Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سعید دقیقی رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر قزوین در جلسه علنی پارلمان محلی ضمن تبریک فرارسیدن ایام دهه فجر، گفت: مناطق کم برخوردار نیز باید از جشن‌های دهه فجر بهره‌مند شوند.

دقیقی عنوان کرد: سازمان زیباسازی شهرداری مسئولیت فضاسازی شهر در ایام دهه فجر را بر عهده دارد اما نکته مهم این است که این امور تنها وظیفه سازمان زیباسازی نیست و باید کارگروهی متشکل از سازمان‌های مختلف شهرداری ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در کارگروه مذکور باید اهداف تبیین شوند تا بتوانیم چهل سالگی انقلاب اسلامی را به بهترین شکل جشن بگیریم.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر قزوین در ادامه به لزوم تبیین توزیع متوازن خدمات سازمان زیباسازی پرداخت و گفت: باید سعی کنیم مناطق کم برخوردار و مناطق منفصل شهری نیز از جشن‌های دهه فجر بهره‌مند شوند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جلسه علنی دهه فجر شورای شهر شهرداری معماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۲۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه جدی به دغدغه‌های مراجع عظام تقلید در بانکداری

 آیت الله علیرضا اعرافی روز پنجشنبه در دیدار ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران که در دفتر مدیر حوزه‌های علمیه در قم برگزار شد، توجه به مباحث فقهی و شرعی در بانک‌ها را بسیار مهم دانست و تاکید کرد: لازم است کار بانکداری به صورت پاکیزه، درست، با انضباط و مطابق فرایند فقهی که در نظام اسلامی تعریف شده انجام شود و حتماً به دغدغه‌های مراجع عظام تقلید در مباحث بانکداری توجه جدی شود.

وی افزود: اینکه انسان کار خوب را در چه موردی و با چه بردی انجام دهد خود مسئله مهمی است؛ اینکه تسهیلات برای پروژه‌های حیاتی کشور مصرف شود بسیار با ارزش بوده و دنیا و آخرت انسان را آباد می‌کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری توجه به محرومان جامعه را مهم دانست و خاطرنشان کرد: تامین نیاز‌های خرد مردم در قالب تسهیلات قرض الحسنه بسیار مهم است؛ توجه به جوانانی که به تازگی تشکیل خانواده داده اند و حمایت از آنان بسیار کار ارزشمندی است.

آیت الله اعرافی تأمین سرمایه در گردش واحد‌های تولیدی را مهم دانست و تصریح کرد: سرمایه در گردش واحد‌های تولیدی و حمایت از آنان باید ادامه داشته باشد.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه توجه جدی به پروژه‌های راهبردی و اهتمام بیشتر به خصوصی‌سازی را بسیار مهم دانست و ابراز داشت: امروز ما در مسئله خودرو زمین‌گیر هستیم و حال آنکه اگر این صنعت به خود مردم واگذار شود، بسیاری از مشکلات حل می‌شود. من مدافع بخش خصوصی هستم و اگر در اموری همچون خودرو، راه، فرودگاه و ... که همه از آن بهره مند می‌شوند و در آبروی کشور و نظام موثر است بهتر عمل شود و از آنها گره گشایی شود، تأثیر و برکات زیادی نصیب مردم می‌شود.

در اجرای سیاست‌های اصل۴۴ به خوبی عمل نشد

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: رهبری معظم انقلاب اسلامی در شعار امسال همچون گذشته بر نقش مردم تاکید داشتند، چرا که مشارکت مردم بسیار مهم است، البته در اجرای سیاست‌های اصل۴۴ قانون اساسی به خوبی عمل نشد.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور در پایان توجه بیشتر به امر مولدسازی را خواستار شد و گفت: بانک‌ها امر مولدسازی را که مصوبه سران قوا است را جدی‌تر از قبل بگیرند چرا که به آن چیزی که مد نظر بود نرسیدیم.

در ابتدای این دیدار ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران به ارائه گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های انجام شده در این بانک در راستای خدمت به مردم پرداخت.

منبع:خبرگزاری حوزه

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • لزوم توجه جدی به دغدغه‌های مراجع عظام تقلید در بانکداری
  • لزوم استفاده از ظرفیت مشاغل خانگی برای توانمندسازی محلات شهر اصفهان
  • خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار
  • توجه ویژه به قیمت گندم از انتظارات کشاورزان گلستانی است
  • روند افزایش دما در استان قزوین
  • روند افزایش دما ادامه دار است
  • یاس، طرحی برای توانمندی دختران در مناطق کم برخوردار
  • لزوم توجه جدی به توصیه‌های ایمنی برق در شرایط ناپایداری جوی
  • ۷۰۰ مدرسه در سراسر کشور بهسازی و زیباسازی می شوند
  • آماده‌باش مدیریت بحران برای بارش‌های شدید در ۵ استان طی امروز و فردا