Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران در مراسم تکريم ومعارفه فرمانده انتظامي و پايگاه درياباني کيش گفت: جزيره کيش داراي بالاترين شاخصه هاي امنيتي درکشور است.
به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد کيش، در اين مراسم که صبح چهارشنبه 26 دي با حضور فرمانده انتظامي کشور، مدير عامل سازمان منطقه آزاد کيش، معاون توسعه مديريت دبيرخانه شورايعالي مناطق آزاد، فرمانده انتظامي استان هرمزگان، امام جمعه کيش، امام جمعه اهل سنت جزيره و جمعي از مسئولان نظامي، انتظامي، امنيتي، روساي ادارات، نهادها و اصناف در سالن خليج فارس مرکز همايش هاي بين المللي کيش برگزار شد سردار حسين اشتري از مولفه امنيت به عنوان مهمترين شاخصه رشد و توسعه اقتصادي نام برد و افزود:اين امنيت درسايه درايت مقام معظم رهبري، نيروهاي مسلح و امنيتي کشور به وجود آمده و موجب شده تا امنيت اقتصادي، اجتماعي، سياسي، فرهنگي و ديگر اشکال امنيت در ايران اسلامي محسوس و ملموس باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران اعتماد عمومي به پليس را بزرگترين سرمايه حافظان نظم و امنيت کشور عنوان كرد و افزود: نيروي انتظامي با افزايش اعتماد عمومي زمينه هاي افزايش مشاركت مردم در جهت تأمين امنيت جامعه و ايجاد امنيت پايدار و محيطي سرشار از آرامش و آسايش شکل داده و اين در حالي است که اين دستگاه رتبه چهارم در نظر سنجي ها را از سوي مردم در سطح کشور کسب کرده است.
وي با اشاره به اينکه در ميان شهرهاي ايران اسلامي، جزيره کيش داراي بالاترين سطح شاخصه هاي امنيتي است گفت: هم افزايي و ايجاد فضاي تعاملي بين تمامي دستگاه ها در خدمات رساني به مردم اعم از نيروي انتظامي، سازمان منطقه آزادکيش و سازمانهاي مردم نهاد، اين جزيره را به عنوان مهم ترين مقصد گردشگري و تجاري در جنوب غرب آسيا مبدل کرده است.
سردار اشتري وظيفه ذاتي نيروي انتظامي را تامين نظم و امنيت و آسايش عمومي براي شهروندان عنوان کرد و افزود: تحقق انضباط و امنيت اجتماعي و کاهش بي شائبه آمار جرائم بي شک مرهون حضور شبانه روزي نيروهاي انتظامي به صورت محسوس و نامحسوس در همه بخش هاي جزيره و همچنين فرهنگ بالاي مردم در احترام به قانون و رعايت مقررات است.
فرمانده ناجا با اشاره به اقدامات ارزنده سرهنگ رحيم جهانبخش فرمانده سابق انتظامي و پايگاه درياباني کيش خاطر نشان کرد: در سايه اقدامات اين فرمانده متدين، صالح و مردمي و با تعامل و همراهي مجموعه کارکنان ناجا شاهد پيشرفت خوبي در تامين امنيت پايدار در جزيره بوده ايم.
مديرعامل سازمان منطقه آزاد کيش نيز در اين مراسم با تقدير از خدمات سرهنگ رحيم جهانبخش در جزيره کيش، انتصاب سرهنگ علي اصغر جمالي فشي را تبريک گفت.
غلامحسين مظفري با اشاره به اينکه در سايه وجود امنيت پايدار، مردم مي توانند آرامش و آسايش را در زندگي احساس کنند افزود: نيروي انتظامي با برقراري نظم و امنيت در جامعه، مايه عزت و اقتدار کشور و مظهر اقتدار ملي در ايجاد امنيت است که اين خود در سايه دينداري و پايبند بودن به اصول اثر گذار است.
وي تحقق فرهنگ کيشوندي را به واسطه خدمات بي بديل سبز پوشان نيروي انتظامي عنوان کرد و گفت : از آنجا که گردشگري ماموريت اصلي جزيره کيش است سازمان منطقه آزاد کيش جهت تحقق اين مهم همواره حامي نيروي انتظامي بوده و زحمات اين نيروي خدوم، جزيره را به مکان امني براي تمامي گردشگران تبديل کرده است.
امام جمعه کيش نيز در اين مراسم با تقدير از زحمات سرهنگ جهانبخش خاطر نشان کرد: سلامت فکر ،عقيده، مادي و رفتار از شاخصه هاي ارزشمند سرهنگ جهانبخش بود که از بسياري آزمونهاي دشوار نيز به سبب اين درجه از اعتقاد و مسئوليت پذيري سربلند بيرون آمد.
حجت الاسلام و المسلمين احمد حسن زاده با اشاره به اينکه در جمهوري اسلاني ايران امنيت همزاد با نيروي انتظامي است افزود: نيروي انتظامي با اشراف اطلاعاتي، بهره گيري از تجهيزات بومي و توليد داخل و بکارگيري فناوري هاي نوين مأموريت ها را پيش مي برد و با رويکرد تقدم پيشگيري اجتماعي بر اقدامات انتظامي، تلاش مي کند تا نظم و امنيت عمومي براي جامعه اسلامي حاصل شود.
وي حرکت بر سه محور شرع ، عقلانيت و قانون مداري را رويکرد نيروي انتظامي وضامن اقتدار اين نهاد عنوان کرد و گفت: بايد بيش از پيش اين نگرش مدنظر قرار گيرد و با حرکت بر مدار قانون اهداف اين سازمان در جهت امنيت پايدار و حفظ و ثبات اجتماعي محقق شود.
امام جمعه اهل سنت کيش هم با اذعان به اينکه مردم جزيره کيش قدر دان کساني هستند که به آنها خدمت کنند افزود: سرهنگ جهانبخش هميار ، همسنگر و سکان دار تحقق امنيت در جزيره بوده است و سرهنگ جمالي نيز پس از اين به نحو شايسته مجري برقراري نظم و امنيت است.
شيخ يعقوب شمس خاطر نشان کرد:همه مومنان و نمازگزاران به تقواي الهي و نظم در کارها سفارش مي‌شوند و اين نظم موجبات امنيت را فراهم مي کند و اين امنيت در جزيره کيش مرهون خدمات شبانه روزي اين نيروي انتظامي متعهد است.
فرمانده اسبق انتظامي و پايگاه درياباني کيش نيز با تقدير از مجموعه کارکنان اين نيرو با تاکيد بر اينکه همياري و مشارکت مردم با نيروي انتظامي عاملي مهم در رسيدن به امنيت است، گفت: اقشار مختلف مردم نيز با عمل به وظايف خود و رعايت قانون مي‌توانند در استقرار اين نظم پايدار نقش آفريني کنند.
سرهنگ رحيم جهانبخش تامين نظم و امنيت پايدار در جزيره کيش را نتيجه مديريت کار آمد، تلاش شبانه روزي نيروهاي اننظامي و مشارکت نهادها و سازمان‌هاي دولتي و خصوصي عنوان کرد وافزود: کاهش ميزان جرم، مقابله با ناهنجارهاي اجتماعي، دستگيري قاچاقچيان مواد مخدر و برخورد با معتادان، تلاش در ساماندهي اتباع غير مجاز، نبود ترافيک و چراغ قرمز و رانندگي آرام ، سبب شده تا امروز از جزيره کيش به عنوان بهشت خانواده ها نام برده شود.
فرمانده جديد انتظامي کيش، متولي نظم و امنيت را نيروي انتظامي دانست وعنوان کرد: عمل به قانون و قانونمندي پشتوانه امنيت است و گام برداشتن در اين مسير بر سرعت رشد و توسعه جامعه مي‌افزايد.
سرهنگ علي اصغر جمالي با تقدير از زحمات 29 ماه خدمت فرمانده سابق نيروي انتظامي کيش خاطر نشان کرد: ارتقا شاخصه هاي امنيتي با همکاري و مشارکت مردم با برنامه ريزي دقيق و هدفمند محقق خواهد شد که انتظار مي رود با تلاش مضاعف و مديريت جهادي و تفکر بسيجي در تحقق خدمت صادقانه به موفقيت نائل شويم.
در پايان اين مراسم با اهداي لوح ضمن تقدير از تلاشهاي سرهنگ رحيم جهانبخش، حکم انتصاب سرهنگ علي اصغر جمالي فشي به عنوان فرمانده انتظامي و پايگاه درياباني کيش توسط سردار اشتري فرمانده ناجا به وي اعطا شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۲۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک

 سرهنگ علیرضا میررضایی فرمانده انتظامی اندیمشک گفت : در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان ، بلافاصله مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۱قرار گرفت.

او  ادامه داد: با مراقبت ، اشراف و تلاش شبانه روزی پس از انجام اقدامات فنی مخفیگاه سارقان شناسایی ، پس از هماهنگی قضایی در ساعت ۴ بامداد مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ در دو اقدام عملیاتی منسجم و حساب شده هر پنج متهم در مخفیگاه دستگیر و یک دستگاه موتورسیکلت که در شهرستان همجوار به سرقت رفته بود کشف شد.

 فرمانده انتظامی اندیمشک سرهنگ افزود: متهمان در تحقیقات تخصصی و مواجهه با مستندات و ادله مربوطه به ۱۵ فقره انواع سرقت از قبیل : ۳ دستگاه موتورسیکلت ، ۱۰ فقره سرقت داخل خودرو ، ۲ مورد سرقت از مدارس اعتراف کردند.

سرهنگ میررضایی گفت : سارقان دستگیر شده جهت تحقیقات تکمیلی و بازسازی صحنه سرقتها در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • رفع تصرف ۷۰۰ میلیارد ریال اراضی ملی در استهبان
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • شهروند رشتی مأمور قلابی را لو داد
  • ۱۰ تن عسل فاقد مجوز کشف شد
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت