Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@06:22:51 GMT

پیشرفت۴۰درصدی پروژه احداث زیرگذر «کوی نصر»

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۲۳۳۴

پیشرفت۴۰درصدی پروژه احداث زیرگذر «کوی نصر»

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از تسریع عملیات اجرایی پروژه احداث زیرگذر کوی نصر در نتیجه رفع برخی از محدودیت‌های ترافیکی خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهندس ایرج معزی که در حاشیه بازدید میدانی از پروژه احداث زیرگذر کوی نصر سخن می‌گفت، با بیان آنکه متعاقب توافقات انجام شده با پلیس راهور تهران بزرگ، امکان تردد تعداد بیشتری از ماشین آلات در پروژه فراهم شده است، افزود: از این پس عملیات بتن ریزی سقف زیرگذر  در طول روز نیز انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اعلام پیشرفت ۴۰ درصدی عملیات اجرایی پروژه احداث زیرگذر کوی نصر، از انحراف مسیر خطوط اتوبوس تندرو در باند شمال به جنوب بزرگراه شهید چمران طی روزهای آتی خبر داد و گفت: هفته آینده یک فضای کارگاهی یکپارچه برای احداث سقف زیرگذر در قسمت شمال به جنوب بزرگراه شهید چمران در اختیار مجریان پروژه قرار خواهد گرفت.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، ضمن اعلام پیشرفت ۸۰ درصدی عملیات جابجایی و رفع معارضات تاسیساتی پروژه، از اتمام عملیات حفاری و لوله گذاری در رابطه با  احداث شبکه جایگزین مخابرات و رفع این معارض تاسیساتی از جبهه غربی پروژه خبر داد و گفت: در حالی که این شبکه آماده کابل کشی شده، بیش از ۶۰ درصد از طول شبکه جایگزین لوله ۸ اینچ گاز(معارض جبهه شرقی پروژه) حفاری و لوله گذاری شده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، به گفته مهندس معزی، پیشرفت عملیات اجرایی پروژه در بخش احداث شمع به حدود ۵۷ درصد و در بخش احداث سقف زیرگذر به حدود ۲۳ درصد رسیده است. با بهره‌برداری از پروژه احداث زیرگذر کوی نصر، یک مسیر زیرگذر با ۳ خط عبوری در هر یک از باندهای شمالی و جنوبی، جریان عبور و مرور در این تقاطع پرترافیک را به میزان قابل توجهی ساماندهی خواهد کرد.

انتهای پیام

دبیرخبر: سولماز خوان

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداري تهران معاونت فنی و عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۲۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران

تین نیوز

رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بر ضرورت به اتمام هرچه سریعتر پروژه های عمرانی نیمه کاره در معابر پایتخت تاکید کرد و گفت که لازم است پل های عابر پیاده مکانیزه معیوب نیز رفع نقص شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ مصطفی زینی وند پس از پایان اولین نشست مشترک پلیس راهور تهران بزرگ و معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، به توافقات و مصوبات این جلسه اشاره کرد و گفت: هماهنگی و همکاری هر دو مجموعه پلیس راهور تهران بزرگ و معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در راستای اجرای فعالیت های عمرانی از جمله؛ بهسازی معابر شهر تهران با انجام عملیات تراش و روکش آسفالت معابر علی الخصوص معابر بزرگراهی و تسریع در روند اجرا و تکمیل پروژه های عمرانی فعال در سطح شهر از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود. 

زینی وند ادامه داد: پروژه احداث شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) و تقاطع غیر همسطح در میدان فتح، پروژه احداث زیرگذر جنت آباد- بزرگراه شهید آبشناسان، پروژه احداث زیرگذر بزرگراه شهید حکیم- تقاطع بلوار تعاون، پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح در تلاقی بزرگراه های شهید نواب صفوی - شهید تندگویان، پروژه احداث دوربرگردان غیر همسطح بزرگراه شهید چمران- محدوده بوستان گفت وگو، پروژه احداث دسترسی بزرگراه شهید چمران به بزرگراه شهید همت به سمت غرب و... از جمله پروژه های عمرانی است که در دستورکار قرار دارد.

وی تصریح کرد: لزوم رفع نقص پل های عابر پیاده مکانیزه معیوب سطح شهر از موارد مهم این تعامل است و مقرر شده است که تمامی پروژه های عمرانی در سریع ترین زمان ممکن به اتمام برسد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد
  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران
  • آغاز عملیات پروژه انتقال آب کارون ۳ به ایذه
  • ساخت زیرگذر عابر پیاده بلاک کرج کردان برای عبور ایمن شهروندان
  • هتل در بوستان‌های جنگی تهران احداث می‌شود؟
  • جزئیات جدید از احداث هتل در بوستان‌های جنگی تهران
  • اجرای ۸۰ پروژه فنی و خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۸ واحدی مسکن ویژه اقشار کم درآمد در شفت
  • بررسی روند عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به روستای هفتوان سلماس
  • مهم‌ترین پروژه‌های شهرداری زیر ذره‌بین شورای شهر | مظفر: ۲ هزار و ۸۷۴ پروژه برای سال جاری شناسایی شدند