Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@20:30:50 GMT

جشنواره شهر برفی در افوس برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۲۲۶۰

جشنواره شهر برفی در افوس برگزار می‌شود

شهردار شهر افوس از برگزاری جشنواره شهر برفی در این شهر خبر داد و گفت: از همه حجم‌سازان و علاقه‌مندان به حجم‌های برفی دعوت می‌شود در این برف آورد شرکت کنند.

به گزارش ایسنا، «روح‌الله بابایی» با اشاره به بارش‌های اخیر برف در شهر افوس اظهار کرد: سومین دوره جشنواره ملی شهر برفی ۲۵ و ۲۶ بهمن‌ماه به میزبانی استان اصفهان در پیست اسکی منطقه گردشگری شهر برفی افوس برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به میزان بارش برف در شهر افوس، شرایط مطلوبی برای برگزاری این جشنواره در شهر افوس وجود دارد از همین‌رو ستاد دائمی جشنواره در نظر دارد از هنرمندان، مجسمه‌سازان و علاقه‌مندان به ساخت سازه‌های برفی، برای شرکت در بزرگ ترین برف آورد کشور دعوت کند.

شهردار با اشاره به همزمانی برگزاری این جشنواره با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: این جشنواره با هدف ایجاد روحیه نشاط اجتماعی و امید در شهر افوس برگزار خواهد شد.

بابایی گفت: با توجه به سابقه برگزاری دو دوره پیشین این جشنواره در شهر افوس، برنامه‌ریزی برای فراهم آوردن مقدمات پذیرایی از بیش از ۱۰۰ هزار نفر را فراهم خواهیم کرد.

بابایی با دعوت از علاقه‌مندان برای حضور و ثبت‌نام در جشنواره گفت: اطلاعیه‌های برگزاری این جشنواره در سایت شهرداری افوس و کانال‌های اطلاع‌رسانی جشنواره منتشر خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهر افوس شهر برفی منطقه اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۲۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، عباس حسین نژاد دبیر جشنواره با اشاره به استقبال خوب در این دوره به خبرنگار ما گفت : ۱۱۲۹ اثر در پنج بخش به جشنواره رسیده است .
این جشنواره ۱۱ اردیبهشت در فومن برگزار می شود و آثار رسیده  به این جشنواره در بخش های داستان ،شعر طنز ، چند رسانه ای ، نثر طنز و کاریکاتور است؛ که در هر بخش ۴ اثر برگزیده خواهند شد.
دبیر جشنواره ، اصلاح گری اجتماعی را هدف طنز بیان کرد و گفت : بیشترین آثار رسیده برای تهران ، اصفهان ،فارس ،قم و خراسان رضوی است.

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر
  • فیلم/ بازگشایی گردنه برفی محور کرمانشاه به کردستان
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر دژ کرد شهرستان اقلید
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان در جهان اسلام برگزار می‌شود/ ساخت فیلمی با موضوع رضوی برای جشنواره فجر
  • برگزاری هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه