Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان تمرین ریکاوری تیم ملی فوتبال ایران پس از برگزاری دیدار با تیم ملی فوتبال عراق از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه امروز به وقت امارات (۱۱ به وقت تهران) در زمین تمرینی ورزشگاه الوصل دبی آغاز شد.

در این تمرین بازیکنان ثابت تیم ملی مقابل عراق غایب بودند و در هتل محل اقامتشان به ریکاوری پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدود ۵ هوادار هم در تمرین امروز تیم ملی حضور داشتند. کی روش پیش از گفتگو با رسانه‌ها حدود ۱۵ دقیقه درباره نکات مختلف تمرین با بازیکنانش صحبت کرد و پس از این صحبت‌ها ۱۰ دقیقه دویدن دور زمین، سانتر از جناحین، شوت از پشت محوطه جریمه، پاسکاری‌های ۲ به ۲و فوتبال درون تیمی تحت فشار در قالب ۲ گروه فسفری و نارنجی در دستور کار بازیکنان قرار گرفت. در زمان فوتبال درون تیمی که در نیمی از زمین برگزار شد مهدی طارمی با یک ضربه قیچی برگردان دروازه پیام نیازمند را باز کرد که این امر تشویق شدن او از سوی مربیان تیم ملی را در پی داشت. پس از برگزاری این فوتبال درون تیمی برخی بازیکنان تیم برنده مانند اشکان دژاگه، مهدی طارمی، مرتضی پورعلی گنجی، احسان حاج صفی، پژمان منتظری همراه با پرهام خانلری، پزشک تیم ملی مقابل دوربین عکاسان ژست پیروزی گرفتند که البته یکی از بازیکنان تیم مقابل روی آن‌ها بطری آب خالی کرد تا بازیکنان تیم برنده دنبالش بدوند.

کی روش در پایان تمرین سمت دروازه‌ای که امیر عابدزاده درون آن ایستاده بود پنالتی زد، اما مهار چند ضربه اش از سوی عابدزاده سبب شد بازیکنان تیم ملی دروازه بان این تیم را تشویق کنند. معاون هلال احمر ایران همراه با یکی از کارکنان سفارت کشورمان در تمرین تیم ملی حضور یافته و با کی روش عکس یادگاری گرفتند. تیم ملی پس از پایان این تمرین به هتل بازگشت تا پس از صرف ناهار به هتل روتاناپارک ابوظبی، محل اصلی اقامت خود در امارات بازگردد.

بیشتر بخوانید:

کی روش:تاج اطلاعات را از من پنهان کرد/وزیر ورزش نمی‌خواهد اینجا باشم

نبرد ژاپن و ازبکستان بر سر صدرنشینی/جدال عربستان و قطر برای انتخاب حریف بعدیشان

ترکیب تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق مشخص شد

انتهای پیام/

گزارش تمرین تیم ملی فوتبال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران جام ملت های 2019 امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۲۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان استقلالی به آرزویش رسید

تمرین تیم فوتبال استقلال در شرایطی برگزار شد که هوادار معلول به آرزویش رسید و در جمع آبی‌های پایتخت حضور یافت.

به گزارش ایرنا، تمرین تیم فوتبال استقلال در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی برگزار شد.

این تمرین یک میهمان ویژه داشت. جوانی معلولی که با دست‌هایش فوتبال بازی می‌کند و در روزهای گذشته ویدیویی از وی در فضای مجازی باز نشر پیدا کرده بود، در محل تمرین استقلال حاضر شد.

محمدجواد نصیرمقدم که فیلم فوتبال بازی کردنش بازخورد زیادی داشت، امروز در حوالی غرب تهران رویایش رنگ واقعیت گرفت تا لحظات شادی را پشت سر بگذارد.

او اعلام کرده بود استقلالی است و آرزو دارد روزی در محل تمرین تیم محبوبش حاضر شود. این آرزو امروز محقق شد و جواد نکونام سرمربی استقلال از وی دعوت کرد تا میهمان تمرین تیمش باشد.

این جوان علاوه بر دیدار با مربیان و بازیکنان استقلال، به تماشای تمرین نشست و در پایان هم کنار بازیکنان فوتبال بازی کرد. همچنین جواد نکونام لباس استقلال را به این هوادار هدیه داد.

تیم فوتبال استقلال هم اکنون با ۵۳ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • تیم ملی والیبال و یک جنگ درون تیمی!
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • مرور کارهای تاکتیکی در هوای بارانی اراک (عکس)
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس