هستند

الهی‌تبار با گرامیداشت یاد شهیدان به‌ویژه شهیدان پرستاری که التیام بخش زخم رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بودند، بیان کرد: جامعه پزشکی و پرستاری شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کردن که همه ما در هر زمان مدیون خون پاک شهدا هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و‌ اجتماعی استانداری کرمانشاه افزود: در تقویم ملی ما مناسبت‌های زیادی نامگذاری شده‌اند و غالباً این نامگذار‌ی‌ها متأثر از رخدادهایی است که در تاریخ فرهنگ دینی و ملی ما رقم خورده است.

وی با اشاره به اینکه بزرگداشت روز پرستار متأثر از و لادت پیام رسان دشت کربلا است، بیان کرد: در روز پرستار هر فردی احساسات درونی خود را نسبت به کسانی که پیشانی نظام درمان جامعه هستند باید بیان می‌کند.

الهی تبار با بیان اینکه در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با عزت و افتخار و با وجود تهدید‌ها و تحریم‌هایی که بر ما تحمیل شد و همه چوب‌هایی که در مسیر چرخ انقلاب گذاشته شد، اما خوشبختانه توفیقات خوبی در شاخص توسعه انسانی به وجود آمده است، بیان کرد: کشور ایران از رتبه 110 قبل از انقلاب به رتبه 65 در توسعه شاخص‌های انسانی با 45 رتیه ارتقا پیدا کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و‌ اجتماعی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه پرستاران اولین استقبال کننده بیماران و آخرین بدرقه کننده آنان هستند، خاطر نشان کرد: افزایش امید به زندگی در جامعه و ارتقای چشمگیر شاخص‌های بهداشتی، درمانی و آموزش پزشکی نشانگر سرمایه گذاری و یرنامه ریزی بزرگ سیستمی برای این دستاوردهای عظیم در بخش سلامت است.

معاون سیاسی، امنیتی و‌ اجتماعی استانداری کرمانشاه، میدان دار توفیقات ایجاد شده در توسعه سلامت انسانی را جامعه پرستاری دانست و گفت: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی در حادثه زلزله سنگ تمام گذاشتند تا با فاجعه اپیدمی پس از زلزله مواجه نشویم و مقایسه شاخص‌های بهداشتی قبل و بعد از زلزله با وجود تهدیدات منطقه، نشانگر توفیق چشمگیری است.

انتهای پیام/ ت

R41380/P/S6,68/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۲۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، فروغ شباهنگ گفت: افراد کم توان دارای اختلال عملکردی بر اثر سکته مغزی، اوتیسم و اس ام ای(sma) از پوشش صندوق‌های بیماری خاص و سخت درمان بهره مند می‌شوند.
وی افزود: ۱۰ هزار و ۵۰۰ بیمار سخت درمان در استان کهگیلویه و بویراحمد تحت پوشش بیمه سلامت هستند و ۱۱ میلیارد ریال برای این بیماران هزینه شد.
شباهنگ اضافه کرد: علاوه بر پوشش خدمات در بخش دولتی، پرداخت در بخش عمومی غیردولتی، خیریه و خصوصی نیز به میزان ۷۰ درصد تعرفه بخش مربوطه در تعهد سازمان بیمه سلامت قرارگرفته است.
وی ادامه داد: در حال حاضر امکان عقد قرارداد به صورت حضوری و الکترونیکی برای کلیه مراکز مجاز ارائه دهنده خدمات توانبخشی در استان فراهم است. شباهنگ افزود:  ۶۶ قلم دارو، ۲۹ قلم لوازم و تجهیزات پزشکی، ۵۷ خدمت آزمایشگاهی و خدمت خدمت تصویربرداری در تعهد سازمان بیمه سلامت می‌باشد. وی عنوان کرد: در استان ۲ مرکز شامل مرکز درمان ناباروی بیمارستان بی بی حکیمه گچساران و مرکز نازایی کوثر در بیمارستان شهید جلیل فعالیت دارد و با توجه به سیاست دولت مبنی بر افزایش جمعیت، ۹۰ درصد از هزینه‌های درمانی مربوط به ناباروری در مراکز دولتی از طرف سازمان بیمه سلامت پرداخت می‌شود. وی بیان کرد:همچنین محدودیت تعداد در یکسال برای بسته‌های خدمتی IUI, IVF, ICSI ,FET برداشته شده و آزمایش‌های تشخیص ژنتیک برای مادران دارای سقط مکرر در تعهد بیمه پایه قرار گرفت. سرپرست بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تاکنون ۳۰۴ مادر باردار در استان از پوشش بیمه خدمات تخصصی درمان ناباروری استفاده کردند.

دیگر خبرها

  • پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و پنج دهک درآمدی به صورت سیستمی تمدید می‌شود
  • افزایش بیمه شده‌های تأمین اجتماعی در استان مرکزی
  • ۴۹۵ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه سلامت
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • بیمه فراگیر خانواده ایرانی برای تحقق توسعه پوشش‌های بیمه‌ای در خوزستان
  • بهره مندی ۶۵ درصدی جمعیت خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • اجرای طرح رایگان پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن در کرمانشاه
  • داروخانه‌های تیران بیمه تکمیلی معلمان را پوشش نمی‌دهد
  • حمایت از لایحه جوانی جمعیت برنامه اصلی شهرداری قزوین
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان